Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12089)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Lähtisitkö hänen kanssaan Kärkkäisen myymälään shoppailemaan?
No miksi ei 😀
Voitas käydä jossain kahvilla ja jutella mukavia. Lähin Kärkkäinen on reilun 60km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs olis tätä palstaa niin en olis jäänyt turhaan haikailemaan. Elämä meni pilalle kun kaipaa vuosikausia saavuttamatonta. Oon aivan loppu. Nämä palstat pitäis lailla kieltää!!!
Mulla tää ketju on saanut kaipauksen lähinnä hiipumaan.
Itse voisin paljon paremmin kun en olis tätä koskaan löytänyt. Jäin haikailemaan häntä joka ei meinaakaan koskaan lähestyä. Ei vaikka tein asian hänelle kohtuu helpoksi. Miten puhua itselle järkeä. Masentaa ja uuvuttaa tää. En jaksa enää kaivata mutta kun sydän ei usko!!!!
Miksi et lähesty itse?
En avaa enempää.
Aloit leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa?
En uskalla. Siksi hänen pitäisi tehdä kaikki.
kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nykyinen kaivattuni tuumisi, jos saisi tietää minun kirjoitelleen kaipausta täällä jo ennen kuin tapasimmekaan.
Eli että kaipasit toista ennen häntä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Lähtisitkö hänen kanssaan Kärkkäisen myymälään shoppailemaan?
En. Minulla on vaikea sosiaalisten paikkojen ja tilanteiden pelko. Vastaisin kahvitteluunkin ei. Tarvitsen paikan josta voin paeta panikoiduttuani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua herra Kärkkäisen ajatusmaailmaan, ennen kuin tulee kyseistä yrittäjää.
Mulle siellä olisi eräs tuote joka muualla yli 100e kalliimpi.
Mulla on Harley Davidson. Tahdotko hypätä ratsaille beibe? Ajetaan yhdessä vaikka alabamaan💚
Ei vaan sopinut eilen rehvit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole minun kannalta merkitystä, onko hän luovuttanut vai ei, jos on koskaan kaivannutkaan. Tarkoitan tuolla sitä, että minun suuntaan se ei näy millään tavalla kummassakaan tapauksessa. Sama lopputulos, eli ei mitään.
Sanos muuta!
Näinhän se on, itseasiassa. Silmiä avaava toteamus. :)
Eri
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Silmäsi tuikkivat kuin taivaantähdet. Hymysi loistaa kuin naantalinaurinko. Äänesi on kuin kaunista laulua korville. Mutta juttusi on kuin unihiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sopinut eilen rehvit
Kun ois tiennyt tarkemmin, missä, milloin, vaikka punainen kukka tuntomerkkinä, niin olis voinut uskaltautuakin.
Vierailija kirjoitti:
Silmäsi tuikkivat kuin taivaantähdet. Hymysi loistaa kuin naantalinaurinko. Äänesi on kuin kaunista laulua korville. Mutta juttusi on kuin unihiekkaa.
Tiedän. Jutut on aluksi ympäripyöreitä hyvää päivää kirvesvartta on ilimoja pielly, kunnes pystyn päästämään huumorin valloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen paikka.
Missä?
T! Jos se olet sinä, niin en ole ikinä kuullut kenenkään naisen sanovan pahaa sanaa sinusta. Et todellakaan ole ruma, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen paikka.
Missä?
Siellä missä kukaan ei nää ja voi vaipua uneen rauhassa. On lämmintä.
Sellaista ihmistä ei olekaan, josta kukaan ei olisi koskaan sanonut pahaa sanaa. Lukuunottamatta jotain iältään vauvoja. 👶
Oletko ikinä tanssinut hänen kanssaan? Siis sillä tavalla, että piditte toisistanne kiinni.