Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44264)

Vierailija
44221/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos rakastaa itseään enemmän eikä tarvitse muita niin teoriassa voisi aloittaa yhden miehen sodan muita vastaan, koska he ovat turhia? Kun ei tarvitse rakastaa muita ja muiden rakkaus on turhaa itsensä rakastamisen kohdalla. Eli psykopaattinen alloplastisen adaptaation logiikka alkaa tekemään rajoittamattomassa rakkaudessa tuhojaan. Vertaa Donald Trumpin toimintaan.

Vierailija
44222/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Monella nyt on se mentaliteetti, ettei tehdä mitään minkään eteen, jos ei ole kumppania ja ajatellaan, että sitten kun on kumppani, ryhdytään treenaamaan, opiskelemaan jne. Vaikka todellisuudessa, suurella todennäköisyydellä olisi aivan yhtä aikaansaamaton suhteessakin. Juuri niitä tyyppejä, jotka aina aloittavat "huomenna" tai "seuraavalla viikolla", vaikka todellisuudessa, jos oikeasti aikoisivat, voisivat tehdä sen jo tänään. Haaveilu on helpompaa ja turvallisempaa, kuin asioiden oikeasti tekeminen. "Sitten jos voitan lotossa..." ja sitä rataa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44223/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mulla sinut tässä nyt.

Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.

Milloin tulet käymään?

Ensi viikolla käväisen.

Vierailija
44224/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Olisiko hyvän olla seurassa, joka hyväksyy toisen rikkinäisenä ja haavoittuneena. Jostakin sitä kuitenkin  pitää lähteä liikkeelle.Kaikki lähtee jokatapauksessa siitä, että on armollinen itselleen.

Vierailija
44225/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, jos joku lurittelee lemmenlaulujaan miehellesi. Minä voin tehdä saman sinulle, niin tasapaino säilyy. 

Vierailija
44226/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”100€ että ollaan tunti samassa tilassa” :D

Käykö Prisma? Voin olla useammankin tunnin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44227/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, jos joku lurittelee lemmenlaulujaan miehellesi. Minä voin tehdä saman sinulle, niin tasapaino säilyy. 

Mitat? 

Vierailija
44228/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä. 

Okei, sit en ole minä! En ikinä ole käyttänyt nimeä, enkä edes nähnyt hänen nimeään täällä. 

En edes halua tätä miestä omaksi, kunhan salassa haaveilen. Vetävä tapaus, mutta emme sopisi yhteen. Kumppaninsa kanssa ovat parempi mätsi.

Mäkin pelkään pahoin, että ovat kumppaninsa kanssa parempi mätsi kuin minä ja hän. Silti toivon ja haaveilen, että saadaan joskus vielä toisemme. 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44229/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”100€ että ollaan tunti samassa tilassa” :D

Käykö Prisma? Voin olla useammankin tunnin. 

En oikein viihdy kaupoilla hengailemassa mutta hänen takiaan suostuisin tähänkin, kauppakeskukset on aika yäk noin yleisesti ottaen, no, ehkä jotkut maalaisprismat on sympaattisia, seisoo yksinään jossain keskellä ei mitään

Vierailija
44230/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin sun apua, kyllä.

..?

En kai nyt tänne kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44231/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Voi olla molempia. Sivusta myös

Vierailija
44232/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle Klaukkalaan 🤗 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44233/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, kaivatun kanssa vois olla ihan hauskakin tehdä ostoskierros, tutkia eri juttuja 

Vierailija
44234/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44235/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Vierailija
44236/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Olisiko hyvän olla seurassa, joka hyväksyy toisen rikkinäisenä ja haavoittuneena. Jostakin sitä kuitenkin  pitää lähteä liikkeelle.Kaikki lähtee jokatapauksessa siitä, että on armollinen itselleen.

 

Teitkö tahallasi tuplavälin, tröllykkäiseni?

Ei minulta. Siellä oli muutama todella hyvä kommentti terveen itsearvostamisen teemasta. Jatkakaa te täällä, minä jatkan vastailua meilisymppiksille, se oli kesken

käsillä oleva askare.. 🐻🙃

(Skippaan myös Vauvan muut otsikot +

K_plus puolella paussi).

 

Heinäallergia väsyttää, olo on kovin 

tukala silmien rähmiessä punaisina. 🤧

Allergiaan otettava antihistamiini

aiheuttaa huomattavaa väsyneisyyttä.

Muistakaa nesteyttää + ne rakkaat otukset.

Ex-bestikselle Ouluun terveiset. [Tule säkin

mun meiliin suoraan, jooko?] 🙋

x

Vierailija
44237/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Tuttavani ei pidä itsestään, mutta on aina huomioiva ja positiivinen muita kohtaan. 

Vierailija
44238/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä, että tiedät kriteerisi. Itse taas en pidä koirista lainkaan, enkä seurustelisi koiran omistajan kanssa. Kissat sentään hoitaa omat paskansa mutta koiraa täytyy jatkuvasti olla viemässä ulos.

Vierailija
44239/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.

Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?

 

 Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun. 

Vierailija
44240/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Ei tuo ole sama asia. Lemmikkiin on suhtauduttava vakavasti ja se on hoidettava oikein. Ei se saa kärsiä siitä, että yhtälöön tulee joku, joka ei välitä siitä.


Eli erittäin hyvä, jos tietää jo ennalta tällaiset asiat ja tekee niiden perusteella rajaukset.


Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä