Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50320)
Oikeasti on olemassa aikuisia jotka eivät osaa ottaa henkistä tilaa ilman... Ilkeilyä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se tosiaan vähän vaikuttaa.
Ihastunut kiusaa.. 🤔
Ei minulla täällä kunnassa ole lainkaan
sellaisia suhteita ihmisiin, että
mitään suurempia emootioita olisi
suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen
ja neutraali > on minun suhteeni heihin.
Miten minä vierasta ihmistä voisin vihata?
En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E
Ihastunut ihminen ei kiusaa, vaan käyttäytyy hyvin.
Itse ainakin epävarmana naisena olen todella veemäinen ihastuksiani kohtaan.
Mä tiedän yhden tälläisen neitosen, tosin en vain ymmärrä mistä hänen epävarmuus kumpuaa. Hän on todella nätti, niin sisältä kuin ulkoa. -Sivusta sinua muistelen. 💕
Jos se ei halua suhteeseen? Ihastuksille ei mahda mitään, mutta toiminnalle mahtaa. Eri
Mulle on edelleen epäselvää, että mikä funktio sillä veemäisyydellä on? Muuta kuin se että on luonnevikainen. Jos ei halua suhteeseen niin sen voi ihan ystävällisestikin ilmaista, jos joku nyt iskemään tulee.
Karkottaa se toinen siedettävän matkan päähän.
Ootko ikinä nähnyt kun kissat sähisee? Ne pyytää sillä tilaa. Kun ne saa sitä tilaa, ne voi olla samalla alueella täysin rauhassa.Ai sun ihastus roikkuu sussa kiinni koko ajan? Ja sä et voi asiallisesti sanoa että haluat tilaa?
Ei tietenkään roiku, kun en päästä tilannetta sinne asti. Pieni töykeys saa sen oman kiinnostuksen sammumaan, minkä jälkeen se on mulle turvallinen ja voin olla tavallisen ystävällinen. Kuten jo totesin, tarkoitus on saada (henkistä!) tilaa.
Turhaan kommentoitte kun ette selvästi tajua. Enkä ymmärrä miksi sua edes kiinnostaa jankuttaa jonkun sulle täysin tuntemattoman henkilön sulle täysin tuntemattomasta ihastuksesta. En mä sua kaipaa.
Miksi kukaan kaipaisi enää sun tavallista ystävällisyyttäsikään jos olet ensin töykeä?
Niinpä! Mä itekin ihmettelen.
Miksi sä kaipaat keskustelua mun kanssa kun jo vähän niin kuin lopetin sen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on olemassa aikuisia jotka eivät osaa ottaa henkistä tilaa ilman... Ilkeilyä???
Tätä ketjua selatessa kyllä miettii, että onko täällä oikeasti aikuisia vai onko osa hieman kehityksestä jäljessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut kiusaa.. 🤔
suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen
En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E
Mä tiedän yhden tälläisen neitosen, tosin en vain ymmärrä mistä hänen epävarmuus kumpuaa. Hän on todella nätti, niin sisältä kuin ulkoa. -Sivusta sinua muistelen. 💕
Jos se ei halua suhteeseen? Ihastuksille ei mahda mitään, mutta toiminnalle mahtaa. Eri
Mulle on edelleen epäselvää, että mikä funktio sillä veemäisyydellä on? Muuta kuin se että on luonnevikainen. Jos ei halua suhteeseen niin sen voi ihan ystävällisestikin ilmaista, jos joku nyt iskemään tulee.
Ootko ikinä nähnyt kun kissat sähisee? Ne pyytää sillä tilaa. Kun ne saa sitä tilaa, ne voi olla samalla alueella täysin rauhassa.
Sähisevät kissat ei nyt taida muutenkaan olla ihastuneita, eli vertauksesi ontuu.
Kissa voi olla hyvinkin kiintynyt siihen, jolle sähisee. Kuten kerroin, kissa sähisee pyytääkseen tilaa. Se on sen keino kommunikoida.
Et taida kauheasti tietää kissoista.Nehän pitää mm. puurosta!
Jep, et tosiaan tiedä mitään kissoista. Mut se onkin tosi yleistä.
Kiimainen kissa menee toisen kissan luo. Ei ota etäisyyttä ja ilkeile.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti juustosuikero etäännyttäjä pelleilijä manipuloija kontrollifriikki kiusaaja temppuilija 🤮
Narsistin ymmärrän, mutta että juustosuikero?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut kiusaa.. 🤔
Ootko ikinä nähnyt kun kissat sähisee? Ne pyytää sillä tilaa. Kun ne saa sitä tilaa, ne voi olla samalla alueella täysin rauhassa.
Sähisevät kissat ei nyt taida muutenkaan olla ihastuneita, eli vertauksesi ontuu.
Kissa voi olla hyvinkin kiintynyt siihen, jolle sähisee. Kuten kerroin, kissa sähisee pyytääkseen tilaa. Se on sen keino kommunikoida.
Et taida kauheasti tietää kissoista.Nehän pitää mm. puurosta!
Kiimainen kissa menee toisen kissan luo. Ei ota etäisyyttä ja ilkeile.
Okei, sä et oo siis ikinä nähnyt kun kissat parittelee. Ihan näin niin kuin ekana vinkkinä, niin molempien kynnet leikataan ennen astutusta. Arvaatko miksi?
Toinen juttu on, että naaras ihan varmasti sähisee ja myöskin murisee (mikä on siis ihan oikeaa aggressiota, toisin kuin sähinä).
Mulla on just parhaillaankin uros astutuslainassa täällä ja uros ei ole toistaiseksi uskaltanut tehdä mitään, niin pahana toi tyttö on.
Toistan: et tiedä mitään kissoista.
Ei hemmetti, mitä jankutusta...
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Opelle olisi kirsikoita ja toivottelen hyvää yötä kun menet. <3
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Sitä "kusipäisyyttäkin" on niin montaa eri tasoa ja sä oletat heti pahinta? -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä "kusipäisyyttäkin" on niin montaa eri tasoa ja sä oletat heti pahinta? -Sivusta
Ihan mikä tahansa taso sopii tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kissat eivät ole eläiminä lainkaan kusipäisiä, ihmiset eivät vain tiedä niistä mitään ja tulkitsevat aivan ihmeellisesti. Kuten tästäkin ketjusta kävi jo ilmi.
Erikoista sulta on pelätä asioita, joiden toteutumiselle on häviävän pieni todennäköisyys. Mua itseäni ei edes kiinnostaisi alkaa miettiä, että entä jos joku joskus jossain jostakin syystä olisi vähän töykeä, niin mitä sitten ajattelisin. Saati sitten että jaksaisin jankuttaa siitä netissä.
Ihastuin suhun sittenkin J-mies.. En pysty unohtamaan miten hellästi syleilit mua.
Olen ihan onnellinen jo siitä ,että tiedän sinun olevan jossain täällä pallolla.Ilman sinua olisi pimeää.Olet valona ohjaamassa tielläni.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.
Gallup: teille merkityksellinen paikka ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Terveisin poikkeuksellisen itsekäs ja omien tunteidensa ympärillä pyörivä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tarjolla tyhjää, jota rakkaudeksi kutsut.
Näitä tyhjän tarjoajia on yllättävän paljon liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.
Sä et tainnu ymmärtää ton toisen pointtia ollenkaan. -Sivusta