Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
Nainen kaipaa miestä, noin 50 km länteen / lounaaseen.
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu.
🦉
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Voitko puhkasta mun harhat kertomalla vähän enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Oot seksikäs satulassa
Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta
Huomaa että osuu oikeaan kun viesti poistuu välittömästi. Pakko vaan ihmetellä miten joku jaksaa trollata täällä päivästä toiseen. Miten olisi elämän hankkiminen?
She got style and grace. Omfg i love her.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot seksikäs satulassa
Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta
Juu, kaikki aika menee tallilla, kisoissa tai näyttelyissä ja rahat uppoavat hevosiin, varusteisiin, peräkärryihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lomista puhunut mitään.
Olen joskus sivumennen maininnut:
lomat pitämättä vuosien ajan + toteamus:
lomailen vasta toisella
paikkakunnalla ja hyvässä seurassa.
Ken onkaan mysteerimies, en kerro. 😀
E
Sääliksi käy sitäkin äijää, mikäli on edes todellinen, kun täällä joutuu tuommosen huomion kohteeksi
Sinunlaiset eivät tule edes noteeratuiksi. Huonoimpia ihmisiä ovat nämä jotka tulevat muita haukkumaan, näissä ihmisissä ei ole mitään mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Jätä ite
Eipä kannata, ne poistetaan tai niitä aletaan matkia. Tämä on pask..paikka.
Muutaman on pakko toistella ,että ei ne kaivatut täällä ole yms. Hittoako heille kuluu vaikka uskoisin ufoihin.
Ei anna lähettää sitten millään., että viestini oli sivusta
Kyllä sun pilkkuvirheet erottaa jo kaukaa, et mene sekaisin muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot seksikäs satulassa
Heppatytöissä vaan on jotain erilaista... -Sivusta
Juu, kaikki aika menee tallilla, kisoissa tai näyttelyissä ja rahat uppoavat hevosiin, varusteisiin, peräkärryihin.
Mikä harrastus se on jos sille ei anna kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun loma meni. Ei kai se ollu niin hirveetä kun aina puhuit?
Joillakin ei ole sellaisia ylellisyyksiä kuten loma. Ollut vuosiin. Ja arkikin täynnä pelkkää paskaa. Kiitos siitä.
Ei minulta lomakommentteja. E
Ei tietenkään oo. Sullehan ne sun kuvitteelliset marry me-hoidot kustantaa vaikka lentoliput sinne sun ulkomaille, kun tämä maan ilmapiiri on sulle niin huono. Siellä aloitat sitten sen sun glamour-some-uran, kun oot hakenut kontsaa vähän ja photoshopannut kuvaston sopivaksi.
Sentyylistä somea kovin moni n jo tekee.
Minun somesisältöni on aivan jtn muuta.
Ei glamouria, ei OF kontsaa.
Ei minun juttuni, vaikka muoti, kauneus,
decor; estetiikka sinänsä ovat minua aina kiinnostaneet ja olen läpi elämäni ollut tyyliniekka. Minun ajatuksilleni ja energioilleni on omat tarvitsijansa,
uskokaa pois. Kiitos kuitenkin vinkistäsi. E
Onko vauvapalstailulla trollailu toisena esiintyen millaisen tyyliniekan valinta hienoksi kevytyrityksen aihioksi ja tienaako sillä paljonkin?
Oletpa typerän kuuloinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisitkohan kaivattu lähteä mun mukaan festareille, vaikka meillä onkin erilainen musamaku? 🙂
Tottakai, olishan festariseura ihan täydellisesti mun makuun, musat olis siinä sivuseikka🥰
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Sitä ihan samaa sullekin💖
Laittaisin jos olisit antanut yhteystiedot. :)