Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The End.
Bullshit. Beginning.
Löit naulan arkkuun.
Tarttisin rokotteen kaivattua vastaan. Tehoste kuukauden päästä. Silläkö tästä pääsis.
Vierailija kirjoitti:
Olet pipi. Sille et voi mitään, mutta käytöksellesi voit.
Edelleenkään kukaan ei ole kysynyt teiltä yhtikäs mitään. On helppo syyttää katkeruudesta, mutta ette tiedä, mitä kaiken takana on. Ihmisten mainetta halutaan pilata ja aiheuttaa elinikäistä haittaa sellaisten taholta, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä sen vertaa, että antaisivat reilun mahdollisuuden keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
En jää kaipaamaan.
Sit sulla ei oo mitään hätää. Huomenna uusi päivä ja uudet kujeet.
Lähelläsi on rauha ja lämpö. Naisesi on todella onnekas. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et anna selittää. Pidät minua kaukana, ja osoitat sillä minulle paikkani. Annat yhden tapahtuman määrittää koko loppuelämän, etkä ymmärrä ihmisten tekevän virheitä. Harkintakyky oli alentunut silloin, eikä siitä aiheutunut teille mitään haittaa, vaatteet eivät menneet rikki tai sotkeentunut. Aiotko rangaista minua siitä loputtomiin?
Housunhaistelija? 😁
Mene sinä muualle naureskelemaan, et tiedä koko tarinaa. Sairasta tulla täällä sitten pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The End.
Bullshit. Beginning.
Löit naulan arkkuun.
Avaas ny hieman et mistä o kyse?
Sellasia unia tähän yöhön....😘
En myönnä kaivanneeni, se paikka vaan tuntu jotenki tyhjältä muutaman viikon putkeen ja möksötin ihan muista syistä, that's all
Mitä pörssiyhtiön toimari tekee kesälomalla? Trollaa kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Aaaah, mun fwb oli tässä niiiiiin hyvä. Se on oikeastaan ainoa juttu mitä hänessä enää kaipaan, muutenhan kaikki tuli kyllästymiseen asti koettua.
Toi on ihanaa.
Hei mäki haluun jos toiki sai! Kaivattu, lähetä mulle pikkarisi huomaamattomassa kirjekuoressa, vanhempieni osoitteeseen, että voin haistella niitä!
Vierailija kirjoitti:
Kumpi, vaniljajäätelö&mansikkahillo vai mansikkajäätelö?
Mikä tahansa muu kuin toi eka. Mieluiten valkosuklaa-Magnum.
Vierailija kirjoitti:
Joo me puolustusvoimain komentajan, eduskunnan pääsihteerin ja yhen komissaarin kaa keksittiin yliksellä, että tullaan vauvan kaipausketjuun heittämään vähä karskimpaa läpändeerusta! Eiks o hauska, je?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi, vaniljajäätelö&mansikkahillo vai mansikkajäätelö?
Mansikkajäätelö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo me puolustusvoimain komentajan, eduskunnan pääsihteerin ja yhen komissaarin kaa keksittiin yliksellä, että tullaan vauvan kaipausketjuun heittämään vähä karskimpaa läpändeerusta! Eiks o hauska, je?
En yllättyisi
En jää kaipaamaan.