Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44444)

Vierailija
44301/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Vierailija
44302/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei vissiin toimi itsesuojeluvaisto.

Mistä näin päättelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44303/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?

Helposti. Mutta voi olla hän pitäisi siitä enemmän kuin minusta.

Vierailija
44304/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön. 
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.

Sivusta

Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon. 

Eikä se tarkoita mitään eläin vihaa. Typerää vääntämistä, hyökkäilyä ja provoamista täällä. 

Vierailija
44305/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

En seurustelisi palstalla provoavan kanssakaan.

Vierailija
44306/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…

Itselleni riittää noin 2 tai 3 työntöä 🤝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44307/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?

Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.

Taisi olla ainakin valkeakosken henkirikoksen tekijä. 

Vierailija
44308/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44309/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…

Itselleni riittää noin 2 tai 3 työntöä 🤝

Tuuppiminen on rumaa, kannattaa tosiaan mielummin tarjota ensin kättä hyvien tapojen mukaisesti.

Vierailija
44310/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Yv ei ole henkilö, vaan yksityisviesti.

Sinä näsäviisastelet riitaa haastaen.

Tiedät tasan tarkkaan mihin indikoin 

yv-termillä, palstariivinrauta.

Hlö lähettää yksityisviestin omalla nimellään. Sitä tarkoitin, vaikka lyhensin yyveetä laittavan henkilön muotoon yv. Juurikin tämä jonninjoutava länkytys on minusta raskasta Vauvalla. Halutaan väitellä täysin itsestäänselvistä nippeliasioista. 

Ja sitten hirmuinen naisviha JA miesviha. Rakkautta ei missään. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44311/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön. 
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.

Sivusta

Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon. 

Eikä se tarkoita mitään eläin vihaa. Typerää vääntämistä, hyökkäilyä ja provoamista täällä. 

T. Eri

Vierailija
44312/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Ensimmäinen raskaus teki sinusta entistä kuumemman, toinen raskaus taas vei kaiken viehätysvoiman. Tai ehkä se oli pelkkää ikääntymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44313/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Hänellä voi olla myös alaikäinen lapsi, joka on allerginen monelle eläimelle. Typerää haukkumista.

Vierailija
44314/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Juuri näin. Niin mustavalkoisia  kuitenkin kuin vaan olla voivat. No, jatkan sitten samaa sarjaa: en ikinä seurustelisi sellaisen kanssa, joka ei pidä kissoista. Osoittaa ihmisessä kylmyyttä ja komentelevaa luonnetta. Kissaan yhdistyy aina lämpö, pehmeys ja viisaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44315/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön. 
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.

Sivusta

Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon. 

Eikä se tarkoita mitään eläin vihaa. Typerää vääntämistä, hyökkäilyä ja provoamista täällä. 

T. Eri

Ei näihin tarvitse laittaa tunnisteita. Palstalla ei ole tunnistepakkoa. Kaikki saavat vapaasti kirjoittaa mihin haluavat.

Vierailija
44316/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…

Itselleni riittää noin 2 tai 3 työntöä 🤝

Aina annos amishuumoria on paikallaan. Hyvä pojat. 💪💪💪 x

Vierailija
44317/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Hänellä voi olla myös alaikäinen lapsi, joka on allerginen monelle eläimelle. Typerää haukkumista.

Kumpi menee edelle lapsi vai lemmikki. Ei kun hei, se on vain eläinvihaaja!

Vierailija
44318/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dreaming....

Vierailija
44319/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Hänellä voi olla myös alaikäinen lapsi, joka on allerginen monelle eläimelle. Typerää haukkumista.

Kumpi menee edelle lapsi vai lemmikki. Ei kun hei, se on vain eläinvihaaja!

En ikinä seurustelisi henkilön kanssa, jolla olisi lapsia tai koiria. En halua elämääni kumpaakaan. Kissat todella jees.

Kyllä se ihan oikeasti on kaikkien etu tietää nämä pitkältä etukäteen.

Eri

Vierailija
44320/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Yv ei ole henkilö, vaan yksityisviesti.

Sinä näsäviisastelet riitaa haastaen.

Tiedät tasan tarkkaan mihin indikoin 

yv-termillä, palstariivinrauta.

Hlö lähettää yksityisviestin omalla nimellään. Sitä tarkoitin, vaikka lyhensin yyveetä laittavan henkilön muotoon yv. Juurikin tämä jonninjoutava länkytys on minusta raskasta Vauvalla. Halutaan väitellä täysin itsestäänselvistä nippeliasioista. 

Ja sitten hirmuinen naisviha JA miesviha. Rakkautta ei missään. x

Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi