Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44591)
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Millon tuut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä kumpaakaan ei näkyny to-pe. Oon huono matikassa, mutta yhteenlaskut onnistuu.
Ja harhoissa näyttäisit olevan todellinen lahjakkuus!
Se on totta. Luovan ihmisen aktiivinen mielikuvitus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
Sellaista unta näin.
Herätit lohikäärmeen sisälläni. Noloa! 😂 Tykkäsin sinusta tajuttoman paljon.
Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Ota yhteyttä tai tule juttelemaan.
Sä herätit mussa naisen. Kun olin vuosia ollut suhteessa jossa mulle naurettiin. Et ehkä uskoisi ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Niin teidät on, ja siihen on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Ota yhteyttä tai tule juttelemaan.
Oletko sinä ottanut yhteyttä tai tullut juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Herätit lohikäärmeen sisälläni. Noloa! 😂 Tykkäsin sinusta tajuttoman paljon.
Naiselle
Ihmettelinkin kun siinä tajuttomana makasit. En viitsinyt elvyttämään alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Ota yhteyttä tai tule juttelemaan.
Oletko sinä ottanut yhteyttä tai tullut juttelemaan?
Jep.
Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan?
Yks päivä aikaa löytää neula heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Ota yhteyttä tai tule juttelemaan.
Oletko sinä ottanut yhteyttä tai tullut juttelemaan?
Jep.
Hyvä. Toivottavasti kaivattusi vastasi lämpimästi.
Sinä olet sitonut minut itseesi, mutta en silti voi koskettaa sinua.
Mun kaivattu oli se joka viimeksi otti yhteyttä. Minä olen se joka viimeksi ehdotti näkemistä.
Luulen että me tykätään toisistamme mutta silti olen niin nössö että olen täällä miettimässä että ehkä hän vihaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Meidät on taivaissa sidottu yhteen. Mitään et sille mahda.
Kuka kertoi ja mites se ilmenee
Vierailija kirjoitti:
Jaaajaa joojoo
Yksi kaksi kolme
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniita terveisiä alapeukutetaan?
Koska jollain on huono hetki ja sillä ottaa kupoliin.
😂 Eipä ole miesseuraa ollut aikoihin.