Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Millon tuut?
Heti kun sinä tuut?
Pareja käsi kädessä, pareja vastatusten, pareja vierekkäin. Minulla ei ole enää paria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Alettaisiin vaan juttelemaan ja unohdettais muu maailma ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Millon tuut?
Heti kun sinä tuut?
Minne pitää tulla?
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan?
Koska jollain on huono hetki ja sillä ottaa kupoliin.
Tai sitten kauneus on katsojan silmässä. Jonkun mielestä jokin olen itkenyt vuoksesi koko päivän on kaunista ja imartelevaa ja ihanaa, minusta taas aivan käsittämättömän raskasta ulinaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
En tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Vierailija kirjoitti:
Yks päivä aikaa löytää neula heinäsuovasta.
Jäät lomalle ja lähdet reissuun ja sen jälkeen tulee maailmanloppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Känkkäränkkkä kanttura se taas tuohduksissa kauniista kaipuusta 🤣
Jos ajattelee, että rinnalla on taivaasta annettu puoliso, sen kunnioittamista ei ole juosta toisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Millon tuut?
Heti kun sinä tuut?
Minne pitää tulla?
Minne vaan, joten miten on? Mun luo
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli se joka viimeksi otti yhteyttä. Minä olen se joka viimeksi ehdotti näkemistä.
Luulen että me tykätään toisistamme mutta silti olen niin nössö että olen täällä miettimässä että ehkä hän vihaa mua.
Laita hänelle viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Ymmärrätkö tahallaan väärin vai kalasteltko oman ukkelisi perään? Säälittävää joka tapauksessa viettää aikaa kaipaus langassa lässyttäen samaa mantraa vuodesta toiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Känkkäränkkkä kanttura se taas tuohduksissa kauniista kaipuusta 🤣
Mistä oletit tuollasia asioita? Aloituksessa ei suinkaan tuollasta lukenut. Kaipaan nimenomaan häntä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätit lohikäärmeen sisälläni. Noloa! 😂 Tykkäsin sinusta tajuttoman paljon.
Naiselle
Ihmettelinkin kun siinä tajuttomana makasit. En viitsinyt elvyttämään alkaa.
Hekoheko 😆😂 juuri äsken näin hänet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Sitoisipa kaivattu sänkyynsä.
ei nn
Minä en kyllä pitäisi tommosesta. Tavallinen, hellä rakastelu ja molemminpuolinen nautinto toimii.
Pidän molemmista. En tiedä miksi olettaa jos pitää kevyestä dominoinnista, ettei pitäisi ns. vaniljasta tai hellyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Miksihän kaipaat toista, jos rinnallasi on taivaasta annettu puoliso?
Känkkäränkkkä kanttura se taas tuohduksissa kauniista kaipuusta 🤣
Mistä oletit tuollasia asioita? Aloituksessa ei suinkaan tuollasta lukenut. Kaipaan nimenomaan häntä. Ap
🤣🤣🤣 ei riemulla rajaa näitä lukiessa itselle vastaaja!
Mistä näin tiukka aikaraja?