Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90350)

Vierailija
47221/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan naista kenen kanssa voisi hiljentyä kotosalla Helvetillisten Rintamien ääressä. Hän ja minä --- rinta rinnan --- loppuelämän yhdessä.

Vierailija
47222/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla aika kiusallinen hetki

Saattaisi tulla kerrankin asiallinen hetki, jossa jopa keskusteltaisiin.

Meinaatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47223/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäde? Ei. Hillo? Ei sekään. Hilla? Ehdottomasti. Ootko muuten enää linjoilla?n

Vierailija
47224/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?  

No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?

Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D

Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä. 

Vierailija
47225/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!! 

Pistaasi. Parhaan pistaasijäätelön söin Kroatiassa. Elin suunnilleen pelkällä pistaasijäätelöllä sen viikon mitä oltiin paikan päällä.

Ok? Kiviäkin kiinnostaa.

sivusta

Vierailija
47226/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?  

No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?

Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D

Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä. 

Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).

Vierailija
47227/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä rakas H ,missä lienetkin

Vierailija
47228/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin. 

Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.

Sivusta

Vierailija
47229/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!! 

Pistaasi. Parhaan pistaasijäätelön söin Kroatiassa. Elin suunnilleen pelkällä pistaasijäätelöllä sen viikon mitä oltiin paikan päällä.

Ok? Kiviäkin kiinnostaa.

sivusta

Tiesitkö että kiviä ihan oikeasti kiinnostaa melkein kaikki asiat. Sitä on tutkittu tieteellisesti.

Vierailija
47230/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitalossa on kivitalon kulut.

Vierailija
47231/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähdössä sieltä pois vaikka olisi kuinka kiusallista sinulle. 

Vierailija
47232/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun täällä ja haaveilen. Jos osuisitkin lähelle iltalenkilläsi? On niin kaunista, lämmintä ja valoisaa, katusoittaja laulaa pelkkiä rakkauslauluja. Sopisit tähän viereen niin hyvin.

Vierailija
47233/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat..

Vierailija
47234/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä rakas H ,missä lienetkin

Öitä sinullekin, siellä missä olet.

Vierailija
47235/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivitalossa on kivitalon kulut.

Puutalo tulee kalliimmaksi kun se lahoaa alta ja aina saa olla maalaamassa. 

Vierailija
47236/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).

Mulla puolisoni kanssa yhdessä on miljoonaomaisuus. Rahaa on mun lompakon läpi mennyt parikin miljoonaa. Ehjiä kalsareita mulla ei ole.

Vierailija
47237/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäde? Ei. Hillo? Ei sekään. Hilla? Ehdottomasti. Ootko muuten enää linjoilla?n

One true vegan.

Vierailija
47238/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin. 

Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.

Sivusta

Olit hieno ihminen jo silloin. 

Vierailija
47239/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse asiassa asun Etelä-Helsingissä ja jugend-talossa! Mutta en tosin istukaan täällä aamusta iltaan kun käyn töissä ja harrastuksissakin välillä :)

Vierailija
47240/90350 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classicin tuplasuklaata on tullu aika paljon syötyä. Ben&jerry on tietty hyviä monet. Pääasia et ois kunnon kermajädeä aidolla kamalla, ei mitään huttua eikä ylimääräsiä mömmöjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi