Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45335)

Vierailija
45261/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Vierailija
45262/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lomista puhunut mitään. 

Olen joskus sivumennen maininnut:

lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:

lomailen vasta toisella 

paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.

Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45263/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

Vierailija
45264/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on 2P?

Vierailija
45265/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Oon jättänyt, tänäänkin, useita

Oletko jättänyt sellaisia joista oikeasti tunnistaa? Nimen alkukirjain ei esimerkiksi ole tälläinen 

Vierailija
45266/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45267/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lomista puhunut mitään. 

Olen joskus sivumennen maininnut:

lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:

lomailen vasta toisella 

paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.

Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀

E

Sääliksi käy sitäkin äijää, mikäli on edes todellinen, kun täällä joutuu tuommosen huomion kohteeksi

Vierailija
45268/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on 2P?

"Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45269/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Jätä ite

Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.

Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.

Vierailija
45270/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Ei minulta lomakommentteja. E

Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun  kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.

Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.

Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.

Ei glamouria, ei OF kontsaa.

Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,

decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,

uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45271/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Jätä ite

Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.

Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.

 

Ei anna lähettää sitten millään., että viestini oli sivusta

Vierailija
45272/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Joku pikkutyttö haastaa kränää?

Tarjoaa aikuiselle naiselle

elämänohjeita vähillä vuosillaan? 

Lol. Aika hellyttävää.

Kiitos, en tarvitse vinkkejänne

someuraani koskien.

Ei nämä eet minulta ole. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45273/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Ei minulta lomakommentteja. E

Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun  kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.

Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.

Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.

Ei glamouria, ei OF kontsaa.

Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,

decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,

uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E

Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?

Vierailija
45274/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisitkohan kaivattu lähteä mun mukaan festareille, vaikka meillä onkin erilainen musamaku? 🙂

Tottakai, en varjele itseäni miltään tuollaiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45275/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Joku pikkutyttö haastaa kränää?

Tarjoaa aikuiselle naiselle

elämänohjeita vähillä vuosillaan? 

Lol. Aika hellyttävää.

Kiitos, en tarvitse vinkkejänne

someuraani koskien.

Ei nämä eet minulta ole. x

Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.

Vierailija
45276/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.

Samoin🤗

Vierailija
45277/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Joku pikkutyttö haastaa kränää?

Tarjoaa aikuiselle naiselle

elämänohjeita vähillä vuosillaan? 

Lol. Aika hellyttävää.

Kiitos, en tarvitse vinkkejänne

someuraani koskien.

Ei nämä eet minulta ole. x

Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.

Laita vaan viestiä mulle suoraan. -E

Vierailija
45278/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Ei minulta lomakommentteja. E

Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun  kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.

Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.

Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.

Ei glamouria, ei OF kontsaa.

Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,

decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,

uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E

Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?

En esiinny täällä toisina hahmoina

eikä tämä ole henkilökohtaisesti 

minua mitenkään hyödyttävää

toimintaa; taloudellisesti tai muilla

spekseillä mitattuna. Hyvää iltapäivää 

Sinulle. En vastaa enempää provoihinne.

 

E Original 

Vierailija
45279/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Joku pikkutyttö haastaa kränää?

Tarjoaa aikuiselle naiselle

elämänohjeita vähillä vuosillaan? 

Lol. Aika hellyttävää.

Kiitos, en tarvitse vinkkejänne

someuraani koskien.

Ei nämä eet minulta ole. x

Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.

Laita vaan viestiä mulle suoraan. -E

Tämä oli muulta EELTÄ.

OgE

Vierailija
45280/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Oon jättänyt, tänäänkin, useita

Oletko jättänyt sellaisia joista oikeasti tunnistaa? Nimen alkukirjain ei esimerkiksi ole tälläinen 

Olen, sellaisia tosi rohkeitakin heittoja, joista kaivattu tunnistaisi jos olisi täällä. Muille varmaan näyttää ohikselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme