Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45335)

Vierailija
45241/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
45242/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile

Laita ystävällistä viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45243/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Oon jättänyt, tänäänkin, useita

Vierailija
45244/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot virallisesti vaihtamati.

Vierailija
45245/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Vierailija
45246/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45247/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Vierailija
45248/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45249/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo E:kin ole saman hahmoja, kuin teknomummu, blondi, unientulkitsija PRO (ei btw lue ketjua enää, kuten varmaan kohta tulee ilmoittamaan) ja mitäs näitä nyt olikaan. 

Vierailija
45250/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lähteä synttäreille, vaikkei millään kiinnosta, kun masentaa niin. Jos sä oisit täällä, niin voitaisiin mennä yhdessä. Se ois mulle ilo. 🙂🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45251/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Mitä savolaisiin tulee,

olen korostanut keskustelevani

anything house/locally related dilemmas

vain nimellään/aidolla identiteetillään

tyköni tulevien hlöiden kanssa.

Ei ole ovimiestä näkynyt ei kuulunut..

Ei liioin ryöstöporukkaa.

Kukaan ei näytä haluavan tekojaan

tunnustaa tai sovitella. 

Jatketaan vihellellen ja vähätellen/naureskellen vain

niinkuin mitään ei olisi koskaan 

tapahtunut

ja naisen oikeudella ei olisi 

vähäisintäkään väliä/arvoa.

 

Näillä moraalein me täällä idässä mennään.

It is what it is. E

Vierailija
45252/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo E:kin ole saman hahmoja, kuin teknomummu, blondi, unientulkitsija PRO (ei btw lue ketjua enää, kuten varmaan kohta tulee ilmoittamaan) ja mitäs näitä nyt olikaan. 

Joo, ihan sattumalta oli lukemassa ketjua ekaa kertaa kuukausiin :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45253/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Blondi, Teknomummo tai

Unitulkki. Hyvä varmaan korjata

tuokin. Olen vain E Original. x

Vierailija
45254/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettet. Sinua ennenkin oli E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45255/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös junnutyttökerholla olisi

omanikäisistä aiheentynkää,

älkää puuttuko aikuisten naisten

teksteihin. x

Vierailija
45256/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä festareista. En pidä mistään suomimeiningistä, en fanita ketään, en halua konserttiin tai kolmen tähden hotelliin, harvoin edes neljän. Ei voi mitään, elämä on. 

Vierailija
45257/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Vierailija
45258/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Ei minulta lomakommentteja. E

Vierailija
45259/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi rakas m(n) syliä ja kainaloa. olisi ihana jutella kaikki ihan alusta tähän päivään. haluaisin olla toistemme henk koht tiloissa ikuisuuden. haluaisin myös suudella ja koskettaa sua kaikkien vuosikymmenten edestä.

Vierailija
45260/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.

Kiitos samoin kollega. Nokitan suudelmalla kaulalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi