Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44696)

Vierailija
44541/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori. 

Omiakin juttuja kuten haikailee muiden naisten tai miesten perään 😂

Vierailija
44542/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

La persona che amo parla italiano 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44543/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus. 

Eihän se täältä löydy millään muullakaan. Täähän on vain tuuletuspaikka.


Joten: ei luule.

Vierailija
44544/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi katsohan lintua oksalla puun

Vierailija
44545/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä kokoat?

Älä nälvi kokoajaa! Sivusta

Vierailija
44546/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Nettikeskustelun hyviin tapoihin kuuluu kertoa, jos kommentoi lankaan sivullisena. Eli rautalangasta väännettynä henkilö A aloittaa keskustelun, henkilö B vastaa. Oletus yleensä on, että A vastaa seuraavaksi B:lle. Jos joku muu kuin A tai B osallistuu samaan keskusteluun, hän ilmaisee väärinkäsitysten välttämiseksi, ettei ole A eikä B vaan joku muu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44547/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.

Vierailija
44548/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua

Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44549/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus. 

Sitä se varmasti onkin. Kaikki positiiviset terveiset alapeukutetaan. Erikoista on ihmisen kaipaus.

Vierailija
44550/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Minun kaipaukseeni ei liity lapsihaaveet, joten miksi kommentoit alkuperäistä viestiäni? Minulle ikäero on pelkkiä numeroita, sori siitä. Kukaan muu kuin sinä ei nostanut tuota vakijankkausta esiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44551/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus. 

Eihän se täältä löydy millään muullakaan. Täähän on vain tuuletuspaikka.


Joten: ei luule.

Rakkaus tai kaipuu ei ole haukkumista yms. sontaa mitä täällä kirjoitetaan. Tehkää omaketju "hauku kaikki ihmiset".

Vierailija
44552/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä se kokoaja kokoaa?

Leekoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44553/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähellä kahvilla.Tule käymään? Olisit tervetullut.

Vierailija
44554/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähellä kahvilla.Tule käymään? Olisit tervetullut.

Laita viesti ihan puhelimeen niin ehkä tavoittaa henkilön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44555/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia. 

Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto. 

Voi vanhakin mies tahtoa lapsia. Ja voi niitä saada.

Vierailija
44556/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA. 

No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia. 

Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.

...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä. 

Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.


Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.

Niin ja jos nainen se vanhempi. Terkut kullalle joka 16vnuorempi. Molemmilla lapsia. 

Juuri näin, jos nainen on vanhempi ja nuorempi mies haluaa omia lapsia niin ikä hyvin harvoin on vain numero. Siksi toi on niin typerä heitto. 

Voi vanhakin mies tahtoa lapsia. Ja voi niitä saada.

Mitä sitten?

Vierailija
44557/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎n. 😘💙m.

Vierailija
44558/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälvimistä täällä kokoajan. 

Mitä se kokoaja kokoaa?

 

Ei minulta. x

Vierailija
44559/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Päästin jo aikoja sitten 🏃🏻‍‍💙🗑 miehelle😘

Tämä ei OgEn. 

Vierailija
44560/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.

Missäs kohtaa se kuuma maillard? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi