Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12069)

Vierailija
4681/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🏫💞👨🏼‍🏫

Vierailija
4682/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli terveisiä ei saa lähettää Emilialle, Sannalle eikä pidempiä kauniita viestejä saa kirjoittaa. Muuta poistunut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäsi tuikkivat kuin taivaantähdet. Hymysi loistaa kuin naantalinaurinko. Äänesi on kuin kaunista laulua korville. Mutta juttusi on kuin unihiekkaa.

Tiedän. Jutut on aluksi ympäripyöreitä hyvää päivää kirvesvartta on ilimoja pielly, kunnes pystyn päästämään huumorin valloilleen. 

Go girls!

Vierailija
4684/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOSKA KARISMA

Löfperin karisma-kahvi onkin hyvää! Ostan sitä aina tarjouksesta. Teen monta eri käyntikertaa eri kassoilla jotta saa hyödynnettyä edun monta kertaa. Minulla onkin kaapit täynnä kahvia. Suurin osa siitä on Löfperi karismaa.

Vierailija
4685/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T! Jos se olet sinä, niin en ole ikinä kuullut kenenkään naisen sanovan pahaa sanaa sinusta. Et todellakaan ole ruma, päinvastoin. 

Tuolla ei ole väliä, jos itse on kuullut naisten suusta kommentteja kuten "hyi v**tu" ja "kato sen naamaa". Kyllä sen silloin tietää, mitä ajatellaan. Se, mitä omiin korviin kuuluu on tietysti vain murto-osa siitä, kuinka moni oikeasti ajattelee noin, koska suurin osa ihmisistä pitää tuollaiset mielipiteet omana tietonaan, ja vain karkeimpien ihmisten kommentit tulevat esiin.

Vierailija
4686/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T! Jos se olet sinä, niin en ole ikinä kuullut kenenkään naisen sanovan pahaa sanaa sinusta. Et todellakaan ole ruma, päinvastoin. 

Tuolla ei ole väliä, jos itse on kuullut naisten suusta kommentteja kuten "hyi v**tu" ja "kato sen naamaa". Kyllä sen silloin tietää, mitä ajatellaan. Se, mitä omiin korviin kuuluu on tietysti vain murto-osa siitä, kuinka moni oikeasti ajattelee noin, koska suurin osa ihmisistä pitää tuollaiset mielipiteet omana tietonaan, ja vain karkeimpien ihmisten kommentit tulevat esiin.

Ilkeät kommentit kumpuaa satuttamisen halusta ei useinkaan halusta kuvailla todellisuutta. Harvalla on halua jälkimmäiseen jos se satuttaa. Sivusta

Vierailija
4687/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille on käynyt noin! Jotkut vain ovat ilkeitä ja sydämettömyydessään sylkevät pahan olon päin tuntematontonta vastaantulijaa. Joko on ruma tai paksu tai tikku tai idiootti, vaikkei oikeasti olekaan. 

Vierailija
4688/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saanut naisilta valtavasti

kehuja IRL koko aikuisen ikäni >

mutta tämä palsta on kateuden kehto.

x

Vierailija
4689/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja ihanaa su rakkaalle naiselle. Ikävä on tosi kova. Tulehan vaikka syliin lepäämään.

Vierailija
4690/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittamastani T:stä ei naiset ole minun kuulleni puhuneet pahaa. Miehet taas ovat, mutta se on monella ollut kateutta. Heillä on vaimoja, jotka ovat olleet palavasti T:hen ihastuneita, joten varmaan siksi. Ja hänen edessään esittävät kaveria, vaikka selän takana puhuvat pas*aa. T on ihana. Haluaisin hänet.

Vierailija
4691/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihminen selittelee asioita sitä oudompi hän on. Kun puhuu selkeästi, jäsennellysti ja ymmärrettävästi, hän ei keksi satuja vaan ajattelee, tuntee, kokee, elää hetkessä ja ymmärtää.

Vierailija
4692/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät kommentit kumpuaa satuttamisen halusta ei useinkaan halusta kuvailla todellisuutta. Harvalla on halua jälkimmäiseen jos se satuttaa. Sivusta

"Everyone's ashamed of the youth 'cause the truth look strange
And for me it's reversed
We left 'em a world that's cursed, and it hurts"

Ohis 

Vierailija
4693/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ihminen selittelee asioita sitä oudompi hän on. Kun puhuu selkeästi, jäsennellysti ja ymmärrettävästi, hän ei keksi satuja vaan ajattelee, tuntee, kokee, elää hetkessä ja ymmärtää.

Mua syytetään yleensä siitä, etten kerro ajatuksia. No en tietenkään kerro jos kukaan ei kysy. 

Vierailija
4694/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko E

Erika?

Vierailija
4695/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko E

Erika?

En tiedä mut tiedän et kaivattu tykkää erikasta.

Vierailija
4696/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua syytetään yleensä siitä, etten kerro ajatuksia. No en tietenkään kerro jos kukaan ei kysy. 

Ei kai ajatukset sitten olleetkaan pakottavan tärkeitä tai edes tarkoitettuja kenenkään kuultaviksi, jos jää vain odottelemaan että joku kysyisi. Sitä saa nimittäin odotella mahdollisesti loppuelämänsä. Jos on pakottava tarve sanoa, kyllä sille sitten löytyy yleensä joku väylä.

Vierailija
4697/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sivusta

Vierailija
4698/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko E

Erika?

En tiedä mut tiedän et kaivattu tykkää erikasta.

Ai siitä sakemannien marssilaulusta?

Vierailija
4699/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja ihanaa su rakkaalle naiselle. Ikävä on tosi kova. Tulehan vaikka syliin lepäämään.

Kunhan käyn ensin saunassa pesemässä matkapölyt pois, haluaisin tulla ja siihen nukahtaa.

Vierailija
4700/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu jotain liki 30 vuotta sitten kaivatun kanssa samassa diskossa, mutta emme tanssineet tai edes jutelleet. Weird.

Joskus miettii mitäs jos olisikin silloin tempaissut kaikista seikoista huolimatta ja mennyt jutulle. 

Kunpa olisit. <3

Voidaan vieläkin ottaa menetetyt vuodet kiinni, varsinkin kun on jo vuosia tutustuttu vähän paremmin. Elämä voi yllättää. Mutta voi siinä omat sormetkin olla pelissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän