Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45232)

Vierailija
45141/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä

Vierailija
45142/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45143/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamiaiseksi Mocca Masterilla keitettyä Kulta Katriinaa keskipaahdolla keralla rasvattoman maito tilkkaisen Muumi-vuosimukista. Ohessa ruispala tuorejuustosilauksella, kurkun henkäyksellä ja puhvelinmaitujuustolla, nämä tarjolla Siirtolapuutarha-lautasesta. Vitamiiniksi puolukkaa rahkalla pienestä Kastehelmi-kulhosta. Lisäksi vielä hanavesi 8 minuuttia sitten laskettuna Aalto-lasista. Aterimina Savoniat. Servettejä ei nyt ole kun olen ekologinen. 

😁😉

Vierailija
45144/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet upea 60-vuotias nainen Turusta?

Vierailija
45145/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Vierailija
45146/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee aloittaa tavallinen keskustelu kun korvien välissä alkaa pyöriä aikuisviihde jos erehdyn edes katsomaan sinua. 

No ehkä se on sitten ihan hyvä ettet aloita keskystelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45147/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

En osaa keskustella, enkä ole älykäs. Häiriköin ja mökötän vuorotellen. Revi siitä, eli ei kannata ehtiä. Mene sen plagiaatin tykö, häneltä juttua irtoaa vaikka muiden laitteilta imuroituna.

Vierailija
45148/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä

Minkä verran pystyt sallis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45149/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Vierailija
45150/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45151/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?

Seura tekee kaltaisekseen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja muutama muu fraasi, mutta ehkä vihjauksena se tuttu: kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
45152/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45153/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Vierailija
45154/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Ei varmaan kannata rynnätä yhtään mihinkään ellei nyt huomaamattaan joudu jonkin vierivän lumipallon sisään joka vaan lähtee eikä poiskaan tee mieli. Siinä tilanteessa voi tietty vetää kaikki turhat hidasteet kuten jarrut irti ja heittää lumipallon ikkunasta veke. Mutta muuten oletusasento on kaikki käsijarrut käytössä. Kukapa nyt päättömästi vieriä haluaisi. Ei siis välttämättä kaikkien lempipuuhaa se päämäärätön hauskanpito vaikka ajatuksena hauskaa voisikin olla. Vähän turhan tyhjää. Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45155/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Täällä piilossa olen. Onneksi kukaan ei pääse löytämään minua netistä. Sain tarpeekseni ylläpitäjän roolista, jatkakaa te muut vain rauhassa. Katsoin että jotakin asiaa on jo saatu keskusteltua palstalla, vaivannäköä vain niin eiköhän se elämä taas siitä.

Vierailija
45156/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan herättää henkiin mustikkakeskustelun.On niitä tulossa hyvin ja aurinkoisilla paikoilla jo nyt.Tämä tämänhetkinen tilanne.

Kiitos tiedosta. En ole vielä kerenny itse kartoittaa tilannetta, kun kaipaamani poimija on kadoksissa. Luultavasti eksynyt, vaikka ei kuulemma eksy...

Vierailija
45157/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Ulkonäkö muuttu, mutta luonne edelleen sama, ja se ei ole kelvannut vielä kenellekään. Ps. On minuakin kuumempia naisia, niillä "aikuisten vakavuudella otettavilla luonteilla ja tunteilla". Kiitti helvetisti miehet 👍

Nää on kyllä niin surkeita.

Vierailija
45158/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesit oudosti nälvimään ja nimittelemään. Miksi?

Seura tekee kaltaisekseen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja muutama muu fraasi, mutta ehkä vihjauksena se tuttu: kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

En ymmärrä mitä tarkoitat.

Vierailija
45159/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä

Minkä verran pystyt sallis

Halaaminen, kaikkien tunteiden&ajatusten vuodattaminen itkien.

Vierailija
45160/45232 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Jos menee huonosti niin tuskin kyselijät ilahduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä