Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44264)

Vierailija
44181/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Vierailija
44182/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mulla sinut tässä nyt.

Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.

Milloin tulet käymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44183/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Mulla on tuota samaa taipumusta, mutta toisaalta kaipaan myös fyysistä lämpöä toiselta ihmiseltä ja ihan seuraakin. Kai sitten oon jonkinlainen sosiaalinen erakko tms.

Vierailija
44184/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa? 

Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!

Totta, siitähän näkee muita ihmisiä!

Näin on. Eikä voi olla varma vaikka salaa mielessään haaveilisi. Siksi telkkaria ei katsota vaan katsotaan minua.

Vierailija
44185/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖

💖🥺


Elämä on lyhyt, kesä pitkä. Ikävä elämänpituinen.

Vierailija
44186/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua upea opettajanainen Turusta. Milloin nähdään ja missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44187/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista keliä on illaksi povattu ?

Vierailija
44188/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Oikeesti rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistä niinkuin itseäsi. That's it. Muu on turhaa lässytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44189/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊

Taitaa olla aika yleinen fiilis, että haluaa toisen haluavan ja osoittavan sen.

-Mangusti

Vierailija
44190/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44191/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain, että sinua halutaan päivästä toiseen. Siinä kaikki. En jaksaisi aina vain haluta saamatta ikinä mitään todellista.

Kumpi on jarruttanut todellista? En minä.

Vierailija
44192/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44193/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊

Taitaa olla aika yleinen fiilis, että haluaa toisen haluavan ja osoittavan sen.

-Mangusti

Haluan niin paljon, että olisin valmis vaikka maksamaan… jostain… -sivusta

Vierailija
44194/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista
ottaa kädestä kii ja viedä mukaan.

Tää oli jo häiritsevän symppis, lopeta🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44195/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Mä käsitän että itsen rakastaminen = arvostaa itseä ja pitää hyvänä tyyppinä. Mä itse viihdyn tosi hyvin pelkän itseni seurassa, harva yltää yhtä hyvälle tasolle ja siksi harvoin huolinkaan ketään seuraani. Eri

Aloittaja on tutkitusti väärässä. -sivusta vain

En mä sitä kommentoinutkaan vaan itsen rakastamista. 

Tutkimusten mukaan ihminen kykenee rakastamaan muita, vaikka ei rakastaisi itseään. Ihminen oppii rakastamaan itseään muiden rakkauden ja hyväksynnän kautta. Eli kommentoin aloitusta. - sivu.

Vierailija
44196/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”100€ että ollaan tunti samassa tilassa” :D

Vierailija
44197/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Vierailija
44198/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.

Salmonellaa nyt monissa munissa.

Vierailija
44199/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Vierailija
44200/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin sun apua, kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän