Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Classicin tuplasuklaata on tullu aika paljon syötyä. Ben&jerry on tietty hyviä monet. Pääasia et ois kunnon kermajädeä aidolla kamalla, ei mitään huttua eikä ylimääräsiä mömmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä.
Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).
Mulla puolisoni kanssa yhdessä on miljoonaomaisuus. Rahaa on mun lompakon läpi mennyt parikin miljoonaa. Ehjiä kalsareita mulla ei ole.
Pureskeliko vinkujaimppaaja nekin rikki :D
En puhu mistään tollasista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivitalossa on kivitalon kulut.
Puutalo tulee kalliimmaksi kun se lahoaa alta ja aina saa olla maalaamassa.
Pitääkin olla aitoa hirttä
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on omatunto ja ymmärrys teoistaan, pyrkii selvittämään asiat. Sinulla ei ole siihen mitään tarvetta, koska et koe syyllisyyttä. Minun taas et anna tulla selvittämään.
Eikö tuosta jo voi täyspäinen vetää johtopäätöksen ettei sua eikä sun selityksiä kaivata.
Vierailija kirjoitti:
En ole lähdössä sieltä pois vaikka olisi kuinka kiusallista sinulle.
Miksi sun pitäisi lähteä jostain pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et osallistunut tuohon kaverikorttikeskusteluun..
Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.
Mitähän ihmeen supermoralismia tämä jäätävän idiotismin ylituomari nyt täällä julistaa? Ei ole tavatonta että erotaan ja perustetaan uusi perhe. Huomattava osa tutuista 45-50 -vuotiaista on niin tehnyt. Kaikki ei edes lausu sitä valaa, jossa lupaillaan jotain, kunnes kuolema erottaa. Senkään rikkomisesta ei voi syyttää ilman tarkempaa tietoa.
Enhän mä sitä kommentoinut sanallakaan, perustakaa vaikka kymmenen perhettä eri ihmisten kanssa, jos haluatte. Helpotuin vain, että antoi itsestään nämä tunnisteet, koska niiden perusteella hän ei voi olla kaivattuni (tällä ei ole yhtäkään lasta). Hänen juttunsa kun olivat totaalinen turn-off mulle.
Opettele lukemaan.Opettele itse. Kyseessä on eri kirjoittaja kuin alkuperäinen kaverikorttijankkaaja. Yhdistelet eri ihmisten tekstejä, eikä mitään siis voi sulkea pois luulemallasi tavalla.
Ei sillä ole periaatteessa merkitystä - ihan saman sarjan juttuja se kirjoitteli. Ja todellakin voin sulkea lapsettoman kaivattuni ulos moninkertaisen isän jutuista, ihan turhaan jankutat.
Miten voit sulkea lapsettoman kaivattusi ulos jos itse olet sekoittanut eri henkilöiden viestit ja luulet nyt isän kirjoittaneen lapsettoman miehen viestitkin? Aivan.
Poistata tämäkin jos tekee kipeää, mutta on oma etusi että tajuat virheesi etkä nyt ole hyväuskoisena väärässä luulossa. Se jäätäväksi idariksi nimeämäsi todellakin voi olla sun kaivattusi. Saisit kiittää mua, että kerroin sulle totuuden.Siis toi perheellinen äijä oli ihan samanlainen kuin kaverikortista kirjoittanut, joten totta kai olen iloinen ettei hän voi olla mun kaivattuni. Sitä paitsi ikäkään ei täsmää.
Turhaan sä tätä aihetta nostelet, en mä suakaan kaipaa todellakaan. Kaipaan fiksua, ihanaa, normaalijärkistä miestä. 😊Onneksi et mua vaikka kriteereihisi osuukin. Sulla vaan kun on toi viimeisen sanan pakkomielle ja epärehellinen luonne niin ajattelin siksi nostaa poistetun vastaukseni pointin uudelleen. Sä et edelleenkään nyt ymmärrä että se sekopää VOI OLLA sun kaivattusi, koska sinä olet lukenut mun tunnisteet ja olen ERI HENKILÖ. Sun on hyvä tiedostaa tämä tosiasia, vaikka oletkin ilmeisen hidasjärkinen ja se vaatii paljon rautalankaa.
Meissä kaverikorttikaivattusi kanssa ei ole paljoakaan samaa. En jaa hänen ajatuksiaan suurimmalta osin. Virheeni (sic) oli osallistua keskustelun teemaan joka velloi kiivaana tuomalla oma yksinkertainen kokemukseni mukaan. Mutta ilmeisesti se sai johtimien hitsautumisen aikaan ja menetit täysin käsityksen keskutelun kulusta. Olen pahoillani siitä. Maailma ei ole mustavalkoinen, muista se vastakin.
Itsehän sä jankutat ja nostelet tätä aihetta pakkomielteisesti, vaikka olen tuhat kertaa jo sanonut että ihan sama.
Kirjoita ihmeessä taas esseevastaus.
🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä.
Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).
Mulla puolisoni kanssa yhdessä on miljoonaomaisuus. Rahaa on mun lompakon läpi mennyt parikin miljoonaa. Ehjiä kalsareita mulla ei ole.
Ylilaudallakin tunnetusti on pelkkiä pankkiirilääkäreitä, jotka tienaavat vähintään 20000€/kk ja peniksen keskimitta kyseisellä palstalla on varmaan 31cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin olla ehkä miljonääri jos teen sen OF:in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty hillohan on hyvää.
Lapseni pitivät eniten vaniljajäätelöstä, heille se ei linkittynyt lamavuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Aaaah, mun fwb oli tässä niiiiiin hyvä. Se on oikeastaan ainoa juttu mitä hänessä enää kaipaan, muutenhan kaikki tuli kyllästymiseen asti koettua.
Toi on ihanaa.
Nää toi mieleen että olin jäänyt paitsi koko jalkapohjahieronnan autuudesta, koska en kertakaikkiaan voi sietää kun mun jalkapohjiin kosketaan, kunnes jollain oli käsittämätön rauhoittava ja taitava ihmisläheinen energia ja yhtäkkiä mun jalkapohjat vaan olivat hänen kädessään. Oon ihan varma, että villieläimet tuntevat saman hämmentävän tunteen, kun ne tajuavat että hei mähän kesyynnyin, mitä hittoa. Joillain on tosi kiva energia ja ilmeisesti niin hyvä kyky lukea muita että heidän kosketus tuntuu oudon hyvältä. Tuli vaan mieleen jalkapohjahieronnasta.
Kesäkuun viimeinen päivä. Jos vielä vähän pidennät tätä hiljaisuutta, kuolen varmaan ikävään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko liian rohkeaa, mansikkajäätelö&mansikkahillo?
Liikaa sokeria, mutta sekoita itsellesi, jos tykkäät imelästä.
Vierailija kirjoitti:
Kivitalossa on kivitalon kulut.
Kivitaloa kiinnostaa. Tutkittu juttu. Seinillä on kuin onkin korvat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et osallistunut tuohon kaverikorttikeskusteluun..
Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.
Mitähän ihmeen supermoralismia tämä jäätävän idiotismin ylituomari nyt täällä julistaa? Ei ole tavatonta että erotaan ja perustetaan uusi perhe. Huomattava osa tutuista 45-50 -vuotiaista on niin tehnyt. Kaikki ei edes lausu sitä valaa, jossa lupaillaan jotain, kunnes kuolema erottaa. Senkään rikkomisesta ei voi syyttää ilman tarkempaa tietoa.
Enhän mä sitä kommentoinut sanallakaan, perustakaa vaikka kymmenen perhettä eri ihmisten kanssa, jos haluatte. Helpotuin vain, että antoi itsestään nämä tunnisteet, koska niiden perusteella hän ei voi olla kaivattuni (tällä ei ole yhtäkään lasta). Hänen juttunsa kun olivat totaalinen turn-off mulle.
Opettele lukemaan.Opettele itse. Kyseessä on eri kirjoittaja kuin alkuperäinen kaverikorttijankkaaja. Yhdistelet eri ihmisten tekstejä, eikä mitään siis voi sulkea pois luulemallasi tavalla.
Ei sillä ole periaatteessa merkitystä - ihan saman sarjan juttuja se kirjoitteli. Ja todellakin voin sulkea lapsettoman kaivattuni ulos moninkertaisen isän jutuista, ihan turhaan jankutat.
Miten voit sulkea lapsettoman kaivattusi ulos jos itse olet sekoittanut eri henkilöiden viestit ja luulet nyt isän kirjoittaneen lapsettoman miehen viestitkin? Aivan.
Poistata tämäkin jos tekee kipeää, mutta on oma etusi että tajuat virheesi etkä nyt ole hyväuskoisena väärässä luulossa. Se jäätäväksi idariksi nimeämäsi todellakin voi olla sun kaivattusi. Saisit kiittää mua, että kerroin sulle totuuden.Siis toi perheellinen äijä oli ihan samanlainen kuin kaverikortista kirjoittanut, joten totta kai olen iloinen ettei hän voi olla mun kaivattuni. Sitä paitsi ikäkään ei täsmää.
Turhaan sä tätä aihetta nostelet, en mä suakaan kaipaa todellakaan. Kaipaan fiksua, ihanaa, normaalijärkistä miestä. 😊Onneksi et mua vaikka kriteereihisi osuukin. Sulla vaan kun on toi viimeisen sanan pakkomielle ja epärehellinen luonne niin ajattelin siksi nostaa poistetun vastaukseni pointin uudelleen. Sä et edelleenkään nyt ymmärrä että se sekopää VOI OLLA sun kaivattusi, koska sinä olet lukenut mun tunnisteet ja olen ERI HENKILÖ. Sun on hyvä tiedostaa tämä tosiasia, vaikka oletkin ilmeisen hidasjärkinen ja se vaatii paljon rautalankaa.
Meissä kaverikorttikaivattusi kanssa ei ole paljoakaan samaa. En jaa hänen ajatuksiaan suurimmalta osin. Virheeni (sic) oli osallistua keskustelun teemaan joka velloi kiivaana tuomalla oma yksinkertainen kokemukseni mukaan. Mutta ilmeisesti se sai johtimien hitsautumisen aikaan ja menetit täysin käsityksen keskutelun kulusta. Olen pahoillani siitä. Maailma ei ole mustavalkoinen, muista se vastakin.Itsehän sä jankutat ja nostelet tätä aihetta pakkomielteisesti, vaikka olen tuhat kertaa jo sanonut että ihan sama.
Kirjoita ihmeessä taas esseevastaus.
🙃
Kertaakaan et ole sanonut ihan sama vaan poistattanut vastaukset ja jankannut virheellistä väittämääsi. Sinä tämän aiheen nostit monta kertaa kymmenien sivujen takaa jo eiliseltä iltapäivältä. Olet patologinen valehtelija näköjään ja viimeisen viestin vimma on voittamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähdössä sieltä pois vaikka olisi kuinka kiusallista sinulle.
Miksi sun pitäisi lähteä jostain pois?
Koska jollain on kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin.
Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.
Sivusta
Olit hieno ihminen jo silloin.
Luuletko että lapsuutensa saa valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin joskus pääkaupunkiseudulta pois enkä kaipaa takaisin.
Onneni on toisenlaisissa asioissa.
Mä itse asiassa asun Etelä-Helsingissä ja jugend-talossa! Mutta en tosin istukaan täällä aamusta iltaan kun käyn töissä ja harrastuksissakin välillä :)