Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle kaverille olen miettinyt sopivaa tekosyytä laittaa viestiä
Täällä sitä miettijöitä luuraa riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.
Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Eiköhän jokainen syvällä sisimmissään kaipaa vakavampaa, mahdollisesti elämän kestävää suhdetta. Lopulta suhteesta suhteeseen hyppääminen tuhoaa ihmisen. Jää tyhjä kuori jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!
Sidot kädet selän taakse ja loogisesti pyydät ottamaan yhteyttä??
En vielä edes tiedä pitääkö hän sitomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko enää koskaan
Toivottavasti, haluan pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna?
Eiköhän jokainen syvällä sisimmissään kaipaa vakavampaa, mahdollisesti elämän kestävää suhdetta. Lopulta suhteesta suhteeseen hyppääminen tuhoaa ihmisen. Jää tyhjä kuori jäljelle.
No ei todellakaan jokainen kaipaa :D esimerkiksi itse en todellakaan halua parisuhdetta, en lyhyttä enkä pitkää, edes siellä syvimmällä sisimmässäni.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.
Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä.Saatko palkkaa juontamisesta?
En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt.
Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?
Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.
Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä.Saatko palkkaa juontamisesta?
En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt.
Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?
Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla.
Älykäs keskustelu tämän ketjun kontekstissa lienee "antakaa mun kirjoittaa ohista!!"
Ei kai me täällä edes olla keskustelemassa keskenämme vaan lähettämässä kaivatullemme terveisiä
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫😚🤎👩🏻🏫
Keneltä?
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.
Kuka sen valinnan sitten tekee?
Vako. Se kyntömies ottaa minkä saa tai jää ilman
Kukaan ei halua mieslorttoa
Sitäkö sun mielestä tässä siis kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.
Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.
Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin.
Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.
Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä.Saatko palkkaa juontamisesta?
En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt.
Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Sitähän mä just sulta kysyin - ketä sä kaipaat täällä? Vai ootko paikalla vain vahtimassa muiden viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Keksi aikakone, matkusta neljä vuotta taaksepäin. Estä tietyt tapahtumat tapahtumasta, ja anna elää rauhassa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile
Et sä tunkeile. Ota vaan rohkeasti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?
En, inhoan suomipoppia
Yksi älykäs mies jota kaipaan. Luonnollisesti hän on irl osoittanut älykkyytensä. Sun kanssasi on helppo puhua suoraan. Kiitos 🧡
Sidot kädet selän taakse ja loogisesti pyydät ottamaan yhteyttä??