Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaivattuja todennäköisemmin pelkkiä narskuhuijareita viettämässä lomaansa, voiko sitä surkeampaa elämää olla?
Ketjussa on pelkät kaipaajat, ei kaivattuja. Kaikki järkevät tietävät asian. Ei uutista.
On täällä piipahtanut kaivattunikin.
Oletko varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Istu minun viereeni ja silitä mun kissaa. Ja tämä viroksi 🤭
Vanha vitsi jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.
Miten? (sivusta)
Tunteeni olikin yksipuolisia, siten kävi.
Vaimoani joku palstahannu pyrkii päästä hedelmöittämään. Aisuriksi en ala. Tiedoksi: meillä on sauna.
”Tunnista tuntiin on ikävä sua” soi päässä ja kuvaa kyllä nyt erittäin hyvin mun olotilaa. 🥹
Menisipä tää tunne ohi. Ketä se hyödyttää? Siitä on pelkkää pahaa mieltä.
Tän hetkinen ikävä kun ei oo ollenkaan kaunista ikävää vaan sisuskaluja raastavaa ikävää. Välillä se on ehkä myös kaunista ikävää.
Näin unta sinusta, ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 🤗
Hyvää ja ihanaa huomenta rakkaalle Marialle. Nyt kun voisi hellästi halata sua ja jäätäisi siihen kosketukseen koko loppu elämäksi. Rakastan. Vain sinä.
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoani joku palstahannu pyrkii päästä hedelmöittämään. Aisuriksi en ala. Tiedoksi: meillä on sauna.
On tainnut jo sutaista ainakin kerran. Kivaa päivää aisurillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Kaivattujamme tietysti, tonttu!
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
Vieläkö tätä paskaa hoetaan. Ei pidä paikkaansa, niinku yhtään. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa huomenta rakkaalle Marialle. Nyt kun voisi hellästi halata sua ja jäätäisi siihen kosketukseen koko loppu elämäksi. Rakastan. Vain sinä.
Mitäs vittua nyt, Reino. What about me? T. Suvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa?
Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!
Oispa mulla sinut tässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.
En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa?
Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!
Totta, siitähän näkee muita ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä.
🤣
Timppa?
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla sinut tässä nyt.
Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.
Miten? (sivusta)
Tunteeni olikin yksipuolisia, siten kävi.
Kun naiset on saaneet tasa-arvon ,niin se tarkoittaa sitä ihan kaikessa.Siitä on kysymys.
Ans ku arvaan. Sun mies sanoo, että hänellä ei ole osaa eikä arpaa sen toisen naisen kiinnostukseen, että niinku mitään ei oo tehnyt? 😆