Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla.
Älykäs keskustelu tämän ketjun kontekstissa lienee "antakaa mun kirjoittaa ohista!!"
Ei kai me täällä edes olla keskustelemassa keskenämme vaan lähettämässä kaivatullemme terveisiä
Ei mitenkään ihan hirveän älykästä etsiä täältä älykästä luettavaa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.
Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä.Saatko palkkaa juontamisesta?
En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt.
Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Sitähän mä just sulta kysyin - ketä sä kaipaat täällä? Vai ootko paikalla vain vahtimassa muiden viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kirjoittansa totta kun viesti poistetaan heti ;)
Harva kestää totuutta.
Näköjään. Trolli ei ainakaan kestä.
Ja silti vain kaipaat sitä <3
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Keksi aikakone, matkusta neljä vuotta taaksepäin. Estä tietyt tapahtumat tapahtumasta, ja anna elää rauhassa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Et sä tunkeile. Ota vaan rohkeasti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?
En, inhoan suomipoppia
Yksi älykäs mies jota kaipaan. Luonnollisesti hän on irl osoittanut älykkyytensä. Sun kanssasi on helppo puhua suoraan. Kiitos 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kirjoittansa totta kun viesti poistetaan heti ;)
Harva kestää totuutta.
Näköjään. Trolli ei ainakaan kestä.
Ja silti vain kaipaat sitä <3
Sinähän se olet ja tiedoksesi että olet todella rasittava
Mullakin on vaikea kesä. Just tietty silloin, kun siitä vois nauttia täysin, kun ilmat on tuommoiset. 😕 Mut terkkuja kaivatulle, oot söpö! 🧡
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Oon muumilaaksossa parhaillaan…
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?
Jos tarjoot reissun. On siellä näköjään artistia joita voisin kuunnella.
Kyntäjä-ap puhui röistä. Kyllä minä yksisiipisellå kaivatun vaonkin kyntäisin, jos eteen tulisi. Muutoin siinä valikoin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Oon muumilaaksossa parhaillaan…
Voi kiva. Mun elämän isoin vääryys on se etten koskaan lapsena päässyt muumimaailmaan vaikka halusin. Käyn tätä terapiassa märisemässä jo ties monettako vuotta. Maailma on niin kovin julma.
Mä en käytä botuliinia/täytteitä
enkä suunnittele rintaimplantteja.
Holistinen kauneudenhoitostrategia
ja kromosomien/telomeerien pitäminen 'nuorena.'
Muuta rintakirurgiaa olen haaveillut/
suunnitellut, mutta hinta 10 tonnia
on kova. Rinnat ovat ihan ok, en ole
imettänyt, kelpaavat toistaiseksi. E
Näköjään. Trolli ei ainakaan kestä.