Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Levottomat jalat. Kädessä elohiiri.
Parempi se pick-me kuin fuck-me.
En halua tottua tilanteeseen ja unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se pick-me kuin fuck-me.
Onneks ei tarvi olla kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä tai muu testailu.
Vierailija kirjoitti:
10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa
Mitä tapahtuu 10.8.?
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä tai muu testailu.
Mutta sä et taida olla niitä miehiä, joista tossa ole kyse? Tässä oli aiheena monen naisen suosiossa oleva mies. Sellainen yleensä kyllästyy helppoihin, koska tarjonta on loputon.
Aikuiset harvemmin enää haluaa mitään kissa-hiiri- leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Onneksi tuokaan ei yhtään ahdista ajatella miten laittomasti nekin lie joku haalinut ja mistä varjoista kuvannut 😍
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Haluatko uuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä tai muu testailu.
Mutta sä et taida olla niitä miehiä, joista tossa ole kyse? Tässä oli aiheena monen naisen suosiossa oleva mies. Sellainen yleensä kyllästyy helppoihin, koska tarjonta on loputon.
En massadeittaile. Ei ole kiinnostusta siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset harvemmin enää haluaa mitään kissa-hiiri- leikkejä.
Varmaan jotain alle 40 hommaa nuo
Pick me, fuck me and keep me.
Ja sinne hukkui terveiset. Hyvät yöt N💚M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Jep! Se just tekee tosta tyypistä niin ikävystyttävän. Harvassa tosin on ne oikeasti kiinnostavat miehet, joilla on jotenkin kiinnostava päänuppi ja ihan omiakin ajatuksia.
Minä olen sellainen. Et vain näe metsää puilta, koska olet rakentanut sellaisen miehen kuvan tiettyihin javtietynnäköisiin raameihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä tai muu testailu.
Mutta sä et taida olla niitä miehiä, joista tossa ole kyse? Tässä oli aiheena monen naisen suosiossa oleva mies. Sellainen yleensä kyllästyy helppoihin, koska tarjonta on loputon.
Ymmärrän. Sitten vaan keskittyy siihen loputtomaan tarjontaan😁 kahlaten kaikki helpot läpi. Ei kelpaa mulle sen jälkeen eikä, jos kehuskelee loputtomalla tarjonnalla.
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗