Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Haluat ajatella minusta jatkuvasti pahaa. Siitä miten olen ja miten en ole. Se on syy, miksi et koskaan saa minua.
Harhat much. Sivu
Petteri, älä oo niin orpo 😉
naapuri
En ole koskaan tuntenut itseäni naiseksi, vain kuin pienen hetken ajan. En myöskään mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat ajatella minusta jatkuvasti pahaa. Siitä miten olen ja miten en ole. Se on syy, miksi et koskaan saa minua.
Harhat much. Sivu
Olkoot harhoja tai ei, sitä on kuitenkin enkä tee mitään ennen kuin loppuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.
Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus.
No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.
No jaa, ensin nyksä pellolle ja sitten vasta pohtimaan tällaisia. Olisi muuten kiva lukea olevansa jonkin suurin ongelma parisuhteessa, jotta toinen pääsisi tavoittelemaan onneaan.
Käykö miehesikin täällä?
Siksikö pelkäät?
Pitäiskö ruveta kirjailijaksi ja ottaa taiteilijanimeksi Tarja Hurina.
Kuka teistä on edes nussinut kaivattuaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö ruveta kirjailijaksi ja ottaa taiteilijanimeksi Tarja Hurina.
Nauroin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.
Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus.
No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.
No jaa, ensin nyksä pellolle ja sitten vasta pohtimaan tällaisia. Olisi muuten kiva lukea olevansa jonkin suurin ongelma parisuhteessa, jotta toinen pääsisi tavoittelemaan onneaan.
Ahaa, ajatuspoliisi kieltää moralisointipäissään nyt jo vapaan pohdiskelunkin. Melkoista menoa. Itänaapurilla vois olla sulle hommia, otapa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Kahtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much. Sivu
Ei E. Imma out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Minäpä olen 😍 Oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Se olisikin kun olisi aivan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Ja päädyit tänne? Nyt ei ole hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Minä olen nussinut kaikki kaivattuni läpi 😍😜 luultavasti teidänkin kaivatut.
En tiennyt hänen käyttävän maksullisia palveluita, mutta mistäpä voisin varmaksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Minä olen nussinut kaikki kaivattuni läpi 😍😜 luultavasti teidänkin kaivatut.
Enpä isko. Luultavasti et.
Kaivatun nussiminen on kuin lenkille meneminen. Vaikka olisi työlästä ja ärsyttävää niin lopulta siitä kyllä jää aina hyvä mieli ja parempi vointi.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu jotain liki 30 vuotta sitten kaivatun kanssa samassa diskossa, mutta emme tanssineet tai edes jutelleet. Weird.
Joskus miettii mitäs jos olisikin silloin tempaissut kaikista seikoista huolimatta ja mennyt jutulle.
Mistähän seikoista? Alkoi kiinnostaa.