Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49265)

Vierailija
49221/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuspiirissä on henkilö, jolla omien sanojensa mukaan autistisia piirteitä. Jää helposti jankkaamaan samaa asiaa ohi aiheen ja toistelee omia fraasejaan.

Hakeeko noin 70v miestä ilman seksiä perässään stalkkeri ja vaivanaan epäonnistunut ikuisuus projekti??

Vierailija
49222/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin meidän seikkailu alkaa?

Tänään/huomenna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49223/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole ollu jo riittävästi, ellei liikaakin seikkailua. Ja sekoilua.

Vierailija
49224/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania pusuterkkuja Nuutille. Mietin sua koko hemmetin ajan. Nähtäispä pian. Laitan kyllä viestiä sulle vielä kesällä. Elouussa voitaisiin tavata, jos se vaan sulle sopii. Mut otan yhteyttä vielä tässä kuussa ja ehdotan sitä. Koitan laittaa sen jossain sopivassa välissä, kun sulla olis hyvä ja itsevarma olo. Rakastan ja rakastin sua valtavasti, menneessä, tällä hetkellä ja tulevaisuudessa. Olisi väärin, jos ei saada toisiamme, kun tunteet on tätä luokkaa. 🙂🧡

Vierailija
49225/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: Jos mies saa sinut jännittämään ja panikoimaan, painitte eri sarjassa. Omalla tasollasi olevan miehen kanssa kaikki on helppoa. Tämä ketju kuivuisi kasaan, jos muutkin naiset kuin minä ymmärtäisi sen.

Ootkohän sä rakas mua korkeammalla tasolla, kun jännittää niin valtavasti. 💔 Mulle sä olet ihme! 🧡

Vierailija
49226/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Mites se lenkkeily?

Pyydä!

Kävin jo 

Vierailija
49227/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: Jos mies saa sinut jännittämään ja panikoimaan, painitte eri sarjassa. Omalla tasollasi olevan miehen kanssa kaikki on helppoa. Tämä ketju kuivuisi kasaan, jos muutkin naiset kuin minä ymmärtäisi sen.

Fakta: rakastumisen aiheuttama hullaantuminen ei ole osunut omalle kohdalle, jos sanoo noin.

Vierailija
49228/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään/huomenna?

Vaikka heti. :)

Vierailija
49229/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..helteinen tervehdys Täältä Kaukaa

Missäs kaukana sitä nyt ollaan?

2305km

5-18 noin 

Vierailija
49230/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainväliset adoptiotkaan ei ole ongelmattomia, joskus näissä on ihmiskauppa ja naisten hyväksikäyttö taustalla.

No sitten olet ilman lasta, jos et sellaista mistään saa. Ei ole muiden ongelma.

En halua omia lapsia, en ole koskaan halunnut, ainakaan en suostu olemaan raskaana ja synnyttämään.

Kiitos ilmoituksesta, se on nyt tallennettu mappi ööhön.

Vierailija
49231/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut aikaisemmin melko jyrkkä ja mustavalkoinen siinä mielessä että olen idealisoinut jotenkin meidän mahdollisen suhteemme ja yleiset asiat ihanteiden ja julkisen kuvan mukaiseksi niin, että eroaisimmekin omineen edes asiasta keskenään puhumatta ja sitten havahtuisimme olevamme molemmat vapaita ja voitaisiin alkaa tutustuminen kuin puhtaalta pöydältä ja puhtain omatunnoin. Ei selitettävää kenellekään jne.

Sittemmin olen tajunnut muutaman seikan. Ensinnäkin on erittäin epätodennäköistä että tuo tapahtuisi sattumalta ja synkronoidusti. Jompi kumpi voi erota ja sen myötä tapahtua elämässä jotain muitakin muutoksia jotka sotkevat kaiken. Tai toisella on silti epävarmuus ja omat syynsä pysyä vanhassa liitossa. Tai ajoitus kusee sen verran että toinen ehtikin löytää uuden kumppanin muualta. Toinen ei välttämättä usko toiseen siinä määrin että ns. odottaisi toista. Kun asiasta ei koskaan ole mitään puhuttukaan, saati muuten romanssia edistetty. 

Lisäksi tajuan nyt sen verran ihmisistä ja yhteisödynamiikasta,, että ne paskajuorut leviää joka tapauksessa olipa totuus mikä tahansa. Koska ollaan tunnettu ja oltu samoissa piireissä, niin aivan varmasti yleiseksi totuudeksi vakiintuu että meillä oli ensin salasuhde, olipa sellaista tai ei. Näin ollen tämän seikan merkitys mitätöityy. 

Joten ehkä oikein ja toimivin tapa on sittenkin suhmuroida salaa eli alkaa lähestyä romantisesti muutoin säilyttäen status quo ja katsoa ensin potentiaali sekä keskustella avoimesti vaihtoehdoista ja löytää kahdenvälisen suhteemme toimiva malli ja myöhemmin mahdollisesti lopullinen tavoite ratkaisuineen. Se tarkoittaa löyhempää moraalia mutta myös antaa tunteille mahdollisuuden realistisemmin.

Eli haluat pitää vaimon varalla. Haluaisikohan vaimo jatkaa varasijalla, jos tietäisi tilanteen?

Ei liity aiheeseen eikä kuulu sulle eikä muutenkaan ole relevanttia. 

Vierailija
49232/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä!

Kävin jo 

Kannattaa miettiä tk:ssa käymistä, jos kuvittelee aloittaneensa keskusteluja mitä ei ole. -ap

Vierailija
49233/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätäishän tänne me, jotka ei jännitetäkään mitään. Et siis jäisi yksin.

Vierailija
49234/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortinharrastaja on se, joka aloitti keskustelun eikä nyt osaa lopettaa sitä, vaan lähettelee uudelleen samoja viestejä. 😴

Ei aloittanut. Ensimmäinen viesti aiheesta oli vastustajalta. 

Vierailija
49235/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakastumisesta.

🤭 juu, hänen vastauksensa ihastumisen tunnustamiseen oli suurin piirtein tuo. 

Kuulostaa multa. Tunneilmaisuni on aika hillittyä, varsinkin positiivisissa. Suutuksissaan joskus vähän kiihdyn havaittavasti, mutta sitä ei näe ulospäin vaikka sisälläni roihuaisi millainen rakkauden tai onnen rovio. Varsinkaan aiemmin en ole oikein osannut sanoittaakaan tunteitani mitenkään. Voisin hyvin vastata tunnustukseen kiittäen ja se todellakin aidosti tarkoittaisi että olen mielissäni syystä, että tunne on molemminpuolinen. Jos tunteita ei olisi, en olisi kiitollinen ja ilmaisisin, että sori mutta ei nyt osunut. Sivusta.

Onko sinulle joskus joku tunnustanut tunteitaan? (toiselta sivustalta kysäisen)

On. Kaksi puolisoa, yksi suhdeihminen, yksi kaivattu. Pari sellaista tapausta on, joista en ole oikein varma. Lämpimiä ja henkilökohtaisia positiivisia kannanottoja, mutta ei suoranaisia tunteista avautumisia. 

Kaivattusi on siis kertonut sinulle sinuun kohdistuvista positiivisista tunteistaan, koska sitä tarkoitetaan sanonnalla tunteiden tunnustaminen. Miksi olet täällä?

Asiahan ei sinulle varsinaisesti kuulu, mutta kaipaan häntä, koska emme ole yhdessä. Eikö tuon luulisi sanomattakin käsittävän.

Vierailija
49236/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet itse täällä, koska....?

Vierailija
49237/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle joka kirjoitit aloituksia narsistisiin piirteisiin liittyen 🙏 Oli kuin olisin lukenut tapailemastani miehestä, josta pyrin nyt eroon. Kiitos sinulle. 

Vierailija
49238/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että ketjun kirjoittelijamääriin vaikuttaa mitenkään se, kuinka tasokkaiksi ihmiset itsensä luokittelevat tai kuinka paljon jännittävät? Olet täysin kujalla

Vierailija
49239/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ketjun/palstan tahallista kiusaa ja provoamista tekevät saavat itse samaa vielä takaisin kaksinverroin. 

Ihan sama. Mun mielen rauhaa nuo eivät kosketa mitenkään. 

Joo, en kans ymmärrä noita jotka tekee yhdestä internetin keskusteluketjusta niin isoa numeroa. Aivan sama mitä täällä lätistään, tosissaan tai ei, elämä on muualla

Vierailija
49240/49265 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä!

Kävin jo 

Kannattaa miettiä tk:ssa käymistä, jos kuvittelee aloittaneensa keskusteluja mitä ei ole. -ap

Suljettu nyt! 

Mistä sinä tiedät kuka kirjoittaa, oletko peräti selvänäkijä?

Terv kaivattusi joka ei sinua kaipaa ehkä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi