Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla sinut tässä nyt.
Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.
Milloin tulet käymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Mulla on tuota samaa taipumusta, mutta toisaalta kaipaan myös fyysistä lämpöä toiselta ihmiseltä ja ihan seuraakin. Kai sitten oon jonkinlainen sosiaalinen erakko tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa?
Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!
Totta, siitähän näkee muita ihmisiä!
Näin on. Eikä voi olla varma vaikka salaa mielessään haaveilisi. Siksi telkkaria ei katsota vaan katsotaan minua.
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Elämä on lyhyt, kesä pitkä. Ikävä elämänpituinen.
Ajattelen sinua upea opettajanainen Turusta. Milloin nähdään ja missä?
Millaista keliä on illaksi povattu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Oikeesti rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistä niinkuin itseäsi. That's it. Muu on turhaa lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Taitaa olla aika yleinen fiilis, että haluaa toisen haluavan ja osoittavan sen.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
Vierailija kirjoitti:
Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.
Kumpi on jarruttanut todellista? En minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Taitaa olla aika yleinen fiilis, että haluaa toisen haluavan ja osoittavan sen.
-Mangusti
Haluan niin paljon, että olisin valmis vaikka maksamaan… jostain… -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista
ottaa kädestä kii ja viedä mukaan.
Tää oli jo häiritsevän symppis, lopeta🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri
Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain
En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista.
Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.
”100€ että ollaan tunti samassa tilassa” :D
Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Salmonellaa nyt monissa munissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa.
Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti.
Tarvitsisin sun apua, kyllä.
Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri