Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kultamussukalle. Pullanmuruselleni, piparitaikinalleni, omalle hunajakaakulleni, rakkaalle berliininmunkilleni, minun jälkiuunileivälleni, lihapiirakkaiselleni, kinkkukiusaukselleni. Nuku hyvin mansikkajäätelöiseni, suloinen karjalanpaistini.
Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
En ole jätski-ihmisiä.
Mä en ole hilloihmisiä. Ainoa kenen tiedän laittaneen sitä jäätelölle oli mun mummo ja pidin sitä tapaa jo lapsena ällöttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et anna selittää. Pidät minua kaukana, ja osoitat sillä minulle paikkani. Annat yhden tapahtuman määrittää koko loppuelämän, etkä ymmärrä ihmisten tekevän virheitä. Harkintakyky oli alentunut silloin, eikä siitä aiheutunut teille mitään haittaa, vaatteet eivät menneet rikki tai sotkeentunut. Aiotko rangaista minua siitä loputtomiin?
Selittely eli rationalisointi on NPD:den päädefenssi. Lähde: Theodore Millon instituutti
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla aika kiusallinen hetki
Miks? Meinaatko paljastella? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Tosi tosi hyvä. :)
öhöö kertokaa teijjän lembbarijätshkejä TAM TAM TAM
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa enempi pyykkienhaistelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, on ottamassa yhteyttä juuri sinuun!
Mulla on ikävä sua.Toivottavasti en ole tietämättäni loukannut sua. Jos olen, niin olen siitä oikeasti pahoillani.
Vanilja hillolla on terveellisempi vaihtoehto. Maistuu myös aidommalta eikä esanssilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se haistelija, sikshän sitä harmittaakin kun se ei saa kaikkea huomiota vaan puhutaan muustakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua.Toivottavasti en ole tietämättäni loukannut sua. Jos olen, niin olen siitä oikeasti pahoillani.
Miten voi olla pahoillaan sellaisesta mitä ei tiedä, en oikein käsitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan kumpikaan, mutta eipä ne jäätelötkään tähän ketjuun kuulu, vaikka joku jostain pyykkienhaistelijasta kirjottaisikin.
Mulla oli tosi vaikee päivää. Kävin taas lähellä ajatusta kuolemasta. Tässä vielä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, on ottamassa yhteyttä juuri sinuun!
Harva uskaltaa.
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?