Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45232)
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamiaiseksi Mocca Masterilla keitettyä Kulta Katriinaa keskipaahdolla keralla rasvattoman maito tilkkaisen Muumi-vuosimukista. Ohessa ruispala tuorejuustosilauksella, kurkun henkäyksellä ja puhvelinmaitujuustolla, nämä tarjolla Siirtolapuutarha-lautasesta. Vitamiiniksi puolukkaa rahkalla pienestä Kastehelmi-kulhosta. Lisäksi vielä hanavesi 8 minuuttia sitten laskettuna Aalto-lasista. Aterimina Savoniat. Servettejä ei nyt ole kun olen ekologinen.
😁😉
Missä olet upea 60-vuotias nainen Turusta?
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Vierailija kirjoitti:
Vaikee aloittaa tavallinen keskustelu kun korvien välissä alkaa pyöriä aikuisviihde jos erehdyn edes katsomaan sinua.
No ehkä se on sitten ihan hyvä ettet aloita keskystelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
En osaa keskustella, enkä ole älykäs. Häiriköin ja mökötän vuorotellen. Revi siitä, eli ei kannata ehtiä. Mene sen plagiaatin tykö, häneltä juttua irtoaa vaikka muiden laitteilta imuroituna.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä
Minkä verran pystyt sallis
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?
Seura tekee kaltaisekseen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja muutama muu fraasi, mutta ehkä vihjauksena se tuttu: kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Ei varmaan kannata rynnätä yhtään mihinkään ellei nyt huomaamattaan joudu jonkin vierivän lumipallon sisään joka vaan lähtee eikä poiskaan tee mieli. Siinä tilanteessa voi tietty vetää kaikki turhat hidasteet kuten jarrut irti ja heittää lumipallon ikkunasta veke. Mutta muuten oletusasento on kaikki käsijarrut käytössä. Kukapa nyt päättömästi vieriä haluaisi. Ei siis välttämättä kaikkien lempipuuhaa se päämäärätön hauskanpito vaikka ajatuksena hauskaa voisikin olla. Vähän turhan tyhjää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Täällä piilossa olen. Onneksi kukaan ei pääse löytämään minua netistä. Sain tarpeekseni ylläpitäjän roolista, jatkakaa te muut vain rauhassa. Katsoin että jotakin asiaa on jo saatu keskusteltua palstalla, vaivannäköä vain niin eiköhän se elämä taas siitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan herättää henkiin mustikkakeskustelun.On niitä tulossa hyvin ja aurinkoisilla paikoilla jo nyt.Tämä tämänhetkinen tilanne.
Kiitos tiedosta. En ole vielä kerenny itse kartoittaa tilannetta, kun kaipaamani poimija on kadoksissa. Luultavasti eksynyt, vaikka ei kuulemma eksy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍
Nää on kyllä niin surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?
Seura tekee kaltaisekseen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja muutama muu fraasi, mutta ehkä vihjauksena se tuttu: kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
En ymmärrä mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä
Minkä verran pystyt sallis
Halaaminen, kaikkien tunteiden&ajatusten vuodattaminen itkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.
Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä