Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa.
Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti.
Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Salmonellaa nyt monissa munissa.
Naiset ja munat luomuina kiitos.
Hyvää saumaan ositn ja myin puuilon, finnairin ja osan nokian osakkeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.
Miten? (sivusta)
Tunteeni olikin yksipuolisia, siten kävi.
Tunteet oli molemminpuolisia siihen asti, että päätit lisääntyä toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin sun apua, kyllä.
..?
Ja se odotettava "no kyl mä pidän shuklaajädestä ja marjoista" vastaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.
Vihloo silmää nämä väärän tiedon julistukset täällä. Ottakaa selvää ennen kuin muita opetatte. -sivu
Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
Onni rakennetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen
Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.
Ajattelisin, että mukava kombo on, että ihminen viihtyy itsenään ja on itsensä ystävä, mutta on kiinnostunut myös muista ja haluaa sopivassa suhteessa osoittaa huomiota ja tehdä hyvää toisille.
Sellainen itsestään liikaa meteliä pitämätön, aito hiljainen itsehyväksyntä ja ihmisrakkaus.
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen
Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.
Juu, olen eri mieltä kanssasi niin heti implikoidaan, että olen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen
Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.
Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D
Kummallinen juttu.Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa.
Ihan kuin olisit lukenut mun ajatukset. Tuli taas eilen huomattua, että kissaihmiset ei vaan oo mun juttu.
Ohutta yläpilveä