Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Vierailija kirjoitti:
Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!!
Pistaasi. Parhaan pistaasijäätelön söin Kroatiassa. Elin suunnilleen pelkällä pistaasijäätelöllä sen viikon mitä oltiin paikan päällä.
Kaipaan naista kenen kanssa voisi hiljentyä kotosalla Helvetillisten Rintamien ääressä. Hän ja minä --- rinta rinnan --- loppuelämän yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla aika kiusallinen hetki
Saattaisi tulla kerrankin asiallinen hetki, jossa jopa keskusteltaisiin.
Meinaatko?
Jäde? Ei. Hillo? Ei sekään. Hilla? Ehdottomasti. Ootko muuten enää linjoilla?n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!!
Pistaasi. Parhaan pistaasijäätelön söin Kroatiassa. Elin suunnilleen pelkällä pistaasijäätelöllä sen viikon mitä oltiin paikan päällä.
Ok? Kiviäkin kiinnostaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä.
Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).
Öitä rakas H ,missä lienetkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin.
Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok? Kiviäkin kiinnostaa.
sivusta
Tiesitkö että kiviä ihan oikeasti kiinnostaa melkein kaikki asiat. Sitä on tutkittu tieteellisesti.
Kivitalossa on kivitalon kulut.
En ole lähdössä sieltä pois vaikka olisi kuinka kiusallista sinulle.
Istun täällä ja haaveilen. Jos osuisitkin lähelle iltalenkilläsi? On niin kaunista, lämmintä ja valoisaa, katusoittaja laulaa pelkkiä rakkauslauluja. Sopisit tähän viereen niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Öitä rakas H ,missä lienetkin
Öitä sinullekin, siellä missä olet.
Vierailija kirjoitti:
Kivitalossa on kivitalon kulut.
Puutalo tulee kalliimmaksi kun se lahoaa alta ja aina saa olla maalaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).
Mulla puolisoni kanssa yhdessä on miljoonaomaisuus. Rahaa on mun lompakon läpi mennyt parikin miljoonaa. Ehjiä kalsareita mulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jäde? Ei. Hillo? Ei sekään. Hilla? Ehdottomasti. Ootko muuten enää linjoilla?n
One true vegan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin.
Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.
Sivusta
Olit hieno ihminen jo silloin.
Onneksi et mua vaikka kriteereihisi osuukin. Sulla vaan kun on toi viimeisen sanan pakkomielle ja epärehellinen luonne niin ajattelin siksi nostaa poistetun vastaukseni pointin uudelleen. Sä et edelleenkään nyt ymmärrä että se sekopää VOI OLLA sun kaivattusi, koska sinä olet lukenut mun tunnisteet ja olen ERI HENKILÖ. Sun on hyvä tiedostaa tämä tosiasia, vaikka oletkin ilmeisen hidasjärkinen ja se vaatii paljon rautalankaa.
Meissä kaverikorttikaivattusi kanssa ei ole paljoakaan samaa. En jaa hänen ajatuksiaan suurimmalta osin. Virheeni (sic) oli osallistua keskustelun teemaan joka velloi kiivaana tuomalla oma yksinkertainen kokemukseni mukaan. Mutta ilmeisesti se sai johtimien hitsautumisen aikaan ja menetit täysin käsityksen keskutelun kulusta. Olen pahoillani siitä. Maailma ei ole mustavalkoinen, muista se vastakin.