Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44223)
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Mun kissat nukkuu tähän aikaan päivästä, koska normaalisti olisin töissä. Kissaeläinhän nukkuu päivästä vähintään puolet ja rakastaa rutiineita, joten on osa huolenpitoa, etten mene sörkkimään niiden aikatauluja. Illalla sitten aktivoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein ollut palava tarve päästä sun luo..
Opelle?
Ei hän opettaja ole vaikka sinänsä voisi opettaa monia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Mun kissat nukkuu tähän aikaan päivästä, koska normaalisti olisin töissä. Kissaeläinhän nukkuu päivästä vähintään puolet ja rakastaa rutiineita, joten on osa huolenpitoa, etten mene sörkkimään niiden aikatauluja. Illalla sitten aktivoidaan.
Tämän ajan voisit virkata hänelle kivoja leluja tai kirjoittaa siitä pari runoa. Unenkin läpi se aistii omistaudutko sille vai et.
Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista
ottaa kädestä kii ja viedä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista
ottaa kädestä kii ja viedä mukaan.
Löin nuorena haarovälini aitaan, kaahiessani sen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi.
Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä.
Tuomo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.
Miten? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi.
Harhat much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Mun kissat nukkuu tähän aikaan päivästä, koska normaalisti olisin töissä. Kissaeläinhän nukkuu päivästä vähintään puolet ja rakastaa rutiineita, joten on osa huolenpitoa, etten mene sörkkimään niiden aikatauluja. Illalla sitten aktivoidaan.
Tämän ajan voisit virkata hänelle kivoja leluja tai kirjoittaa siitä pari runoa. Unenkin läpi se aistii omistaudutko sille vai et.
Kelle niistä? Mulla on neljä kissaa, ne kun on onnellisimmillaan kavereiden kanssa niin mieluiten aina useampi kuin yksi kissa taloudessa. Eikä virkatut lelut toimi kissoilla kovin hyvin, meillä on enimmäkseen aitokarvaisia kaninpaloja Ruohotuvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Sun käytöksestä johtuva jännitys.
Ai se että haluan?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä.
Okei, sit en ole minä! En ikinä ole käyttänyt nimeä, enkä edes nähnyt hänen nimeään täällä.
En edes halua tätä miestä omaksi, kunhan salassa haaveilen. Vetävä tapaus, mutta emme sopisi yhteen. Kumppaninsa kanssa ovat parempi mätsi.
Reissussa terveisiä sulle täältä matkan varrelta
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Istu minun viereeni ja silitä mun kissaa. Ja tämä viroksi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi edes pitänyt kertoa, miten herkkä ja itkuinen mä oikeesti oon.
Just tommonen pitää kertoa. Se on söpöä ja kertoo aitoudesta ja tunteidensa kuuntelusta. Sellainen ihminen on hyvä ihminen.
Itkeskely ja hermoheikkous ei tee kenestäkään hyvää ihmistä. Isoimmat tuntemani itkupillit itkevät vain omia asioitaan, ei kiinnosta muiden olot. Sivusta
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.