Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Vierailija kirjoitti:
minäkin ajattelin että ikä onvaan numero... kunnes tuli vastaan +50w täti joka tartti liukkaria ensin... eikö tohon oo jotain hormoni valmisteita ???
Se on vähän niin ja näin. 50 nainen syttyy kyllä, oikean miehen kanssa. Ei kaikista.
Hyviä unia ja kesäöitä kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?
Naantali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä.
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaivattunne paras hellejuoma?
Elävä vesi
Olen väsynyt ja valmis lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Puhuin kaikista miehistä. Kiva passiivis-aggressiivinen hymiö lopussa, huomaa kuinka pahasti kuumennuit.
Et puhu kaikista miehistä, kuten en minäkään väitä mitään kaikista naisista. Kyllä sullekin varmasti on ottajia, lasket vain rimaa tarpeeksi! Tai sit haet ostovaimon.
Miksi olet noin katkera? Kuka sua satutti? Lähtikö mies thaikkuvaimon matkaan vai mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Niin, tuo oli minun viestini enkä vieläkään halua mitään lapsia joten ihan itse sen idean tuohon viestiin istutit. Sori. :D
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Hupsu😆
Vierailija kirjoitti:
Ah, olisitpa mies ihan liki 🥰 jotain erityistä sussa kai on. ikävä sun lähelle ja sun kuumaa katsetta.
Olihan se ihanaa silloin. Limerenssi, joka ei tunnu loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin ajattelin että ikä onvaan numero... kunnes tuli vastaan +50w täti joka tartti liukkaria ensin... eikö tohon oo jotain hormoni valmisteita ???
Se on vähän niin ja näin. 50 nainen syttyy kyllä, oikean miehen kanssa. Ei kaikista.
nuorte:n kanssa ei samaa ongelmaa... hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuulu minulle. Mikään sinussa ei kuulu. Meitä ei tule. On vain ikuinen ikävä, joka ei löydä kotiin.
Niinkö olet päättänyt?
Vierailija kirjoitti:
Muututteko te ihastuksen seurassa tosi kömpelöiksi? Minä kuvittelen piilottavani tunteet melko hyvin mutta hän varmaan ajattelee että olen maailman kömpelöin ihminen. Vai näkeekö läpi?
Jos on molemminpuoliset tunteet, niin eiköhän molemmat askartele omien kömpelyyksiensä murehtimisen kanssa, huomaamatta toisen tohelointia 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä.
Minä ainakin olen vilpittömän kiinnostunut romanttisesta parisuhteesta.
-mies
Tuokin on motiivi romanttisesta suhteesta, etkä taida tietää edes keiden kaikken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Niin, tuo oli minun viestini enkä vieläkään halua mitään lapsia joten ihan itse sen idean tuohon viestiin istutit. Sori. :D
Vähän sama kuin menisin jonkun brunea kaipaavan viestiin huutamaan, että saattaa joku blondejakin kaivata!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Minusta taas on tuntunut, että helpoiten sujuu väärien kanssa, kun silloin ei ole mitään paineita. Mutta kun ei vaan pidemmän päälle ole kiva olla väärän tai ihan ok:n kanssa, kun haluaisi kunnolla tunnetta.
Mä haluaisin niin tutustua kaivattuun taas paremmin. Välillä tuntuu, et räjähdän näiden tunteiden määrästä. Huokaus. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Nythän meillä on oikein tasokas rotunainen täällä jankkaamassa. Sivusta säälin sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuulu minulle. Mikään sinussa ei kuulu. Meitä ei tule. On vain ikuinen ikävä, joka ei löydä kotiin.
Niinkö olet päättänyt?
Hän on päättänyt. Hiljaisuus on ja pysyy, joten mikään ei muutu.
Kaalipää 😙