Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Irl
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee aloittaa tavallinen keskustelu kun korvien välissä alkaa pyöriä aikuisviihde jos erehdyn edes katsomaan sinua.
No ehkä se on sitten ihan hyvä ettet aloita keskystelua.
Ihanaa tätinaisen kuittailua, rakas 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.
Ota vastuu omasta pelkuruudestasi äläkä vieritä vastuuta jollekin kuvitteelliselle skenaariolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä
Minkä verran pystyt sallis
Halaaminen, kaikkien tunteiden&ajatusten vuodattaminen itkien.
Kyllä se käy
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla.
Minulta 0 viestiä.
Toivotan kaikille
'ihqudaa' iltapäivää.
Ihqudaa 👉
*IRC-galleriasta
ennen sosiaalista
mediaa
bongattu termi. 🤓
OgE 🙋🖐💫🕺🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
No ei välttämätta aina ainakaan vaikuta siltä..Sivu
Vierailija kirjoitti:
Minulta 0 viestiä.
Toivotan kaikille
'ihqudaa' iltapäivää.
Ihqudaa 👉
*IRC-galleriasta
ennen sosiaalista
mediaa
bongattu termi. 🤓
OgE 🙋🖐💫🕺🥸
Samoin 😘
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Onko kovinkin vastenmielinen loppuvastustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍
'Emiliat' eivät minulta.
Eihän kukaan oleta?
OgE
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Mulle kuuluu ihan hyvää, mut on kova ikävä. Onnea uusiin koitoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Luonteeni on sellainen,
että miehet jstn syystä kysyvät:
'Will you marry me?'
Minua eivät kertapanomiehet
juuri pômmita. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.
Harvalla nyt ihan niin huonosti menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla.
Älykäs keskustelu tämän ketjun kontekstissa lienee "antakaa mun kirjoittaa ohista!!"
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Kuka sen valinnan sitten tekee?
Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Se ei ollutkaan sulle. Minä olen se ap:n kaveri.
Se on täällä mun luona irl. Kaivattu sais tulla jakamaan sitä.