Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44352)

Vierailija
44241/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on paljon muutakin kuin hyvä sinä-puhetta ja rentouden ja välittämisen ja yhteyden kokemusta. Se on myös rajojen asettamista ja ilmaisemista. Yksin elävä ihminen menettää tuon rajoitteen mitä toinen ihminen tuo intiimissä suhteessa. Siksi suhtaudun erittäin skeptisesti tähän nykyajan Ellun kanat tyyppiseen ajatteluun. Että aito rakkaus syntyy yksinäisyyden tyhjyydestä.

 

Kyllä se on nähty että tämä jungilainen filosofia johtaa yksinäisyyteen.

Vierailija
44242/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44243/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissussa terveisiä sulle täältä matkan varrelta 

Silti ajatuksissasi vaikka ei ole nähty moneen päivään kunnolla 🥺 Arvelinkin ettet ole maisemissa. 

Vierailija
44244/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungilainen ja eksistentiaalinen individualismin filosofia johtaa ihmisiä harhaan rakkauskäsityksessään. Rakkaus on välittämisen lisäksi myös rajoja joita vain toinen ihminen voi toiselle ilmaista.

Vierailija
44245/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Siis menikö sulta jotenkin ohi se, että joku nimenomaisesti KYSYI muilta, mitä NÄIDEN MIELESTÄ se itsen rakastaminen oikein on. Sen takia aiheeseen vastataan täällä. Ei sun tarvi mennä niihin jokaiseen inttämään vastaan. Ei ne yritä olla mikään koko totuus elämästä vaan yhden yksilön käsitys.

Eri

Vierailija
44246/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Siis menikö sulta jotenkin ohi se, että joku nimenomaisesti KYSYI muilta, mitä NÄIDEN MIELESTÄ se itsen rakastaminen oikein on. Sen takia aiheeseen vastataan täällä. Ei sun tarvi mennä niihin jokaiseen inttämään vastaan. Ei ne yritä olla mikään koko totuus elämästä vaan yhden yksilön käsitys.

Eri

No kun hänen mielipiteet nyt vaan kumoavat muiden näkemykset! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44247/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan töhriä sut spermalla

Vierailija
44248/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.

Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?

 

 Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun. 

Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44249/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa marssia! 

Vierailija
44250/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä, että tiedät kriteerisi. Itse taas en pidä koirista lainkaan, enkä seurustelisi koiran omistajan kanssa. Kissat sentään hoitaa omat paskansa mutta koiraa täytyy jatkuvasti olla viemässä ulos.

Tiedän, enkä niistä poikkea. Eläimistä pidän, mutta en välttämättä lemmikiksi asti. Koirakin lemmikkinä olisi hieman niin ja näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44251/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa viikonloppua..-A😘

Vierailija
44252/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa marssia! 

Lesbot panee vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44253/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin suuri rakkaus ja kunnioitus omaan (kauniiseen, kiinteään, hoikkaan) kehooni, Henkeni Temppeliin, jonka Äitini minulle kohdussaan valmisti, että minä päivittäin hiljaa mielessäni erikseen kiitän maksaani, munuaisiani, keuhkojani, haimaani, aivohemisfäärejäni; jopa korviani, nenääni ja hampaitani -

lojaalista yhteistyöstä henkisieluni kanssa.

Kehoni kuulee ja kuuntelee; vastaa arvostukseeni, jonka sille tarjoan. E

Vierailija
44254/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu lemmikkinä ois paras. Paijailisin aamusta iltaan, sais nukkua vieressä, veisin säännöllisesti ulos ja laittaisin suosikkiruokia. Sit vähän seikkailtais yhdessä pitkin maita ja mantuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44255/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu lemmikkinä ois paras. Paijailisin aamusta iltaan, sais nukkua vieressä, veisin säännöllisesti ulos ja laittaisin suosikkiruokia. Sit vähän seikkailtais yhdessä pitkin maita ja mantuja.

 

Oletpa suloinen. Kuulostat aivan samalta kuin he, sydämelliset kullannuput meiliboksissani. 💙 E

Vierailija
44256/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.

Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?

 

 Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun. 

Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.

Keskusteluketjuun voi julkisella keskustelupalstalla kommentoida kuka tahansa. Kaikki jutut eivät ole kontrolloitavissa, vaikka kuinka ohjeistat. Yv on vastaus sille, joka ei kestä keskusteluun osallistumisvapautta.

Vierailija
44257/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Siis menikö sulta jotenkin ohi se, että joku nimenomaisesti KYSYI muilta, mitä NÄIDEN MIELESTÄ se itsen rakastaminen oikein on. Sen takia aiheeseen vastataan täällä. Ei sun tarvi mennä niihin jokaiseen inttämään vastaan. Ei ne yritä olla mikään koko totuus elämästä vaan yhden yksilön käsitys.

Eri

No kun hänen mielipiteet nyt vaan kumoavat muiden näkemykset! 

 

 

P.s.

-----

Mä en koskaan kirjoita: -Eri-.

Ei osallisuutta. Jatkan askareitani

toisaalla. Heippa nyt. 🙋🖐🕺🌻💫 x

Vierailija
44258/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.

Kumpi on jarruttanut todellista? En minä.

Et olekaan hän. Hän pitää tietoisesti etäällä.

Vierailija
44259/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Siis menikö sulta jotenkin ohi se, että joku nimenomaisesti KYSYI muilta, mitä NÄIDEN MIELESTÄ se itsen rakastaminen oikein on. Sen takia aiheeseen vastataan täällä. Ei sun tarvi mennä niihin jokaiseen inttämään vastaan. Ei ne yritä olla mikään koko totuus elämästä vaan yhden yksilön käsitys.

Eri

No kun hänen mielipiteet nyt vaan kumoavat muiden näkemykset! 

 

 

P.s.

-----

Mä en koskaan kirjoita: -Eri-.

Ei osallisuutta. Jatkan askareitani

toisaalla. Heippa nyt. 🙋🖐🕺🌻💫 x

Suksi suolle

Vierailija
44260/44352 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista keliä on illaksi povattu ?

Sumua olis.. Paitsi että sumut siirtyy kohta etelään hetkeks pätkää

t.sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi