Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12069)

Vierailija
4701/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu jotain liki 30 vuotta sitten kaivatun kanssa samassa diskossa, mutta emme tanssineet tai edes jutelleet. Weird.

Joskus miettii mitäs jos olisikin silloin tempaissut kaikista seikoista huolimatta ja mennyt jutulle. 

Oletko ikinä tanssinut hänen kanssaan? Siis sillä tavalla, että piditte toisistanne kiinni. 

Juu, aikuisena kyllä.

Vierailija
4702/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja ihanaa su rakkaalle naiselle. Ikävä on tosi kova. Tulehan vaikka syliin lepäämään.

No minähän tulen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ihminen selittelee asioita sitä oudompi hän on. Kun puhuu selkeästi, jäsennellysti ja ymmärrettävästi, hän ei keksi satuja vaan ajattelee, tuntee, kokee, elää hetkessä ja ymmärtää.

Mua syytetään yleensä siitä, etten kerro ajatuksia. No en tietenkään kerro jos kukaan ei kysy. 

Ei kai ajatukset sitten olleetkaan pakottavan tärkeitä tai edes tarkoitettuja kenenkään kuultaviksi, jos jää vain odottelemaan että joku kysyisi. Sitä saa nimittäin odotella mahdollisesti loppuelämänsä. Jos on pakottava tarve sanoa, kyllä sille sitten löytyy yleensä joku väylä.

Oon hyvin private person. Anonyyminä eri juttu. 

Vierailija
4704/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu jotain liki 30 vuotta sitten kaivatun kanssa samassa diskossa, mutta emme tanssineet tai edes jutelleet. Weird.

Joskus miettii mitäs jos olisikin silloin tempaissut kaikista seikoista huolimatta ja mennyt jutulle. 

Oletko ikinä tanssinut hänen kanssaan? Siis sillä tavalla, että piditte toisistanne kiinni. 

Juu, aikuisena kyllä.

Vanhojen tansseissa?

Vierailija
4705/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, aikuisena kyllä.

Vanhojen tansseissa?

En julkisesti avaa enempää.

Vierailija
4706/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.

Vierailija
4707/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UskaltaisiTkohan heittäytyä jne*

Vierailija
4708/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja ihanaa su rakkaalle naiselle. Ikävä on tosi kova. Tulehan vaikka syliin lepäämään.

No minähän tulen!

Vaihdan lakanat

Vierailija
4709/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.

Hienoa että pohdit tämmöstäkin kymmenien ja satojen tuntemattomien kanssa, etkä minun. 

Vierailija
4710/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että pohdit tämmöstäkin kymmenien ja satojen tuntemattomien kanssa, etkä minun. 

Mielellään tietysti kanssasi pohtisin, mutta että tietäisin sen olevan soveliasta, vaatisi jotain ensin.

Vierailija
4711/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne uskaltaa, niiden kanssa joiden kanssa sitä haluaa. Turha huoli pois ja huolehdi omasta heittäytymisestä. Sivu

Vierailija
4712/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sopinut eilen rehvit 

Ei sulle koskaan sovi. Sulla on aina tärkeämpää tekemistä kuin nähdä kaivattuasi. Kaikki menee edelle. Kuten eksät, luottamustoimet, harrastukset, työt, matkustelut, opiskelut, kotihommat, sukuloinnit, kotieläimet ja kaikenmaailman kissanristiäiset. Ei muuta ku hyvää ja kiireellistä loppuelämää. Katoan jälleen näkyvistä...syytä sitten itseäsi! 👋 

Vierailija
4713/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmolle terkut..

Vierailija
4714/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus. 

Vierailija
4715/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäsi tuikkivat kuin taivaantähdet. Hymysi loistaa kuin naantalinaurinko. Äänesi on kuin kaunista laulua korville. Mutta juttusi on kuin unihiekkaa.

Kaikkia ei voi miellyttää 😊 

Sivusta 

Vierailija
4716/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UskaltaisiTkohan heittäytyä jne*

Ainakin tekisin kaikkeni sEn eteen.

Vierailija
4717/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E***?

Vierailija
4718/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus. 

No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.

Vierailija
4719/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäsi tuikkivat kuin taivaantähdet. Hymysi loistaa kuin naantalinaurinko. Äänesi on kuin kaunista laulua korville. Mutta juttusi on kuin unihiekkaa.

Näin on. Voin laulaa sulle tuutulaulun. Väsyttää.

Vierailija
4720/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ajatella minusta jatkuvasti pahaa. Siitä miten olen ja miten en ole. Se on syy, miksi et koskaan saa minua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän