Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45335)

Vierailija
45281/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdappa ihana lomien vieroksuja kokonaan 2P:lle, niin ei mene aikaa tän roskan selaamiseen.

Mitäs ihanaa ajattelit sinne järjestää?

Varmaan kirjoittelee vuoroin eenä ja eelle, ja kaipaa vaan yleisöä tuolle feikkaamiselle

E:lle kyllä, mut en E:nä

Joku pikkutyttö haastaa kränää?

Tarjoaa aikuiselle naiselle

elämänohjeita vähillä vuosillaan? 

Lol. Aika hellyttävää.

Kiitos, en tarvitse vinkkejänne

someuraani koskien.

Ei nämä eet minulta ole. x

Eri E:lle, eikä edes e:lle. Teitä on niin paljon täällä.

Laita vaan viestiä mulle suoraan. -E

Laittaisin jos olisit antanut yhteystiedot. :)

Vierailija
45282/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45283/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa miestä, noin 50 km länteen / lounaaseen.

Vierailija
45284/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Vierailija
45285/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu. 

🦉

Vierailija
45286/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelinkö sun ohi tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45287/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigh.

Vierailija
45288/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot seksikäs satulassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45289/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Voitko puhkasta mun harhat kertomalla vähän enemmän? 

Vierailija
45290/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot seksikäs satulassa

Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45291/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että osuu oikeaan kun viesti poistuu välittömästi. Pakko vaan ihmetellä miten joku jaksaa trollata täällä päivästä toiseen. Miten olisi elämän hankkiminen?

Vierailija
45292/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion saada sut luokseni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45293/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

She got style and grace. Omfg i love her.

Vierailija
45294/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot seksikäs satulassa

Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta

Juu, kaikki aika menee tallilla, kisoissa tai näyttelyissä ja rahat uppoavat hevosiin, varusteisiin, peräkärryihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45295/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lomista puhunut mitään. 

Olen joskus sivumennen maininnut:

lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:

lomailen vasta toisella 

paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.

Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀

E

Sääliksi käy sitäkin äijää, mikäli on edes todellinen, kun täällä joutuu tuommosen huomion kohteeksi

Sinunlaiset eivät tule edes noteeratuiksi. Huonoimpia ihmisiä ovat nämä jotka tulevat muita haukkumaan, näissä ihmisissä ei ole mitään mielenkiintoista.

Vierailija
45296/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Jätä ite

Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.

Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.

 

Ei anna lähettää sitten millään., että viestini oli sivusta

Kyllä sun pilkkuvirheet erottaa jo kaukaa, et mene sekaisin muiden kanssa.

Vierailija
45297/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot seksikäs satulassa

Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta

Juu, kaikki aika menee tallilla, kisoissa tai näyttelyissä ja rahat uppoavat hevosiin, varusteisiin, peräkärryihin. 

Mikä harrastus se on jos sille ei anna kaikkea?

Vierailija
45298/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?

Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.

Ei minulta lomakommentteja. E

Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun  kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.

Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.

Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.

Ei glamouria, ei OF kontsaa.

Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,

decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,

uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E

Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?

Oletpa typerän kuuloinen hahmo.

Vierailija
45299/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisitkohan kaivattu lähteä mun mukaan festareille, vaikka meillä onkin erilainen musamaku? 🙂

Tottakai, olishan festariseura ihan täydellisesti mun makuun, musat olis siinä sivuseikka🥰

Vierailija
45300/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Sitä ihan samaa sullekin💖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän