Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Laita ystävällistä viestiä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Oon jättänyt, tänäänkin, useita
Yhteystiedot virallisesti vaihtamati.
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Eiköhän tuo E:kin ole saman hahmoja, kuin teknomummu, blondi, unientulkitsija PRO (ei btw lue ketjua enää, kuten varmaan kohta tulee ilmoittamaan) ja mitäs näitä nyt olikaan.
Täytyy lähteä synttäreille, vaikkei millään kiinnosta, kun masentaa niin. Jos sä oisit täällä, niin voitaisiin mennä yhdessä. Se ois mulle ilo. 🙂🧡
Mitä savolaisiin tulee,
olen korostanut keskustelevani
anything house/locally related dilemmas
vain nimellään/aidolla identiteetillään
tyköni tulevien hlöiden kanssa.
Ei ole ovimiestä näkynyt ei kuulunut..
Ei liioin ryöstöporukkaa.
Kukaan ei näytä haluavan tekojaan
tunnustaa tai sovitella.
Jatketaan vihellellen ja vähätellen/naureskellen vain
niinkuin mitään ei olisi koskaan
tapahtunut
ja naisen oikeudella ei olisi
vähäisintäkään väliä/arvoa.
Näillä moraalein me täällä idässä mennään.
It is what it is. E
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo E:kin ole saman hahmoja, kuin teknomummu, blondi, unientulkitsija PRO (ei btw lue ketjua enää, kuten varmaan kohta tulee ilmoittamaan) ja mitäs näitä nyt olikaan.
Joo, ihan sattumalta oli lukemassa ketjua ekaa kertaa kuukausiin :D
En ole Blondi, Teknomummo tai
Unitulkki. Hyvä varmaan korjata
tuokin. Olen vain E Original. x
Paitsi ettet. Sinua ennenkin oli E.
Eikös junnutyttökerholla olisi
omanikäisistä aiheentynkää,
älkää puuttuko aikuisten naisten
teksteihin. x
En pidä festareista. En pidä mistään suomimeiningistä, en fanita ketään, en halua konserttiin tai kolmen tähden hotelliin, harvoin edes neljän. Ei voi mitään, elämä on.
Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Ei minulta lomakommentteja. E
täällä olisi rakas m(n) syliä ja kainaloa. olisi ihana jutella kaikki ihan alusta tähän päivään. haluaisin olla toistemme henk koht tiloissa ikuisuuden. haluaisin myös suudella ja koskettaa sua kaikkien vuosikymmenten edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävämiehen ystävälle haliterkkuja.
Kiitos samoin kollega. Nokitan suudelmalla kaulalle.
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !