Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45399)
Vierailija kirjoitti:
Koska tuut tänne mun kaupunkiin vierailulle, et voitais nähdä? Tai voin mä tulla sinnekin. Tai voidaan nähdä puolimatkassa. 😊
Tulin juuri yhteen kaupunkiin.
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Taas tulossa kahville sinne päin. Tunnin sisällä. Lähde seuraksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaikkea sellasta on olemassa mitä ei tulla edes ajatelleeksi…
No siis, osaamme päätellä että olemassa on kaikki sellainen minkä näemme. Olemassa on myös se maailma mitä emme näe ja siellä taas on olemassa kaikenlaista jota emme näe.
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?"
#322, #323 en ole kirjoittanut.
Kirjoitan riviväleittä Kaksplus.fi +
usein muissa langoissa; anona ilman tunnisteita. Jutelkaa te junnut vaan
omanikäistenne bisneksistä.
En chattaa yhdenkään
suomalaisen miehen kanssa
vapaallani tällä hetkellä.
E-maileihin olen kohteliaasti vastannut
yhden viestin verran. Niitä oli
kaikenikäisiltä m/n. OgE
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko enää koskaan
Kyllä tavataan, kun samoilla seuduilla liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?"
En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?"
Ja jos hän olisi se likka, niin osaisi herättää huomioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍
Nää on kyllä niin surkeita.
Aika kalseeta ja puistattavaa lukee sun surkee kommentti.
Eikö sitä sanota että metsä vastaa nii kuin huudetaan? Ja nyt minun ajatukseni ja tunteeni on ihan saatana surkeeta?
Ihan saatana surkeeta tuntea näin kaiken sen henkisen ja fyysisen väkivallan/uhan jälkeen? Mille ei vaan loppua näy? Oletko sinä niitä "Aikuisia", jotka nauttii ja kusee housuihinsa hunajaa, kun pääsee toteuttamaan henkistä/fyysistä väkivaltaa?
Painukaa jo helvettiin.
Tämä avautuva Emilia on muu kuin OgE.
Nyt menen. Hyvää sunnuntain jatkoa. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?"
En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.
En ollut se hevosmies, sori. Vaan jännä, kun jonkun tunnisteen antaa, niin täällä on aina linjoilla joku siihen sopiva :D
"meitä on täällä monia" todellisuudessa about kymmenen kävijää koko ketjussa.
Haluaisin tunnistaa kaivattuni täällä jotta uskaltaisin lähestyä mutta en missään nimessä halua että hän tietää että minä olen täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jättää tämä ketju. Täällä ei mitään kaipausta ole vaan turhaa horinaa. Kai se on trollin tarkoituskin, että täältä kaikki tervepäiset poistuvat.
Joo kyllä on. Tulin vain tervehtimään ja taas sain koko saavillisen tätä paskaa päälleni. Ei ole kyllä mikään hyvin.
Koivut ovat muuten edistyneet, se oli ihana uutinen!
Ihana kuulla.
Itse kärsin siitepölystä
aika tavalla oirehtien.
E sivulta kurkottaen.. 🙋
X
Ihme ohistelua, jaksa lukea tämmöistä. Joten sanon vaan että Kaisa , ja katoan taas.
Tästä näemmä katosi sydän jonnekin, joten tulkoon jälkitoimituksena. Kaisa <3
Hyvä kesän jatkoa heppatytölle, jonka tyhmyttäni kadotin. 💕🌞
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Tottakai! Jos ette ole ihan ventovieraita, vaan tunnette jostain yhteydestä ja olette ennenkin olleet tekemisissä. Ystävällisen tervehdyksen voi aina laittaa, jokainen arvioi itse liikkunsa siitä eteenpäin.
Möksytän, mutta nyt pieni puhallus saksofoniin.🎷
Mitähän kaikkea sellasta on olemassa mitä ei tulla edes ajatelleeksi…