Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45289)

Vierailija
45161/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Se on täällä mun luona irl. Kaivattu sais tulla jakamaan sitä.

Vierailija
45162/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Irl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45163/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.

Vierailija
45164/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikee aloittaa tavallinen keskustelu kun korvien välissä alkaa pyöriä aikuisviihde jos erehdyn edes katsomaan sinua. 

No ehkä se on sitten ihan hyvä ettet aloita keskystelua.

Ihanaa tätinaisen kuittailua, rakas 🤍

Vierailija
45165/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.

Ota vastuu omasta pelkuruudestasi äläkä vieritä vastuuta jollekin kuvitteelliselle skenaariolle.

Vierailija
45166/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä

Minkä verran pystyt sallis

Halaaminen, kaikkien tunteiden&ajatusten vuodattaminen itkien.

Kyllä se käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45167/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla. 

Vierailija
45168/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Minulta 0 viestiä.

Toivotan kaikille 

'ihqudaa' iltapäivää.

Ihqudaa 👉

*IRC-galleriasta

ennen sosiaalista

mediaa 

bongattu termi. 🤓

 

OgE 🙋🖐💫🕺🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45169/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

No ei välttämätta aina ainakaan vaikuta siltä..Sivu

Vierailija
45170/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Minulta 0 viestiä.

Toivotan kaikille 

'ihqudaa' iltapäivää.

Ihqudaa 👉

*IRC-galleriasta

ennen sosiaalista

mediaa 

bongattu termi. 🤓

 

OgE 🙋🖐💫🕺🥸

Samoin 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45171/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.

Onko kovinkin vastenmielinen loppuvastustaja?

Vierailija
45172/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍

'Emiliat' eivät minulta. 

 

Eihän kukaan oleta?

 

OgE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45173/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Mulle kuuluu ihan hyvää, mut on kova ikävä. Onnea uusiin koitoksiin.

Vierailija
45174/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45175/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeni on sellainen, 

että miehet jstn syystä kysyvät:

'Will you marry me?'

Minua eivät kertapanomiehet

juuri pômmita. E

Vierailija
45176/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.

Harvalla nyt ihan niin huonosti menee. 

Vierailija
45177/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla. 

Älykäs keskustelu tämän ketjun kontekstissa lienee "antakaa mun kirjoittaa ohista!!" 

Vierailija
45178/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.

Kuka sen valinnan sitten tekee?

Vierailija
45179/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!

Vierailija
45180/45289 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Se ei ollutkaan sulle. Minä olen se ap:n kaveri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän