Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Terveiset Jaskan Valtra T255V -traktorille. Se vasta onkin miehekäs peli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siellä päin on perunatilanne? 😍🥰😘
Penkissä kasvaa Rosamundaa, ei kuki vielä.
Osaan tehdä maailman parhaan uuniperunoiden täytteen
Receipt pls
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Jaskan Valtra T255V -traktorille. Se vasta onkin miehekäs peli!
Farmarimessut vasta 2028
Roosa huulipuna sopii sinulle, kaunis rouva 🧑🏫
Vierailija kirjoitti:
Roosa huulipuna sopii sinulle, kaunis rouva 🧑🏫
Thanks! En ole rouva, enään.
Vierailija kirjoitti:
Roosa huulipuna sopii sinulle, kaunis rouva 🧑🏫
En voi olla rouva, kun mua ei kukaan huoli, vien kuulema aina muiden puolisot ja häiriköin elämät sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Älä jaksa sinäkin riippakivi.
Ja tämä oli keltä? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Älä jaksa sinäkin riippakivi.
Ja tämä oli keltä? Sivusta
Tuon fantasiahahmon pönkitys pyörii täällä, muut viestit poistuu
Vierailija kirjoitti:
Paulavanukasta hunajakauratyynyjä sonitseja kaakaoa.
sointseja?
Kaivatun puute voi aiheuttaa pientä skitsoilua..
Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs, eikä kenenkään muun. Kaikki, mitä näät, voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa.
Haluan laittaa vauvasiemenen naisen sisäään
Ymmärrän sun tilanteen, eikä mun tarkoitus ole missään vaiheessa ollut painostaa sua mihinkään, mikä ei ole tuntunut oikealta. Toivon sulle kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs, eikä kenenkään muun. Kaikki, mitä näät, voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa.
Aika hemmetin turha ja vaivalloinen elämä on ollut sitten, en ymmärrä miksi tämmöstä paskaa kahtomaan pitäs tehdä vielä joku viaton lapsi, kun kokemus koko maailmasta on pelkkää pahuutta täynnä
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs, eikä kenenkään muun. Kaikki, mitä näät, voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa.
Laita näihin, että ova Neljää Ruusua, kun ei nää kaikki tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hommata ne silikonitissit, nii saa spede kirjoitella vaikka sitten niistä? Tsihih. Alatko rahoittajaksi? Joku keruukampanja? Uus naamakin pitäs saada. Ehkä jonkun toisen tyyli plagioida. Hmm.
Älä silikoneja, ota ennemmin rasvansiirto. Luonnollisemmat ja tulee imi samalla. Virossa on hyvä halpa klinikka kun tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hommata ne silikonitissit, nii saa spede kirjoitella vaikka sitten niistä? Tsihih. Alatko rahoittajaksi? Joku keruukampanja? Uus naamakin pitäs saada. Ehkä jonkun toisen tyyli plagioida. Hmm.
Älä silikoneja, ota ennemmin rasvansiirto. Luonnollisemmat ja tulee imi samalla. Virossa on hyvä halpa klinikka kun tekee.
*imu
Siis tulee rasvaimu samalla. Ne ottaa sulta itseltä sen rasvan jonka siirtää tisseihin.
Ajattelin hommata ne silikonitissit, nii saa spede kirjoitella vaikka sitten niistä? Tsihih. Alatko rahoittajaksi? Joku keruukampanja? Uus naamakin pitäs saada. Ehkä jonkun toisen tyyli plagioida. Hmm.