Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50271)
Kaipaan sitä miestä, joka sinä joskus olit. En jaksaisi äksyilyä, se kalvaa minua. Olen alkanut miettiä, jos sittenkin eläisin vanhuuteni yksin. Se on alkanut houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Sitä "kusipäisyyttäkin" on niin montaa eri tasoa ja sä oletat heti pahinta? -Sivusta
Mielenkiinnosta, että mikä sinusta sitten on matalan tason "kusipäisyyttä" ?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup: teille merkityksellinen paikka ja miksi?
Kuntosali. Nähdään aina siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä miestä, joka sinä joskus olit. En jaksaisi äksyilyä, se kalvaa minua. Olen alkanut miettiä, jos sittenkin eläisin vanhuuteni yksin. Se on alkanut houkuttaa.
Se on luultavasti molemmille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liikaa.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Sitä "kusipäisyyttäkin" on niin montaa eri tasoa ja sä oletat heti pahinta? -Sivusta
Sivusta
Sellanen ihan kevyt kiukuttelu. Sen verran vaan et toinen ei ole koko ajan kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.
Sä et tainnu ymmärtää ton toisen pointtia ollenkaan. -Sivusta
Jos toisen ihmissuhdetaidot on sillä tasolla, että kommunikoi ilkeilemällä, niin kyllähän siinä luodin väistää, kun ei sellaisen kanssa ala mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Sellanen ihan kevyt kiukuttelu. Sen verran vaan et toinen ei ole koko ajan kimpussa.
Tiesitkö että voit myös ihan arvostaa muita ja ystävällisesti sanoa että tarvit omaa rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liikaa.
Oletko ollut veemäinen?
Tai jos ei osaa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Manun iskä 😍
Millaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Esim. toi sun viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Tiesitkö että voit myös ihan arvostaa muita ja ystävällisesti sanoa että tarvit omaa rauhaa.
Ei se aina riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liikaa.
Mikä?
Jatkuva pelko ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se tosiaan vähän vaikuttaa.
Ihastunut kiusaa.. 🤔
Ei minulla täällä kunnassa ole lainkaan
sellaisia suhteita ihmisiin, että
mitään suurempia emootioita olisi
suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen
ja neutraali > on minun suhteeni heihin.
Miten minä vierasta ihmistä voisin vihata?
En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E
Ihastunut ihminen ei kiusaa, vaan käyttäytyy hyvin.
Itse ainakin epävarmana naisena olen todella veemäinen ihastuksiani kohtaan.
Mä tiedän yhden tälläisen neitosen, tosin en vain ymmärrä mistä hänen epävarmuus kumpuaa. Hän on todella nätti, niin sisältä kuin ulkoa. -Sivusta sinua muistelen. 💕
No ei taatusti ole nätti sisältä, jos on veemäinen ihastuksilleen tai yhtään kenellekään. Mulkkuhan tuollainen on.
Se "veemäisyys" on näissä tapauksissa varmaan sitä, ettei juokse perässä tms. Eli kertakaikkiaan ikävä ihminen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: teille merkityksellinen paikka ja miksi?
Kuntosali. Nähdään aina siellä.
Meillä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on luultavasti molemmille parempi.
Voi hyvin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liikaa.
Mikä?
Jatkuva pelko ihan kaikesta.
Niinku mistä esim.?-sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Lapsellista. Yhtä hyvin voisi puhua suoraan
Ahdistaa liikaa.