Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9.6 - 12.7 paino pudonnut 2,8kg. Sopiva tahti?

Vierailija
12.07.2026 |

Suurin osa lähti ekan 10 päivän aikana. Sen jälkeen joku sata grammaa/ viikko pudotusta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Se tulee kaksinkertaista vauhtia takaisin, kun taas alat mättämään urakalla.

Vierailija
2/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Se tulee kaksinkertaista vauhtia takaisin, kun taas alat mättämään urakalla.

Krapulako vaivaa vai oletko aina noin vittumainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just sopiva tahti. Varaudu, että voi tuosta hidastua, vaikka syöt samalla tavalla. Itselläni on projektina laihtua kahdessa viikossa kilo. Sitten on minun synttärit, ja aion nauttia herkuista yksi-kaksi päivää ilman syyllisyyttä. Eli tarkoitukseni ei ole pudottaa painoa, vaan pysyä vakiopainossani.  

Vierailija
4/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On just sopiva tahti. Varaudu, että voi tuosta hidastua, vaikka syöt samalla tavalla. Itselläni on projektina laihtua kahdessa viikossa kilo. Sitten on minun synttärit, ja aion nauttia herkuista yksi-kaksi päivää ilman syyllisyyttä. Eli tarkoitukseni ei ole pudottaa painoa, vaan pysyä vakiopainossani.  

Mun pitäis kuutisen kiloa kaikkiaan pudottaa. En ihan puoleenväliin ole vielä päässyt mutta melkein💪

Vierailija
5/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))

Asiaan: kyse voi olla siitä, et keli lämmennyt ja kehosta poistuu nestettä hikoilun takia. Mutta muuten, jos teet kaikki niinkuin aiemmin: syöt ja liikut samanverran, niin minusta ok.

Itse ihmettelin aiemmin tuota samaa. Sitten ostin kehonkoostumusvaa'an: paino voi pudota kyllä äkkiä, jopa vuorokaudessa, mutta neste-% on pudonnut kanssa. Sitten kun sitä nestettä (vettä, mehua) juo, niin se paino taas nousee. Ja: alkoholi on diureetti - poistaa nestettä.

.....

Mun ex kertoi: siskonsa kanssa piti lähteä "dokaamaan" :). Sisko lukenut naistenlehdestä, et jos alkoa meinaa käyttää, niin kannattaa juoda vettä jo etukäteen. Oli juonut niin paljon vettä ettei ollutkaan saanut enää vinkkua alas! :)) 

Vierailija
6/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis kuutisen kiloa kaikkiaan pudottaa. En ihan puoleenväliin ole vielä päässyt mutta melkein💪

Ja juu, arvelen että noi loput kilot ei ihan näin rivakasti lähde. Ei se mitään, aikaa on. 

Vierailija
7/7 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:))

Asiaan: kyse voi olla siitä, et keli lämmennyt ja kehosta poistuu nestettä hikoilun takia. Mutta muuten, jos teet kaikki niinkuin aiemmin: syöt ja liikut samanverran, niin minusta ok.

Itse ihmettelin aiemmin tuota samaa. Sitten ostin kehonkoostumusvaa'an: paino voi pudota kyllä äkkiä, jopa vuorokaudessa, mutta neste-% on pudonnut kanssa. Sitten kun sitä nestettä (vettä, mehua) juo, niin se paino taas nousee. Ja: alkoholi on diureetti - poistaa nestettä.

.....

Mun ex kertoi: siskonsa kanssa piti lähteä "dokaamaan" :). Sisko lukenut naistenlehdestä, et jos alkoa meinaa käyttää, niin kannattaa juoda vettä jo etukäteen. Oli juonut niin paljon vettä ettei ollutkaan saanut enää vinkkua alas! :)) 

Niin, tässä ihan tarkoituksella pudotan painoa. Ei ole tullut mitenkään yllätyksenä tai kuuman ilman vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä