Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44696)
La persona che amo parla italiano
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
Eihän se täältä löydy millään muullakaan. Täähän on vain tuuletuspaikka.
Joten: ei luule.
Oi katsohan lintua oksalla puun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä kokoat?
Älä nälvi kokoajaa! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, takaa, edestä..
Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä?
Nettikeskustelun hyviin tapoihin kuuluu kertoa, jos kommentoi lankaan sivullisena. Eli rautalangasta väännettynä henkilö A aloittaa keskustelun, henkilö B vastaa. Oletus yleensä on, että A vastaa seuraavaksi B:lle. Jos joku muu kuin A tai B osallistuu samaan keskusteluun, hän ilmaisee väärinkäsitysten välttämiseksi, ettei ole A eikä B vaan joku muu.
Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua
Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
Sitä se varmasti onkin. Kaikki positiiviset terveiset alapeukutetaan. Erikoista on ihmisen kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.
Minun kaipaukseeni ei liity lapsihaaveet, joten miksi kommentoit alkuperäistä viestiäni? Minulle ikäero on pelkkiä numeroita, sori siitä. Kukaan muu kuin sinä ei nostanut tuota vakijankkausta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
Eihän se täältä löydy millään muullakaan. Täähän on vain tuuletuspaikka.
Joten: ei luule.
Rakkaus tai kaipuu ei ole haukkumista yms. sontaa mitä täällä kirjoitetaan. Tehkää omaketju "hauku kaikki ihmiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä se kokoaja kokoaa?
Leekoja
Nyt lähellä kahvilla.Tule käymään? Olisit tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähellä kahvilla.Tule käymään? Olisit tervetullut.
Laita viesti ihan puhelimeen niin ehkä tavoittaa henkilön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia.
Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto.
Voi vanhakin mies tahtoa lapsia. Ja voi niitä saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia.
Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto.
Voi vanhakin mies tahtoa lapsia. Ja voi niitä saada.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälvimistä täällä kokoajan.
Mitä se kokoaja kokoaa?
Ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏
Päästin jo aikoja sitten 🏃🏻💙🗑 miehelle😘
Tämä ei OgEn.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.
Missäs kohtaa se kuuma maillard?
Omiakin juttuja kuten haikailee muiden naisten tai miesten perään 😂