Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49292)

Vierailija
49241/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin lenkillä, totta joka sana.

Vierailija
49242/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ketjun/palstan tahallista kiusaa ja provoamista tekevät saavat itse samaa vielä takaisin kaksinverroin. 

Ihan sama. Mun mielen rauhaa nuo eivät kosketa mitenkään. 

Joo, en kans ymmärrä noita jotka tekee yhdestä internetin keskusteluketjusta niin isoa numeroa. Aivan sama mitä täällä lätistään, tosissaan tai ei, elämä on muualla

Oisko se, että jos ei ole kuitenkaan ihan satavarma omista mielipiteistään, niin hermostuu kun joku on eri mieltä. Ne poikkeavat ajatukset jotenkin uhkaavat sitä maailmankuvaa. Sitten taas jos seisoo täysin omien ajatustensa takana ja ne on koeteltu pitkän ajan ja pohdinnan tuloksena, niin eipä kyllä hetkauta pätkääkään vaikka kuka sanois mitä. Oli sitten kyse kaipauksesta tai muusta. 

sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49243/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko hameen kanssa boxerit? Lyhyen hameen, niin että lahkeet vähän vilkkuvat helman alta.

Vierailija
49244/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ketjun/palstan tahallista kiusaa ja provoamista tekevät saavat itse samaa vielä takaisin kaksinverroin. 

Joo, en kans ymmärrä noita jotka tekee yhdestä internetin keskusteluketjusta niin isoa numeroa. Aivan sama mitä täällä lätistään, tosissaan tai ei, elämä on muualla

Oisko se, että jos ei ole kuitenkaan ihan satavarma omista mielipiteistään, niin hermostuu kun joku on eri mieltä. Ne poikkeavat ajatukset jotenkin uhkaavat sitä maailmankuvaa. Sitten taas jos seisoo täysin omien ajatustensa takana ja ne on koeteltu pitkän ajan ja pohdinnan tuloksena, niin eipä kyllä hetkauta pätkääkään vaikka kuka sanois mitä. Oli sitten kyse kaipauksesta tai muusta. 

sivusta

No tää ei kai ole mikään mielipiteidenvaihtoketju noin muutenkaan, että enpä tiedä, oisko tuo nyt mikään syy. Ihmiset vain ottavat täällä kaiken jotenkin liian vakavasti, ikään kuin tää olis jokin toinen ulottuvuus maailmasta ja kaikki muutkin siitä oikeasta maailmasta kävis täällä. Sit loukkaannutaan ihan kuin se olis joltakulta henkilökohtaisesti just sulle, vaikka eihän täällä käyvistä kukaan edes tunne toista. Ihan vtun sakeaa sakkia. 

Vierailija
49245/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kantavat vastuun omista ihnottavista sanoistaan. Netissäkin on hyvä osata käyttäytyä. 

Vierailija
49246/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko hameen kanssa boxerit? Lyhyen hameen, niin että lahkeet vähän vilkkuvat helman alta.

Riippuu boxereista. Voi olla ihan kivakin yhdistelmä, jos et halua paljastella liikaa. Tai laita lyhyet pyöräilyshortsit.

Vierailija
49247/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin meidän seikkailu alkaa?

Tänään/huomenna?

Vaikka heti. :)

Sopii. Wa tulille

Vierailija
49248/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin vaikee olla paikassa jossa tavattiin. Koko ajan toivon että nään sinut, vaikka niin ei tapahdu enää. Mihinkään ei pysty keskittyy jne. Pitää koittaa vaihtaa maisemaa mahdollisimman nopeesti.

Vierailija
49249/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa olla koko loman kännissä, vaan ei.

Vierailija
49250/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝 =nille joita palstan ilkiöiden sanat satuttavat.

Vierailija
49251/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli

Vierailija
49252/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehan rakas maria kasvotusten syliin niin voidaan suudella kaikkien näiden vuosikymmenten edestä ilman aikarajoja. välillä voisin siirtyä kaulaan ja mm nuolla ja suudella sitä kaulaa, huh. rakastan. vain sinä.

Vierailija
49253/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot niin seksikäs, kun oot niin määrätietoinen! 🧡🙂

Ohi meni niin, että vihelsi.

T: Alisuorittaja

Vierailija
49254/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: Jos mies saa sinut jännittämään ja panikoimaan, painitte eri sarjassa. Omalla tasollasi olevan miehen kanssa kaikki on helppoa. Tämä ketju kuivuisi kasaan, jos muutkin naiset kuin minä ymmärtäisi sen.

Höpö höpö. Ihastuneena sitä nyt vaan jännittää ihan puolin ja toisin aluksi. Sellaisen kanssa ei jännitä jota kohtaan ei ole tunteita.

Vierailija
49255/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mene eteenpäin jatkuvasti. Silloinhan olisin 120lasissa moottoritiellä. 

Elämä on kuin autolla ajoa, välillä pitää osata kääntyä oikeasta risteyksestä, kurkistaa taakse, varmistaakseen oikean suunnan. Jos vain menis eteenpäin motarilla, voisi jotain oleellista ja merkittävää jäädä huomaamatta. Motarivaiheitakin tietysti tarvitaan.

Vierailija
49256/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: mikään mustavalkoinen näkemys ei ole fakta. 

Jännittäminen on ihan ok💛 erilaisuus on vain hyväksi.

Vierailija
49257/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sussakin jännittyneisyyttä ja hieman hermostuneisuutta. Siksi käänsin katseeni pois susta sun kohdatessa hankalan tilanteen. 😉

Vierailija
49258/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Vierailija
49259/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sussakin jännittyneisyyttä ja hieman hermostuneisuutta. Siksi käänsin katseeni pois susta sun kohdatessa hankalan tilanteen. 😉

Maria?

Vierailija
49260/49292 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu boxereista. Voi olla ihan kivakin yhdistelmä, jos et halua paljastella liikaa. Tai laita lyhyet pyöräilyshortsit.

Ei jumalauta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi