Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Olen samanlainen. Tiedän omat kuulumiseni jo valmiiksi, joten niiden toistelu on ajanhukkaa, ja muutenkin pidän niitä yksityisinä. Velvollisuudesta voin jotakin kertoa, mutta ei se minua lainkaan huvita.
Vierailija kirjoitti:
Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!
Milloin kaverin kanssa olette viimeksi viestitelleet ja anna joku sanavihje
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Kuka sen valinnan sitten tekee?
Vako. Se kyntömies ottaa minkä saa tai jää ilman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Kuka sen valinnan sitten tekee?
Eikös tuo ole synonyymi ronkeli runkkaa sanonnalle. "kyntömies ei vakoaan valitse" = panee kaikkea mikä liikkuu, ilman standardeja.
Yhdelle kaverille olen miettinyt sopivaa tekosyytä laittaa viestiä
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle kaverille olen miettinyt sopivaa tekosyytä laittaa viestiä
Vaikka että sen yhden paikan vois tsekkaa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Öööö, tai rakkaudelta.
Jos kaveria kohtaan kehittyy tunteita ihmeesti alkaa jännittä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!
Milloin kaverin kanssa olette viimeksi viestitelleet ja anna joku sanavihje
Maanantaina nähtiin viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeni on sellainen,
että miehet jstn syystä kysyvät:
'Will you marry me?'
Minua eivät kertapanomiehet
juuri pômmita. E
Ihan varmasti ja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Ihastukselle ei uskalla sanoa mitään normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Ihastukselle ei uskalla sanoa mitään normaalisti
Ymmärrettävää, jos olette vielä yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Kuka sen valinnan sitten tekee?
Eikös tuo ole synonyymi ronkeli runkkaa sanonnalle. "kyntömies ei vakoaan valitse" = panee kaikkea mikä liikkuu, ilman standardeja.
Ja minä naivi ja sinisilmäinen luulin, että puhutaan röistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Ihastukselle ei uskalla sanoa mitään normaalisti
Ymmärrettävää, jos olette vielä yläasteella.
Olen surullinen puolestasi jos et ole saanut seota ihastuksesta aikuisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Ihastukselle ei uskalla sanoa mitään normaalisti
Ymmärrettävää, jos olette vielä yläasteella.
Olen surullinen puolestasi jos et ole saanut seota ihastuksesta aikuisena
Olenhan minä, kun tänne olen ajautunut, muttei minua tosiaankaan jännitä tai pelota puhua hänelle. Päinvastoin, toisin kuin useimpien kanssa, HALUAN katsoa häntä silmiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Joo, haluat jankata ja haastaa riitaa palstalla päivittäin ohis aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko aivan varmoja siitä kaveruudesta, jos kerran ette uskalla viestiä laittaa? Vaikuttaa enemmän joltakin etäisemmältä tuttavuudelta tai ehkä fanitukselta, jos niin paljon jännittää.
Ihastukselle ei uskalla sanoa mitään normaalisti
Ymmärrettävää, jos olette vielä yläasteella.
Olen surullinen puolestasi jos et ole saanut seota ihastuksesta aikuisena
Olenhan minä, kun tänne olen ajautunut, muttei minua tosiaankaan jännitä tai pelota puhua hänelle. Päinvastoin, toisin kuin useimpien kanssa, HALUAN katsoa häntä silmiin jne.
Päivän annos itsestäänselvyyksiä check
*ole keskustelupalstalla*
*tuhansia ketjuja eri aiheista ja vapaus aloittaa ketjuja, jos sopivaa ei löydy*
*pakko kirjoittaa juuri kaipausketjuun ja sitten raapia päätä, kun jutut ei oikein ota tuulta alleen ja porukka ei tykkää*