Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44352)
Vierailija kirjoitti:
Haluan töhriä sut spermalla
Töhri ittes vaan.
👉 Yv on kuka?
Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse
perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.
Vierailija kirjoitti:
Haluan töhriä sut spermalla
Kuvottava 💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan töhriä sut spermalla
Kuvottava 💩💩💩
No niin. No niin. Lapset.. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.
En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.
Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?
Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun.
Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.
Keskusteluketjuun voi julkisella keskustelupalstalla kommentoida kuka tahansa. Kaikki jutut eivät ole kontrolloitavissa, vaikka kuinka ohjeistat. Yv on vastaus sille, joka ei kestä keskusteluun osallistumisvapautta.
Tämän ketjun otsikko sulkee YMMÄRRETTÄVÄSTI pois laajemman keskustelun ja ohistelun! -sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri
Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä.
Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
👉 Yv on kuka?
Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse
perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.
Samis.
"Reason, Season, or Lifetime"
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Paholaisen palveluksessa?
Vierailija kirjoitti:
👉 Yv on kuka?
Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse
perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.
Tosi hyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.
Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen juttu.Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Mikä juttu?