Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaivattunne paras hellejuoma?
Lähteeni vesi
ja kukkani mesi
Ah, olisitpa mies ihan liki 🥰 jotain erityistä sussa kai on. ikävä sun lähelle ja sun kuumaa katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Onko sulla stringibikinit?
Niitä on miehille tosi huonosti saatavilla, eli ei ole. 😔
Tunnenkohan mä sut. Epäselvää tossa olisi vain se, että miksi kuvittelet mun haluavan läpsiä sun peppuas 🤔 eri
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku täällä ratkaista toisen autonavaimen dilemman?
Tottakai. Tämähän just on Ratkaise toisen autonavain ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Kyllä se on niin ,että sinun tasosi ei riitä.Itseasiassa tasottomuutesi on todella häiritsevää.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡
Miksi?
Koska mä haluan hänen kanssa koko loppuelämän. Ei se täällä palstalla onnistu.. 😕
Naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Rauhottukaa, metsätontut!
Tonttuja ei saa komentaa. Ne on rauhallisia ja lämpöisellä sydämellä varustettuja otuksia.
En nähnyt sua. Näitkö sinä minut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Minua ei kiinnosta mistä sinun kaltaisesi miestyyppi tykkää. Et olisi mun valinnoissa muutenkaan, sun taso ei riitä. :)
Puhuin kaikista miehistä. Kiva passiivis-aggressiivinen hymiö lopussa, huomaa kuinka pahasti kuumennuit.
Et puhu kaikista miehistä, kuten en minäkään väitä mitään kaikista naisista. Kyllä sullekin varmasti on ottajia, lasket vain rimaa tarpeeksi! Tai sit haet ostovaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä.
Minä ainakin olen vilpittömän kiinnostunut romanttisesta parisuhteesta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallettaispa jutella toisillemme kasvokkain! 🧡
Miksi?
Koska mä haluan hänen kanssa koko loppuelämän. Ei se täällä palstalla onnistu.. 😕
Naiselta naiselle?
Ei kun mieheltä naiselle. Kauneimmalle! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Minusta taas on tuntunut, että helpoiten sujuu väärien kanssa, kun silloin ei ole mitään paineita. Mutta kun ei vaan pidemmän päälle ole kiva olla väärän tai ihan ok:n kanssa, kun haluaisi kunnolla tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kevyen kiinnostuksen kanssa on helppo edetä kepeällä mielellä ja rennosti. Sama ei välttämättä pädekään enää silloin, kun joku "kolahtaa" oikein kunnolla. Silloin alkaa helposti pelätä isoa pettymistä, omaa kelpaamattomuutta, nolaamista, sydämen särkymistä ja miljoonaa muuta asiaa...
Tämä.
Sinä et kuulu minulle. Mikään sinussa ei kuulu. Meitä ei tule. On vain ikuinen ikävä, joka ei löydä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Nimenomaan silloin nainen ei halua kontrolloida ainuttakaan miestä. Kiinnostuu vain sellaisista miehistä, jotka kontrolloivat itse itseään. Se on naisena kuumaa, ettei tarvii ryhtyä äidiksi miehelle.
Ai nyt mies on myös lapsellinen, jos hänellä on terve sukupuolivietti? Kontrolloi vähän lisää.
Mistä sukupuolivietti tupsahti tähän keskusteluun? Mielestäni aiheena oli se, mitä kukin asettaa odotukseksi kumppanille. Ei siitä ylipäätään kannata hermostua. Meitä on niin moneksi. Ei lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja.
Miten tämä käy ilmi? 8)
Sillä, että aina enemmin tai myöhemmin ilmenee motiivi?
Ei vaan miten tiedättä mikä niiden teistä tykkäävien, motiivittomien määrä on? Ne vain tykkäilee teistä. :P
Kyllähän sen ennemmin tai myöhemmin puheesta tai teoista saa selville. Milloin joku haluaa harrastuskaveria, seksikaveria, siivousapua jne jne. Ikinä ei ole miehen kiinnostusta vilpitöntä.
Meni viesti jonoon kun oli liikaa tolkkua mukana mutta sanoin että eihän tuosta käy ilmi miten ne vain tykkäilevät huomataan kun vain tuollainen kaikki lasketaan. Eli voihan ne olla kiinnostuneita ja tykkäillä, niitä ei vain pistetä merkille. :D
Puhuin kaikista miehistä. Kiva passiivis-aggressiivinen hymiö lopussa, huomaa kuinka pahasti kuumennuit.