Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.
En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.
Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?
Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun.
Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.
Keskusteluketjuun voi julkisella keskustelupalstalla kommentoida kuka tahansa. Kaikki jutut eivät ole kontrolloitavissa, vaikka kuinka ohjeistat. Yv on vastaus sille, joka ei kestä keskusteluun osallistumisvapautta.
Onko sulla lukutaidossa vikaa vai trollaatko tahallasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, jos joku lurittelee lemmenlaulujaan miehellesi. Minä voin tehdä saman sinulle, niin tasapaino säilyy.
Kiitos😍 Hänelle tosiaan luritellaan… Milloin sinä aloitat🥰
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu lemmikkinä ois paras. Paijailisin aamusta iltaan, sais nukkua vieressä, veisin säännöllisesti ulos ja laittaisin suosikkiruokia. Sit vähän seikkailtais yhdessä pitkin maita ja mantuja.
Kuulostaisi hirveältä. Ei saisi päättää mistään itse eikä olla hetkeäkään rauhassa. Enpä haluaisi olla kaivattusi
Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu lemmikkinä ois paras. Paijailisin aamusta iltaan, sais nukkua vieressä, veisin säännöllisesti ulos ja laittaisin suosikkiruokia. Sit vähän seikkailtais yhdessä pitkin maita ja mantuja.
Kuulostaisi hirveältä. Ei saisi päättää mistään itse eikä olla hetkeäkään rauhassa. Enpä haluaisi olla kaivattusi
😅 no en mä nyt sitä meinannu. Kunhan kerroin huonoja juttujani.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri
Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä.
Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
👉 Yv on kuka?
Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse
perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.
Yv ei ole henkilö, vaan yksityisviesti.
Mulla ei vissiin toimi itsesuojeluvaisto.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.
No mikä muu se voisi olla kuin mielikuva kun et saa suutasi auki etkä tiedä minusta muuta kuin ulkonäön ja olemuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.
En mä edelleenkään sitä kommentoinut enkä ollut aiheen siitä osuudesta tipan tippaakaan kiinnostunut, kommentoin vain itsen rakastamista. Hyvä siis, että opit nyt osoittamaan sanasi suoraan aloittajalle.
Miksi keskustelet julkisella ja nimettömällä palstalla, jos keskusteluun ei saa sun mielestä muut kommentoida? Yv keskustelu sulle parempi?
Ei palstan säännöissä sanota, että on nimimerkki ja vain omaan keskustelulankaan oikeus osallistua keskusteluun.
Missä mä olen kieltänyt sua vastaamasta aloitukseen? Ihmettelin vain miksi tulit just mulle vänkäämään kun en ollut tuota osaa asiasta mitenkään kommentoinut edes. Osoita sanasi sille kenen viestiä kommentoit.
Keskusteluketjuun voi julkisella keskustelupalstalla kommentoida kuka tahansa. Kaikki jutut eivät ole kontrolloitavissa, vaikka kuinka ohjeistat. Yv on vastaus sille, joka ei kestä keskusteluun osallistumisvapautta.
Oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Paholaisen palveluksessa?
Olisiko samaa idän miespopulaa,
jotka ovat täällä porukassa kirjoitelleet oksasilppurifantasioitaan oikeusistuntoja uumoillessaan. En toki niin väitä, mutta saattaa olla.
En nosta syytteitä turvallisuuteni takia,
sillä näen selvän manipuloinnin, kørruption ja ryhmänarsismin. Id est: saan sitten tämän tason kåståpuheet omaa kansalaisoikeusturvaa hakiessani.
Joten pitäkeepä narsut
ne vähät lanttinne. Viinaan ja röökiin
niiden täytyy tietysti riittää. Ymärrän tämän. x
Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.
Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu
Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön.
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun et ole maisemissa nyt, oltaisiin voitu mennä, vaikka pyöräilee. Hyvää vkl. Söpöläinen. 😍
Olen taas maisemissa. Tulin. Laita viestiä!
Ip osoitteita ei saa käyttää edes mode keskustelun ylläpitämiseksi👏 rikkovat lakia, jos käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.
No mikä muu se voisi olla kuin mielikuva kun et saa suutasi auki etkä tiedä minusta muuta kuin ulkonäön ja olemuksen?
Tiedän sinusta paljonkin. Olen saanut suuni auki, mutta sinä olet sen laittanut teipin suun eteen etkä halua sitä poiskaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.
No mikä muu se voisi olla kuin mielikuva kun et saa suutasi auki etkä tiedä minusta muuta kuin ulkonäön ja olemuksen?
Tiedän sinusta paljonkin. Olen saanut suuni auki, mutta sinä olet sen laittanut teipin suun eteen etkä halua sitä poiskaan ottaa.
Ymmärrä mennä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.
Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.
Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu
Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön.
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.Sivusta
Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon.
Vierailija kirjoitti:
Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?
Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.
je t’aime