Jos Leonardo Messi kutsuisi hotellihuoneeseensa niin menisitkö?
Kommentit (25)
olen heteromies joka ei seuraa jalkapalloa. ei ole mitään syytä sille miksi menisin miespuolisen jalkapalloilijan kanssa samaan hotellihuoneeseen.
En menis, en välitä ulkomaisen näköisistä.
Onko tämä Leonardo sen jalkapalloilija Messin veli?
Vierailija kirjoitti:
olen heteromies joka ei seuraa jalkapalloa. ei ole mitään syytä sille miksi menisin miespuolisen jalkapalloilijan kanssa samaan hotellihuoneeseen.
Kerrotko vielä, missä joukkueessa Leonardo Messi pelaa?
En mene tuntemattomien miesten hotellihuoneisiin.
Vierailija kirjoitti:
En mene tuntemattomien miesten hotellihuoneisiin.
Mutta naisten menet?
Olitpa ap tosi hauska. Melkein nauroin tälle "kirjoitusvirheelle". En kuitenkaan ihan.
Taitaa olla joku pelaaja?
En tietenkään menisi kummankaan huoneeseen.
En menisi yhdenkään miehen huoneeseen mutta jos joku kiinnostava nainen pyytäisi niin se voisi olla eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla joku pelaaja?
En tietenkään menisi kummankaan huoneeseen.
Ei ole pelaaja. Ap keksi tällaisen hassun hauskan etunimihassuttelun sunnuntai-illan ratoksi.
En, mutta Lionel Messin hotellihuonetta voisin harkita.
Kukas se messi sitten mahtaa olla?
Menisin ja laittaisin polvisuojat valmiiksi. T. Pekka
En. Jos Ronaldo kutsuisi, juoksisin.
Vierailija kirjoitti:
En. Jos Ronaldo kutsuisi, juoksisin.
Niin minäkin. Mahdollisimman kauas siitä hotellista.
Leonardo "Leo" Messi on Lionel Messin veli
En menisi. Voisin mennä jonkun miehen hotellihuoneeseen, jos olisin tavannut sen miehen aikaisemmin ja tietäisin sen olevan komea ja oikean tuoksuinen, seksikäs ja kemia käsinkosketeltavaa jne. Eli siis sellainen, jonka olisin aikaisemmin livenä jo todennut sellaiseksi jonka kanssa haluaisin intiimikontaktiin.
Väärä tuoksu ja väärä energia ym. pilaa tuon etten pysty seksiin, vaikka olisi sinänsä ihan komeakin, tosin Messi ei ole minun makuuni edes viehättävän näköinen, vaan basic mies.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo "Leo" Messi on Lionel Messin veli
Ei ole vaan Lionel Andrés ”Leo” Messi Cuccittini
En usko että kukaan menisi jonkun random Leonardon hotellihuoneeseen. Lionel Messillä voisi olla paremmat tsänssit.