Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (50271)

Vierailija
50181/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.<3

Vierailija
50182/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaajien kerhon kokoontumiset täällä tänäänkin.

En kuulu

siihen kerhoon.

En ole häirikkö

olen älykkö. 👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50183/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa liikaa. 

Mikä?

Jatkuva pelko ihan kaikesta. 

Älä murehdi🤍

Vierailija
50184/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä. 

Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.

Sä et tainnu ymmärtää ton toisen pointtia ollenkaan. -Sivusta

Jos toisen ihmissuhdetaidot on sillä tasolla, että kommunikoi ilkeilemällä, niin kyllähän siinä luodin väistää, kun ei sellaisen kanssa ala mihinkään.

Eihän sekään ollu alkamassa millekään, sikshän se just olikin hankala 🤦‍ ettekö oikeasti lue ikinä vastauksia?? Eri

Niin mutta miksi tarvii olla hankala? Kun voi olla ihan normaalikin vaikka ei olisi alkamassa suhteeseen. Ihan käsittämätöntä jos aikuiset ihmiset kiukuttelee ihastuksilleen kun eivät halua parisuhteeseen 😂

Vierailija
50185/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: teille merkityksellinen paikka ja miksi?

Sun työpaikka. Sulle merkityksellinen koska oot siellä töissä, mulle koska oot siellä. Olispa meillä joskus joku meille yhteisesti merkityksellinen paikka. 🌅

Vierailija
50186/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun joku tunnisti minut, haluaisin tehdä väliaikatiedustelun. 

Joko löytyy kiinnostusta elämän asioihin, ehkä johonkin mitä muut eivät tuo esille? Ajattelin sitä Instagramia vain, olisi mukava kirjoitella useammalle seuraajalle. Kysymyksiäkin voisin ottaa vastaan, pyrin aina vastaamaan mahdollisimman hyvin kaikkiin kysymyksiin. 

Tämä Jonnalta, oletan.

Mä en ole somea 

pykimässä pystyyn.

Minulla on jo nyt liikaa

stâlkkereita. 

En kykene enempään 

stressiin. E

Minulta kyllä, poikkesin ja kysäisin vain. Ajattelin että siinä olisi hieman tekemistä minulle. Kivaa iltaa E.

Tuli vielä mieleeni että monet ovat olleet kiinnostuneita Jumalasta ja siitä mitä se Jumala oikein touhuaa ja miksi. Olisiko kiinnostusta esittää kysymyksiä tätä koskien? 

Oikeaan Jumalaan voimme kyllä olla ihan suoraan, vapaasti ja omatoimisesti yhteydessä aina kun haluamme. 

Vierailija
50187/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu tämä on ollut. On yöunia mennyt ja vaivannut mieltä (vähän liikaakin). Mulle jäi tästä ikävä fiilis. Olen siis pahoittanut mieleni aika pahasti. Mutta mä vaan oon aina se, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.

Sama. Sivusta

Vierailija
50188/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kualkiäryle

Ei kualt sittenkään. 

Vierailija
50189/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kualkiäryle

Suatat suaha

Vierailija
50190/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali on sellainen paikka missä en koskaan tahtoisi tavata ketään. Muutenkin jos joku tulee juttusille näytän sellasta isoa ky rpää otsallani. 

Ai, mulle on ainakin ihan sama missä kiinnostavan ihmisen kohtaa. Itse kohtasin juurikin salilla. Jos kolahtaa niin kolahtaa. 🧡

Vierailija
50191/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä. 

Sitä "kusipäisyyttäkin" on niin montaa eri tasoa ja sä oletat heti pahinta? -Sivusta

Mielenkiinnosta, että mikä sinusta sitten on matalan tason  "kusipäisyyttä" ?

Sivusta

Sellanen ihan kevyt kiukuttelu. Sen verran vaan et toinen ei ole koko ajan kimpussa.

Tiesitkö että voit myös ihan arvostaa muita ja ystävällisesti sanoa että tarvit omaa rauhaa.

Ei se aina riitä.

Kaivattu roikkuu perässä vaikka sanoit ystävällisesti kaipaavasi rauhaa? Onko hän kaivattu vai stalkkeri?

Vierailija
50192/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kualkiäryle

Ei kualt sittenkään. 

Vaikka miten sitä kyyt ryhmänä toivoitte ja yrititte, sivu.

Vierailija
50193/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se tosiaan vähän vaikuttaa. 

Ihastunut kiusaa.. 🤔

Ei minulla täällä kunnassa ole lainkaan 

sellaisia suhteita ihmisiin, että 

mitään suurempia emootioita olisi

suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen 

ja neutraali > on minun suhteeni heihin.

Miten minä vierasta ihmistä voisin vihata?

En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E

Ihastunut ihminen ei kiusaa, vaan käyttäytyy hyvin. 

Itse ainakin epävarmana naisena olen todella veemäinen ihastuksiani kohtaan.

Mä tiedän yhden tälläisen neitosen, tosin en vain ymmärrä mistä hänen epävarmuus kumpuaa. Hän on todella nätti, niin sisältä kuin ulkoa. -Sivusta sinua muistelen. 💕

Jos se ei halua suhteeseen? Ihastuksille ei mahda mitään, mutta toiminnalle mahtaa. Eri

Mulle on edelleen epäselvää, että mikä funktio sillä veemäisyydellä on? Muuta kuin se että on luonnevikainen. Jos ei halua suhteeseen niin sen voi ihan ystävällisestikin ilmaista, jos joku nyt iskemään tulee.

Karkottaa se toinen siedettävän matkan päähän. 

Ootko ikinä nähnyt kun kissat sähisee? Ne pyytää sillä tilaa. Kun ne saa sitä tilaa, ne voi olla samalla alueella täysin rauhassa.

Sähisevät kissat ei nyt taida muutenkaan olla ihastuneita, eli vertauksesi ontuu.

Kissa voi olla hyvinkin kiintynyt siihen, jolle sähisee. Kuten kerroin, kissa sähisee pyytääkseen tilaa. Se on sen keino kommunikoida. 

Et taida kauheasti tietää kissoista.

Nehän pitää mm. puurosta! 

Jep, et tosiaan tiedä mitään kissoista. Mut se onkin tosi yleistä.

Kiimainen kissa menee toisen kissan luo. Ei ota etäisyyttä ja ilkeile.

Olen ihminen, en kiimainen kissa. Vaikea uskoa että tämmösenkin lauseen joutuu elämässään kirjoittamaan.  eri

Vierailija
50194/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalle kissalleni! Paras ja fiksuin olento!

Vierailija
50195/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
50196/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaalle kissalleni! Paras ja fiksuin olento!

Mitäs sulle kuuluu?

Vierailija
50197/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä miestä, joka sinä joskus olit. En jaksaisi äksyilyä, se kalvaa minua. Olen alkanut miettiä, jos sittenkin eläisin vanhuuteni yksin. Se on alkanut houkuttaa. 

Ottaisit nyt sen takaisin, niin olis muilla rauhallisempaa...

Vierailija
50198/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun joku tunnisti minut, haluaisin tehdä väliaikatiedustelun. 

Joko löytyy kiinnostusta elämän asioihin, ehkä johonkin mitä muut eivät tuo esille? Ajattelin sitä Instagramia vain, olisi mukava kirjoitella useammalle seuraajalle. Kysymyksiäkin voisin ottaa vastaan, pyrin aina vastaamaan mahdollisimman hyvin kaikkiin kysymyksiin. 

Tämä Jonnalta, oletan.

Mä en ole somea 

pykimässä pystyyn.

Minulla on jo nyt liikaa

stâlkkereita. 

En kykene enempään 

stressiin. E

Minulta kyllä, poikkesin ja kysäisin vain. Ajattelin että siinä olisi hieman tekemistä minulle. Kivaa iltaa E.

Tuli vielä mieleeni että monet ovat olleet kiinnostuneita Jumalasta ja siitä mitä se Jumala oikein touhuaa ja miksi. Olisiko kiinnostusta esittää kysymyksiä tätä koskien? 

Oikeaan Jumalaan voimme kyllä olla ihan suoraan, vapaasti ja omatoimisesti yhteydessä aina kun haluamme. 

Niin tottakai olemme jokainen aina yhteydessä Jumalaan ja voitte toki keskustella suoraankin, minuun se ei vaikuta negatiivisesti. Hyvä idea sinulta.

Vierailija
50199/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen näyttää luonteensa, kannattaa uskoa. 

Vierailija
50200/50271 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali on sellainen paikka missä en koskaan tahtoisi tavata ketään. Muutenkin jos joku tulee juttusille näytän sellasta isoa ky rpää otsallani. 

Oot varmaan löytänyt liikunnan ilon ja flown, ku oot niin aurinkoinen 🌞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi