Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Niin, tuo oli minun viestini enkä vieläkään halua mitään lapsia joten ihan itse sen idean tuohon viestiin istutit. Sori. :D
En mä ole sun lastenhankinnasta puhunut missään vaiheessa. Luuletko oikeasti että koko maailma pyörii vain sinun ympärilläsi? Ettei voi puhua aiheesta yleisellä tasolla tai vaikka omasta näkökulmasta? Vielä viimeisen kerran: ei ole kyse susta millään lailla. Lopeta jankuttaminen.
Hohhoijaa. Sinä aloit jankkaamaan minun viestiini. End of story. En jatka enää, olet nähtävästi taas se jolla elämä 404 ja istuu täällä "vain vastailemassa" muille ja muiden vastaukset ovat riidanhakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Nythän meillä on oikein tasokas rotunainen täällä jankkaamassa. Sivusta säälin sinua!
No eipä tuon riitelijän yläpuolelle päästäkseen mitään erityistä tasoa tarvita
Sivusta ainaiseen tappeluun kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa.
Just tämä. Kissa voi yhtäkkiä olla kirahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Kaipausta ei ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Luin tällaisen parin haastattelun. Olivat siis nyt jotain kahdeksankymppisiä. Heidän vinkkinsä kestävään suhteeseen oli että alussa pitää olla fyysistä vetovoimaa 🤩
Niin siis, tämä oli tosiaan se illan alkuperäinen keskustelunaihe, josta tämä ketjun kuumakalle lähti riitelemään ja ilmeisesti väärinkäsityksen vuoksi vielä aiheen vierestäkin. Ei oo aina helppoo. 🤷🏻 eri
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ei ole koskaan ollutkaan.
Etkä vissiin ole otsikkoakaan oppinut lukemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Mä kerroin kaivatulle ihastuksestani suoraan ja oon osoittanut olevani helposti saatavilla. En oikein osaa tuollaista näyttelemistä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Jep! Se just tekee tosta tyypistä niin ikävystyttävän. Harvassa tosin on ne oikeasti kiinnostavat miehet, joilla on jotenkin kiinnostava päänuppi ja ihan omiakin ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ei ole koskaan ollutkaan.
Vuosia olet viihtynyt tässä likaojassa.
Sä oot komea, söpö ja seksikäs yhdessä paketissa. Mahdatkohan tietääkään, paljonko sinusta tykkään. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ei ole koskaan ollutkaan.
Etkä vissiin ole otsikkoakaan oppinut lukemaan?
En, kuten ei muutkaan ohistelijat. Ala nyt vaikka saarnaamaan Jeesuksesta.
Olet koko sivun Suurin ja Kaunein Sielu.
Ikävä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ei ole koskaan ollutkaan.
Vuosia olet viihtynyt tässä likaojassa.
Joskus kaipasin, useitakin eri henkilöitä, nykyään käyn vain tavan vuoksi. Addiktiosta on vaikea päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
Sehän riippuu ihan minkä ikäisestä on kyse. Jos toinen on 40 ja toinen 65 niin tuskin siinä lapsia mietitään. Tai jos toinen on 20 ja toinen 35 niin ihan hyvin voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu.
Mut jos toinen on 30 ja toinen on 50 niin eipä olekaan enää niin helppoa.. siis jos nainen on se vanhempi. Ikä ei kaikissa tapauksissa ole vain numero, eikä asia muutu vaikka miten inttäisit
Eikä se tunnu vieläkään menevän kaaliisi, ettei kaikki ole hankkimassa niitä lapsia. :D vielä tunteja myöhemmin olet täällä jankkaamassa samasta asiasta.
t: se aiempi joka ei ollut hankkimassa lapsia
Eikä sinun kaaliisi, ettei sun tarvitse vastata jos aihe ei koske sinua. Tämä koski niitä jotka haluaa lapsia, se luki tuolla edellä.
Niin, se lukee siellä ainoastaan siksi, että sinä aloit jankkaamaan minun, joka ei jälkikasvua halua, viestiin, että kyllä joku haluaa ja sitten tämä on ongelma!!
Ei, vaan vastasin tähän
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ettei kyse ole mistään täyspäisyydestä vaan esim jos halutaan lapsia. Sinä ruoesit jankkaamaan tätä ihan yksiselitteistä faktaa vasten ja nyt vielä innolla tulit uusintakierroksellekin nostamaan aihetta.. pitäisköhän sun keksiä jotakin muuta sisältöä elämään?
Niin, tuo oli minun viestini enkä vieläkään halua mitään lapsia joten ihan itse sen idean tuohon viestiin istutit. Sori. :D
En mä ole sun lastenhankinnasta puhunut missään vaiheessa. Luuletko oikeasti että koko maailma pyörii vain sinun ympärilläsi? Ettei voi puhua aiheesta yleisellä tasolla tai vaikka omasta näkökulmasta? Vielä viimeisen kerran: ei ole kyse susta millään lailla. Lopeta jankuttaminen.
Hohhoijaa. Sinä aloit jankkaamaan minun viestiini. End of story. En jatka enää, olet nähtävästi taas se jolla elämä 404 ja istuu täällä "vain vastailemassa" muille ja muiden vastaukset ovat riidanhakua.
Öööö, muistutanko vielä, että sä itse nostit tän aiheen ylös monen tunnin takaa? Ootko tosiaan ollu täällä kaiken sen ajan? Mä nimittäin en.
Mut erittäin hyvä jos vihdoinkin osaat antaa olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Mä kerroin kaivatulle ihastuksestani suoraan ja oon osoittanut olevani helposti saatavilla. En oikein osaa tuollaista näyttelemistä. Sivu
miksi pitäisi olla jotain muuta kuin on. Jos on ihastunut niin on. Itse ainakin aitoutta arvostan. Myös miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Selvähän se. Jos sitä ei alussa ole, niin miten sitten myöhemminkään olisi. Mutta on heillä varmaan jotain muutakin yhteistä kuin se vetovoima?