Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuulu minulle. Mikään sinussa ei kuulu. Meitä ei tule. On vain ikuinen ikävä, joka ei löydä kotiin.
Niinkö olet päättänyt?
Hän on päättänyt. Hiljaisuus on ja pysyy, joten mikään ei muutu.
Ja sinä olet kaikkesi tehnyt vauvafoorumille anonyymiviestejä postittamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin ajattelin että ikä onvaan numero... kunnes tuli vastaan +50w täti joka tartti liukkaria ensin... eikö tohon oo jotain hormoni valmisteita ???
Se on vähän niin ja näin. 50 nainen syttyy kyllä, oikean miehen kanssa. Ei kaikista.
nuorte:n kanssa ei samaa ongelmaa... hmmm...
Nääh, miehen pitää olla jo elämää kokenut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä.
Minä ainakin olen vilpittömän kiinnostunut romanttisesta parisuhteesta.
-mies
Tuokin on motiivi romanttisesta suhteesta, etkä taida tietää edes keiden kaikken kanssa.
Päinvastoin. Tiedän tasan tarkkaan sydämessäni jos tapaan sellaisen naisen.
Ja myös ilmaisen sen. Vituttaa vaan koska ei ole koskaan molemminpuoleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyen kiinnostuksen kanssa on helppo edetä kepeällä mielellä ja rennosti. Sama ei välttämättä pädekään enää silloin, kun joku "kolahtaa" oikein kunnolla. Silloin alkaa helposti pelätä isoa pettymistä, omaa kelpaamattomuutta, nolaamista, sydämen särkymistä ja miljoonaa muuta asiaa...
Tämä.
Mä en enää pelkää kaivatun kanssa muuta, kuin sitä, et tyrkytän itseäni ja hän ei siitä tykkää, muttei kehtaa sitä sanoa. Kyllä mua kelpaamattomuuskin pelottaa, mutta en anna sen häiritä. Itseni oon häpäissyt jo monta kertaa, joten ei siitäkään murheita enää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Puhuin kaikista miehistä. Kiva passiivis-aggressiivinen hymiö lopussa, huomaa kuinka pahasti kuumennuit.
Et puhu kaikista miehistä, kuten en minäkään väitä mitään kaikista naisista. Kyllä sullekin varmasti on ottajia, lasket vain rimaa tarpeeksi! Tai sit haet ostovaimon.
Miksi olet noin katkera? Kuka sua satutti? Lähtikö mies thaikkuvaimon matkaan vai mikä on?
Ainoa tunne, jonka minussa herätät, on ikävystyminen. Olet vähän tylsä, sellaisella epäterävällä tavalla. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Sä pelkäät mua.
Pelkään hylkäämistä. Siitä on kokemusta. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuulu minulle. Mikään sinussa ei kuulu. Meitä ei tule. On vain ikuinen ikävä, joka ei löydä kotiin.
Niinkö olet päättänyt?
Hän on päättänyt. Hiljaisuus on ja pysyy, joten mikään ei muutu.
Ja sinä olet kaikkesi tehnyt vauvafoorumille anonyymiviestejä postittamalla?
Mene itse hakemaan töitä siltä, jolta sait potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, olisitpa mies ihan liki 🥰 jotain erityistä sussa kai on. ikävä sun lähelle ja sun kuumaa katsetta.
Olihan se ihanaa silloin. Limerenssi, joka ei tunnu loppuvan.
Ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ
TÄÄ
KOSKAAN
LAKKAA?
Samaa
Kysyn
Tässä
Yskässä
Vierailija kirjoitti:
Sä pelkäät mua.
Terävä havainto
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämän suhteen saa parhaiten kun tekee niin suuret taloudelliset hankinnat että kummallakaan ei ole varaa erota.
Voihan ne hankinnat myydä?
Vierailija kirjoitti:
Sä pelkäät mua.
Pelkään, koska ei voi tietäää, mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sä pelkäät mua.
Mitä luulet jos joku jättää kertomatta jotain hemmetin olennaista, ja siten syössyt sillä itsetuhon partaalle kaiken menettäneenä. Niin minkälaisen ihmissuhteen ajattelit näillä eväillä rakentaa? Luottamuksellisen? Ei. Aika etäisen sanoisin. Niin etäisen ettei tartte olla ikinä missään kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Niin, tuo oli minun viestini enkä vieläkään halua mitään lapsia joten ihan itse sen idean tuohon viestiin istutit. Sori. :D
En mä ole sun lastenhankinnasta puhunut missään vaiheessa. Luuletko oikeasti että koko maailma pyörii vain sinun ympärilläsi? Ettei voi puhua aiheesta yleisellä tasolla tai vaikka omasta näkökulmasta? Vielä viimeisen kerran: ei ole kyse susta millään lailla. Lopeta jankuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Sä pelkäät mua.
Onko syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Minä luulin kerran nähneeni, että ihastus kääntyi välittömästi kannoillaan, kun näki minut... Jos se ei ollut hän, niin ainakin joku hänen kaksoisolentonsa 😅
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡