Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Mites se lenkkeily?
Ei pysty tänään. Puoliso lentää taas, kuten tavallista, pitkin maailmaa aamusta iltaan ja yön ylikin, olen vastuussa kodista ja pienimmistä. Illalla voin lähteä happihyppelylle kun pienet nukkuu.
Ajattelit jättää pienet yksin kotiin? Et kai lapsista kirjoita?
En yksin, vaan isompien kanssa. Mutta kun nukkuvat, mua ei tarvita läsnä koko ajan, voin hyvin olla viiden minuutin ja puhelun päässä.
Paitsi jos jotain tapahtuu ja isommmat ovat alaikäisiä, on se lastensuojelu asia.
Mitä sitten? Ei se itse asiaa muuta miksikään. Voin istua paskalla ja lapsen makuuhuoneessa jotain sattuu ja lopputulos on tasan sama. Hysteria on turhaa. Kaikelta ei voi suojautua, mutta turha myöskään stressata joltain, mille ei mitään mahda.
Voisiko tuolle aborttikeskustelulle tehdä oman aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rakastumisesta.
🤭 juu, hänen vastauksensa ihastumisen tunnustamiseen oli suurin piirtein tuo.
Kuulostaa multa. Tunneilmaisuni on aika hillittyä, varsinkin positiivisissa. Suutuksissaan joskus vähän kiihdyn havaittavasti, mutta sitä ei näe ulospäin vaikka sisälläni roihuaisi millainen rakkauden tai onnen rovio. Varsinkaan aiemmin en ole oikein osannut sanoittaakaan tunteitani mitenkään. Voisin hyvin vastata tunnustukseen kiittäen ja se todellakin aidosti tarkoittaisi että olen mielissäni syystä, että tunne on molemminpuolinen. Jos tunteita ei olisi, en olisi kiitollinen ja ilmaisisin, että sori mutta ei nyt osunut. Sivusta.
Onko sinulle joskus joku tunnustanut tunteitaan? (toiselta sivustalta kysäisen)
On. Kaksi puolisoa, yksi suhdeihminen, yksi kaivattu. Pari sellaista tapausta on, joista en ole oikein varma. Lämpimiä ja henkilökohtaisia positiivisia kannanottoja, mutta ei suoranaisia tunteista avautumisia.
Kaivattusi on siis kertonut sinulle sinuun kohdistuvista positiivisista tunteistaan, koska sitä tarkoitetaan sanonnalla tunteiden tunnustaminen. Miksi olet täällä?
Miksei olisi?
Itse olen haaveillut täällä useamman vastaavan tapauksen perään, niistä on itse asiassa tullu kaivattuja vasta kun ovat lähestyneet. En halua mitään kenenkään kanssa, joten olen antanut pakit, mutta muutama on ollut sen verran viehättävä että olen jäänyt fantasioimaan perään.
Täähän ei ole se tositarkoitusketju, täällä on monenlaista tarinaa. Ihan turha niitä hämmästellä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pyydä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty tänään. Puoliso lentää taas, kuten tavallista, pitkin maailmaa aamusta iltaan ja yön ylikin, olen vastuussa kodista ja pienimmistä. Illalla voin lähteä happihyppelylle kun pienet nukkuu.
En yksin, vaan isompien kanssa. Mutta kun nukkuvat, mua ei tarvita läsnä koko ajan, voin hyvin olla viiden minuutin ja puhelun päässä.
Paitsi jos jotain tapahtuu ja isommmat ovat alaikäisiä, on se lastensuojelu asia.
Mitä sitten? Ei se itse asiaa muuta miksikään. Voin istua paskalla ja lapsen makuuhuoneessa jotain sattuu ja lopputulos on tasan sama. Hysteria on turhaa. Kaikelta ei voi suojautua, mutta turha myöskään stressata joltain, mille ei mitään mahda.
Sitä sitten. Olet aikuisena vastuussa lapsista. Ei ole sama asia ollenkaan oletko vessassa käymässä vai lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sitten. Olet aikuisena vastuussa lapsista. Ei ole sama asia ollenkaan oletko vessassa käymässä vai lenkillä.
Se on tasan sama asia. Mutta tämä ohiskeskustelu on ihan turhaa, joten lopetan tähän. Päde jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi etsiä numeron Fonectasta ja keksiä jonkun keskityn jutunjuuren "joku unohti avaimet paikkaan x ja sain sun numeron, oliko sun?"
No ei aina kyllä voi 😅 ei kaikkien numero ole missään Fonectassa. Ei esim mun numeroni ole, sen saa vain ja ainoastaan multa. Ja hyvä niin, tuntemattomat soittelee nytkin ihan tarpeeksi.
Miten sulle voi soitella tuntemattomat jos sun numeron saa vain sulta?
Mun numeron saa fonectasta, vinkki kaivatulle 😉
Yrotylset myy tietoja. Oon vaikka tilannu jostakin jotakin, postitusta varten puhelinnumero on pakollinen, siitä se sit lähtee kiertoon. Blokkaan noita toki sitä mukaa kun soittelevat, mutta soittelevat silti.
Miten joku joutuu kysymään tämmöistä? 😅Siten että ei mulle soittele tuntemattomat vaikka numero löytyy fonectasta. Toki mulla on telemarkkinointikielto.
On mullakin mut soittaa ne silti, koska jokaisen tilauksen yhteydessä hyväksytään ehdot.
Höpö.höpö.
No etpä nyt pysty mun kokemusta kiistämäänkään. Loiste-hammasharja on pahin, vttu niillä on monta eri puhelinnumeroa.
Ei kannata tilailla mistään epämääräisistä paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos torjunnasta.
Missä torjuinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi etsiä numeron Fonectasta ja keksiä jonkun keskityn jutunjuuren "joku unohti avaimet paikkaan x ja sain sun numeron, oliko sun?"
No ei aina kyllä voi 😅 ei kaikkien numero ole missään Fonectassa. Ei esim mun numeroni ole, sen saa vain ja ainoastaan multa. Ja hyvä niin, tuntemattomat soittelee nytkin ihan tarpeeksi.
Yrotylset myy tietoja. Oon vaikka tilannu jostakin jotakin, postitusta varten puhelinnumero on pakollinen, siitä se sit lähtee kiertoon. Blokkaan noita toki sitä mukaa kun soittelevat, mutta soittelevat silti.
Miten joku joutuu kysymään tämmöistä? 😅Siten että ei mulle soittele tuntemattomat vaikka numero löytyy fonectasta. Toki mulla on telemarkkinointikielto.
On mullakin mut soittaa ne silti, koska jokaisen tilauksen yhteydessä hyväksytään ehdot.
Höpö.höpö.
No etpä nyt pysty mun kokemusta kiistämäänkään. Loiste-hammasharja on pahin, vttu niillä on monta eri puhelinnumeroa.
En mä mistään semmoisista tilailekaan. Mut sait jo vastauksen, että miten voidaan soitella vaikkei numero ole minkään maailman fonectassa, joten ei tässä ole enää sulle mitään kommentoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö.höpö.
En mä mistään semmoisista tilailekaan. Mut sait jo vastauksen, että miten voidaan soitella vaikkei numero ole minkään maailman fonectassa, joten ei tässä ole enää sulle mitään kommentoitavaa.
Kummasti minäkin tilailen tuotteita, mutta ei minulle silti soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö.höpö.
Kummasti minäkin tilailen tuotteita, mutta ei minulle silti soitella.
Perusta oma aihe ihmettelyllesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos torjunnasta.
Missä torjuinkaan?
Ei mua ole torjuttu. Kunhan kirjoitin vastineen. Tohon kiitos rakastumisesta.
Fakta: Jos mies saa sinut jännittämään ja panikoimaan, painitte eri sarjassa. Omalla tasollasi olevan miehen kanssa kaikki on helppoa. Tämä ketju kuivuisi kasaan, jos muutkin naiset kuin minä ymmärtäisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaat voivat olla lyhytaikaisina lapsenvahteina, eivät kuitenkaan yön yli. Jos vanhempi nukuttaa pienemmät, vanhemmat lapset ovat poissaoloajan valveilla ja vanhempi on nopeasti tavoitettavissa paikalle, tilanne on ihan ok. Eiköhän hän tunne omat lapsensa riittävän hyvin. Lisäksi puhe oli lenkkeilystä lähiympäristössä, ei kännäämisestä. Tämäkin keskustelu kuuluu muualle. Sivusta tämä kommentti ohikseen.
Terkui sulle mies😘💙 oli ihana nähdä sua💋
Onhan se tavallaan surullinen tosiasia, että monta inhimillistä tragediaa on vältetty, koska naisilla on ollu mahdollisuus aborttiin.
Milloin meidän seikkailu alkaa?
Harrastuspiirissä on henkilö, jolla omien sanojensa mukaan autistisia piirteitä. Jää helposti jankkaamaan samaa asiaa ohi aiheen ja toistelee omia fraasejaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ketjun/palstan tahallista kiusaa ja provoamista tekevät saavat itse samaa vielä takaisin kaksinverroin.
Ihan sama. Mun mielen rauhaa nuo eivät kosketa mitenkään.
En halua omia lapsia, en ole koskaan halunnut, ainakaan en suostu olemaan raskaana ja synnyttämään.