Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45399)

Vierailija
45301/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea sellasta on olemassa mitä ei tulla edes ajatelleeksi…

Vierailija
45302/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuut tänne mun kaupunkiin vierailulle, et voitais nähdä? Tai voin mä tulla sinnekin. Tai voidaan nähdä puolimatkassa. 😊

Tulin juuri yhteen kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45303/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Vierailija
45304/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulossa kahville sinne päin. Tunnin sisällä. Lähde seuraksi?

Vierailija
45305/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikkea sellasta on olemassa mitä ei tulla edes ajatelleeksi…

No siis, osaamme päätellä että olemassa on kaikki sellainen minkä näemme. Olemassa on myös se maailma mitä emme näe ja siellä taas on olemassa kaikenlaista jota emme näe.

Vierailija
45306/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45307/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#322, #323 en ole kirjoittanut.

Kirjoitan riviväleittä Kaksplus.fi +

usein muissa langoissa; anona ilman tunnisteita. Jutelkaa te junnut vaan

omanikäistenne bisneksistä.

 

En chattaa yhdenkään 

suomalaisen miehen kanssa 

vapaallani tällä hetkellä. 

E-maileihin olen kohteliaasti vastannut

yhden viestin verran. Niitä oli

kaikenikäisiltä m/n. OgE

Vierailija
45308/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavataanko enää koskaan

Kyllä tavataan, kun samoilla seuduilla liikutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45309/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?" 

En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.

Vierailija
45310/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?" 

Ja jos hän olisi se likka, niin osaisi herättää huomioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45311/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍

Nää on kyllä niin surkeita.

Aika kalseeta ja puistattavaa lukee sun surkee kommentti. 

 

Eikö sitä sanota että metsä vastaa nii kuin huudetaan? Ja nyt minun ajatukseni ja tunteeni on ihan saatana surkeeta? 

 

Ihan saatana surkeeta tuntea näin kaiken sen henkisen ja fyysisen väkivallan/uhan jälkeen? Mille ei vaan loppua näy? Oletko sinä niitä "Aikuisia", jotka nauttii ja kusee housuihinsa hunajaa, kun pääsee toteuttamaan henkistä/fyysistä väkivaltaa? 

 Painukaa jo helvettiin. 

Tämä avautuva Emilia on muu kuin OgE.

Nyt menen. Hyvää sunnuntain jatkoa. x

Vierailija
45312/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?" 

En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.

En ollut se hevosmies, sori. Vaan jännä, kun jonkun tunnisteen antaa, niin täällä on aina linjoilla joku siihen sopiva :D 

"meitä on täällä monia" todellisuudessa about kymmenen kävijää koko ketjussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45313/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tunnistaa kaivattuni täällä jotta uskaltaisin lähestyä mutta en missään nimessä halua että hän tietää että minä olen täällä

Vierailija
45314/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika jättää tämä ketju. Täällä ei mitään kaipausta ole vaan turhaa horinaa. Kai se on trollin tarkoituskin, että täältä kaikki tervepäiset poistuvat.

Joo kyllä on. Tulin vain tervehtimään ja taas sain koko saavillisen tätä paskaa päälleni. Ei ole kyllä mikään hyvin.

 

Koivut ovat muuten edistyneet, se oli ihana uutinen!

Ihana kuulla.

Itse kärsin siitepölystä 

aika tavalla oirehtien.

E sivulta kurkottaen.. 🙋

X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45315/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥁

Vierailija
45316/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ohistelua, jaksa lukea tämmöistä. Joten sanon vaan että Kaisa , ja katoan taas.

Vierailija
45317/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näemmä katosi sydän jonnekin, joten tulkoon jälkitoimituksena. Kaisa <3

Vierailija
45318/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesän jatkoa heppatytölle, jonka tyhmyttäni kadotin. 💕🌞

Vierailija
45319/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Tottakai! Jos ette ole ihan ventovieraita, vaan tunnette jostain yhteydestä ja olette ennenkin olleet tekemisissä. Ystävällisen tervehdyksen voi aina laittaa, jokainen arvioi itse liikkunsa siitä eteenpäin.

Vierailija
45320/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möksytän, mutta nyt pieni puhallus saksofoniin.🎷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä