Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44352)

Vierailija
44261/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44262/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan töhriä sut spermalla

Töhri ittes vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44263/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa yhteinen teltta.

Vierailija
44264/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44265/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua.

Vierailija
44266/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44267/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan töhriä sut spermalla

Kuvottava 💩💩💩

Vierailija
44268/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44269/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan töhriä sut spermalla

Kuvottava 💩💩💩

No niin. No niin. Lapset.. x

Vierailija
44270/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.

Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?

 

 Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun. 

Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.

Keskusteluketjuun voi julkisella keskustelupalstalla kommentoida kuka tahansa. Kaikki jutut eivät ole kontrolloitavissa, vaikka kuinka ohjeistat. Yv on vastaus sille, joka ei kestä keskusteluun osallistumisvapautta.

Tämän ketjun otsikko sulkee YMMÄRRETTÄVÄSTI pois laajemman keskustelun ja ohistelun!     -sivusta tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44271/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä. 

Vierailija
44272/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44273/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen, ihan totta. x

Vierailija
44274/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Samis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44275/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Reason, Season, or Lifetime"

Vierailija
44276/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44277/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Paholaisen palveluksessa?

Vierailija
44278/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Tosi hyvä kommentti.

Vierailija
44279/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Vierailija
44280/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen juttu.Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !

Mikä juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä