Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
En ole lomista puhunut mitään.
Olen joskus sivumennen maininnut:
lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:
lomailen vasta toisella
paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.
Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Oon jättänyt, tänäänkin, useita
Oletko jättänyt sellaisia joista oikeasti tunnistaa? Nimen alkukirjain ei esimerkiksi ole tälläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
E:lle kyllä, mut en E:nä
Vierailija kirjoitti:
En ole lomista puhunut mitään.
Olen joskus sivumennen maininnut:
lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:
lomailen vasta toisella
paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.
Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀
E
Sääliksi käy sitäkin äijää, mikäli on edes todellinen, kun täällä joutuu tuommosen huomion kohteeksi
Vierailija kirjoitti:
Mikä on 2P?
"Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Jätä ite
Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.
Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Ei minulta lomakommentteja. E
Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.
Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.
Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.
Ei glamouria, ei OF kontsaa.
Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,
decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,
uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Jätä ite
Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.
Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.
Ei anna lähettää sitten millään., että viestini oli sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
E:lle kyllä, mut en E:nä
Joku pikkutyttö haastaa kränää?
Tarjoaa aikuiselle naiselle
elämänohjeita vähillä vuosillaan?
Lol. Aika hellyttävää.
Kiitos, en tarvitse vinkkejänne
someuraani koskien.
Ei nämä eet minulta ole. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Ei minulta lomakommentteja. E
Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.
Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.
Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.
Ei glamouria, ei OF kontsaa.
Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,
decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,
uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E
Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisitkohan kaivattu lähteä mun mukaan festareille, vaikka meillä onkin erilainen musamaku? 🙂
Tottakai, en varjele itseäni miltään tuollaiselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
E:lle kyllä, mut en E:nä
Joku pikkutyttö haastaa kränää?
Tarjoaa aikuiselle naiselle
elämänohjeita vähillä vuosillaan?
Lol. Aika hellyttävää.
Kiitos, en tarvitse vinkkejänne
someuraani koskien.
Ei nämä eet minulta ole. x
Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.
Samoin🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
E:lle kyllä, mut en E:nä
Joku pikkutyttö haastaa kränää?
Tarjoaa aikuiselle naiselle
elämänohjeita vähillä vuosillaan?
Lol. Aika hellyttävää.
Kiitos, en tarvitse vinkkejänne
someuraani koskien.
Ei nämä eet minulta ole. x
Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.
Laita vaan viestiä mulle suoraan. -E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Ei minulta lomakommentteja. E
Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.
Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.
Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.
Ei glamouria, ei OF kontsaa.
Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,
decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,
uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E
Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?
En esiinny täällä toisina hahmoina
eikä tämä ole henkilökohtaisesti
minua mitenkään hyödyttävää
toimintaa; taloudellisesti tai muilla
spekseillä mitattuna. Hyvää iltapäivää
Sinulle. En vastaa enempää provoihinne.
E Original
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?
Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle
E:lle kyllä, mut en E:nä
Joku pikkutyttö haastaa kränää?
Tarjoaa aikuiselle naiselle
elämänohjeita vähillä vuosillaan?
Lol. Aika hellyttävää.
Kiitos, en tarvitse vinkkejänne
someuraani koskien.
Ei nämä eet minulta ole. x
Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.
Laita vaan viestiä mulle suoraan. -E
Tämä oli muulta EELTÄ.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Oon jättänyt, tänäänkin, useita
Oletko jättänyt sellaisia joista oikeasti tunnistaa? Nimen alkukirjain ei esimerkiksi ole tälläinen
Olen, sellaisia tosi rohkeitakin heittoja, joista kaivattu tunnistaisi jos olisi täällä. Muille varmaan näyttää ohikselta.
Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?