Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
Suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä niin tylsiä vastauksia, tyyliin "vanilja" "suklaa" "vanilja mansikkihiltsukalla", että taitavat pääasiassa tulla yhdeltä.
Oot huumori-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vanilja hillolla on terveellisempi vaihtoehto. Maistuu myös aidommalta eikä esanssilta.
Suoraan marjoilla, jos on pakko ottaa ilman makuaromia. Ei hemmetissä millään ällöllä hillolla. Mansikoiden pilaamista sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua.Toivottavasti en ole tietämättäni loukannut sua. Jos olen, niin olen siitä oikeasti pahoillani.
Miten voi olla pahoillaan sellaisesta mitä ei tiedä, en oikein käsitä?
Kaikki on mahdollista😥
Vierailija kirjoitti:
Kumpi, vaniljajäätelö&mansikkahillo vai mansikkajäätelö?
Ensimmäinen ihan vaan siitä kiitollisuudesta, että et kirjoittanut vanilija 🍓
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä niin tylsiä vastauksia, tyyliin "vanilja" "suklaa" "vanilja mansikkihiltsukalla", että taitavat pääasiassa tulla yhdeltä.
Vaahterasiirappi saksanpähkinä
Vierailija kirjoitti:
Savolaisnaisen antama vastaus
> rationaaliseen, rakentavaan järkiehdotukseeni = konkreettiseen
keskusteluun/ongelmanratkaisuun
> oli täysin tyhjänpäiväistä liirumlaarumia.
Juuri sillä tapaa turhauttavasti
savolainen kuin vain olla ja saattaa.
Laita nyt tällainen jämäkkä Pohjanmaan
ihminen ja savolaisâkka samaan tilaan.
Puhutaan täysin eri kieltä.
Ei toimi. Se on umpikuja.
Hyörittelevä pyörittelevä, ei mihinkään
johtava; pelkkä turhuuden rovion roihu.
I rest my case with Savonians. x
Savolainen nainen puhe hunajainen...
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tosi vaikee päivää. Kävin taas lähellä ajatusta kuolemasta. Tässä vielä silti.
Hyvä sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öhöö kertokaa teijjän lembbarijätshkejä TAM TAM TAM
Sua kiinnostaa enempi pyykkienhaistelija?
Eipä oikeastaan kumpikaan, mutta eipä ne jäätelötkään tähän ketjuun kuulu, vaikka joku jostain pyykkienhaistelijasta kirjottaisikin.
Mutta pyykkienhaisteluista ei kuitenkaan tarvinnut mainita, vasta jäätelö triggeröi tarpeeksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla aika kiusallinen hetki
Saattaisi tulla kerrankin asiallinen hetki, jossa jopa keskusteltaisiin.
Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!!
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanilja hillolla on terveellisempi vaihtoehto. Maistuu myös aidommalta eikä esanssilta.
Suoraan marjoilla, jos on pakko ottaa ilman makuaromia. Ei hemmetissä millään ällöllä hillolla. Mansikoiden pilaamista sellainen.
Se on paras vaihtoehto, mutta ei ollut valikoimissa. Hillon saa kyllä sekoitettua jädeen, jolloin ei ole niin ällöä. Toiseksi valmistetaan sileitä hilloja, joissa ei ole löysiä marjasattumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öhöö kertokaa teijjän lembbarijätshkejä TAM TAM TAM
Sua kiinnostaa enempi pyykkienhaistelija?
Eipä oikeastaan kumpikaan, mutta eipä ne jäätelötkään tähän ketjuun kuulu, vaikka joku jostain pyykkienhaistelijasta kirjottaisikin.
Mutta pyykkienhaisteluista ei kuitenkaan tarvinnut mainita, vasta jäätelö triggeröi tarpeeksi ;)
En rehellisesti edes lukenut mitään pyykinhaisteluviestiä, yleensä hyppään suoraan pitkien viestien ohi, kun ei hirveästi kiinnosta ketjulaisten ajatukset tai mielipiteet. Selaan ketjun nopeasti ja pudotan pökäleeni, aiheenmukaisen, tänne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Amppari oli ennen parasta, nyt tuntuu huijatulta, kun ei ole söpöä pörriäistä kääreessä.
Olisiko liian rohkeaa, mansikkajäätelö&mansikkahillo?