Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45335)

Vierailija
45201/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!

Sidot kädet selän taakse ja loogisesti pyydät ottamaan yhteyttä??

Vierailija
45202/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle kaverille olen miettinyt sopivaa tekosyytä laittaa viestiä 

Täällä sitä miettijöitä luuraa riittämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45203/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin. 

Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.


Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä. 

Vierailija
45204/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Eiköhän jokainen syvällä sisimmissään kaipaa vakavampaa, mahdollisesti elämän kestävää suhdetta. Lopulta suhteesta suhteeseen hyppääminen tuhoaa ihmisen. Jää tyhjä kuori jäljelle. 

Vierailija
45205/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otas kaveri yhteyttä. Haluan sinut!

Sidot kädet selän taakse ja loogisesti pyydät ottamaan yhteyttä??

En vielä edes tiedä pitääkö hän sitomisesta.

Vierailija
45206/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavataanko enää koskaan

Toivottavasti, haluan pois täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45207/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Eiköhän jokainen syvällä sisimmissään kaipaa vakavampaa, mahdollisesti elämän kestävää suhdetta. Lopulta suhteesta suhteeseen hyppääminen tuhoaa ihmisen. Jää tyhjä kuori jäljelle. 

No ei todellakaan jokainen kaipaa :D esimerkiksi itse en todellakaan halua parisuhdetta, en lyhyttä enkä pitkää, edes siellä syvimmällä sisimmässäni. 

Sivusta

Vierailija
45208/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin. 

Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.


Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä. 

Saatko palkkaa juontamisesta?

En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt. 

Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45209/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?

Vierailija
45210/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin. 

Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.


Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä. 

Saatko palkkaa juontamisesta?

En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt. 

Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45211/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä keskustelua. Missä piileksit?

Ihmisillä on kovat luulot omasta älykkyydestään, ja melkeinpä ärsyttävimpiä olette te, jotka kaipaatte "älykästä keskustelua". On yleensä varmin merkki siitä, että kysyjän kanssa sitä ei ole tarjolla. 

Älykäs keskustelu tämän ketjun kontekstissa lienee "antakaa mun kirjoittaa ohista!!" 

Ei kai me täällä edes olla keskustelemassa keskenämme vaan lähettämässä kaivatullemme terveisiä

Vierailija
45212/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💙👨‍🏫😚🤎👩🏻‍🏫

Keneltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45213/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile

Vierailija
45214/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyntömies ei vakoaan valitse, sanotaan. Kohta se sitten nähdään.

Kuka sen valinnan sitten tekee?

Vako. Se kyntömies ottaa minkä saa tai jää ilman

Kukaan ei halua mieslorttoa 

Sitäkö sun mielestä tässä siis kysyttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45215/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Kaveri ilahtuis, kuka nyt ei mielellään kuulumisiaan kertoisi jos joku on niistä kiinnostunut.

Mistä sinä sen tiedät? Puhukaa vain omasta puolestanne. Minua ei esimerkiksi huvita kertoilla omia kuulumisia kenellekään, vaan keskustelen aina muista asioista.

Mulla meni vähän aikaa oppia ymmärtämään introverttejä. Oli aina aika jäätävää, kun itse kertoi ummet ja lammet ja sai itse niitä "Kiitos kysymystä, ihan hyvää kuuluu" -vastauksia. Aattelin aina, etteivät pidä minusta, mutta onneksi vuodet ovat opettaneet tässäkin. Olemme erilaisia, eikä ole oikeaa tai väärää. Kaikki ei tahdo puhua ihmisistä vaan keskittyvät asioihin. 

Ei tuo tarkoita että henkilö olisi introvertti. Myös ekstrovertti voi olla haluton kertoilemaan itsestään ja yksityiselämästään sen kummemmin, siinä missä introvertti taas erittäinkin avoin asioistaan. Kyse on persoonallisuuden eroista.


Intro- ja ekstraversion ero taas on pelkästään siinä, saako sosiaalisista kontakteista energiaa vai viekö ne sitä. 

Saatko palkkaa juontamisesta?

En mä mitään juonna vaan selvensin hänelle asiaa, jota hän ei tiennyt. 

Ketäs sä itse muuten kaipasitkaan?

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Sitähän mä just sulta kysyin - ketä sä kaipaat täällä? Vai ootko paikalla vain vahtimassa muiden viestejä?

Vierailija
45216/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile

Keksi aikakone, matkusta neljä vuotta taaksepäin. Estä tietyt tapahtumat tapahtumasta, ja anna elää rauhassa sen jälkeen. 

Vierailija
45217/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile

Et sä tunkeile. Ota vaan rohkeasti yhteyttä.

Vierailija
45218/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö kanssani suomipop festareille?

En, inhoan suomipoppia

Vierailija
45219/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi älykäs mies jota kaipaan. Luonnollisesti hän on irl osoittanut älykkyytensä. Sun kanssasi on helppo puhua suoraan. Kiitos 🧡

Vierailija
45220/45335 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan