Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45072)

Vierailija
44741/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa

Nyt meitä kyllä jännittää. 

Turha paskoa housuun. Ei ollut ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠teille. 

Vierailija
44742/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44743/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?

Vierailija
44744/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

😁😁luin `toivottavasti``

Vierailija
44745/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman brunetelle suukko😘

Vierailija
44746/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.

Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)

Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m

Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi. 

En ymmärrä mitä juttuja tarkoitat?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44747/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Nyt täytyy olla jo samaa mieltä. Kirsikkana kakun päälle mies näytti kuinka nöyryytetään hyvää naista ja hyvää äitiä viemällä tältä lapset.

Vierailija
44748/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.

"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi niiden miesten kunnioituksen?

Ei kunnioitusta tarvitse ansaita. Jokainen, jolla on käytöstavat ja inhimillisyys kunnossa, antaa sen kaikille automaattisesti. Toki ottaa myös pois, jos tarve tulee, mutta lähtöasetelmana sitö ei mitenkään tarvitse kyllä ansaita. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44749/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Vierailija
44750/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset terveiset söpölle kaivatulleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44751/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä  on poistajan ongelma muuta kuin päässä viiraa? muutamassa minuutissa katoaa  viesti joka päivä eli valitset sen emojien perusteella tai laulun. Olet pelkkä saivare tällä sivulla.Tuollaisen tyypin kun sais näppeihin...

Vierailija
44752/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on miehet, jotka aidosti tykkää ilman mitään motiiveja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44753/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Itselläkin loppu kiinnostus naiseen joka jutteli aina eri miehen kans joka kerta ku nähtiin ja pari kertaa flirttaili innoissaan paikan epätoivoisimman naistennaurattajan kanssa 👍 Rajansa kaikella

-sivu

Vierailija
44754/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho nainen ei saisi edes jutella miehille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44755/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.

Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi. 

Nyt on mies tainnut vähän satuilla sulle. Jospa se mies onkin se pakkomielteinen.

Se on oikeesti melkein aina just näin päin. 

Vierailija
44756/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Vierailija
44757/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Universumin lällättelyä, että omilla juoksulenkeillä tulee usein vastaan sama pariskunta kilpapyörillä. Mistähän löytäisi itselle timmin, blondin taskuraketin, jonka kanssa juosta ja harrastaa. 

Toi olis tosi kivaa, jos vois lenkkeillä ja harrastaa yhdessä 😍

Vierailija
44758/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa

Mitä tapahtuu 9.-10.8. välisenä yönä kuin nappia painamalla? 😃

Kesätyöt loppuu

🦾

You can t win the macine. It s impossible idea.

Vierailija
44759/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Eli sulla on fyrkkaa, statusta, kovapalkkainen työ ja hyvännäköisiä daameja ympärillä, mutta jumitat jossain ryysyisessä happamassa käntyssä jolla ei ole mitään, ja fantasioit miten elämä olisi hyvempää kun nyt vaan kerran kiksauttas tuota.

Vierailija
44760/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta. 

Kyllä mä näen totuuden, muru.