Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44264)

Vierailija
44161/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.

Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi. 

Ans ku arvaan. Sun mies sanoo, että hänellä ei ole osaa eikä arpaa sen toisen naisen kiinnostukseen, että niinku mitään ei oo tehnyt? 😆

Vierailija
44162/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kaivattuja todennäköisemmin pelkkiä narskuhuijareita viettämässä lomaansa, voiko sitä surkeampaa elämää olla?

Ketjussa on pelkät kaipaajat, ei kaivattuja. Kaikki järkevät tietävät asian. Ei uutista.

On täällä piipahtanut kaivattunikin.

Oletko varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44163/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut. 

Istu minun viereeni ja silitä mun kissaa. Ja tämä viroksi 🤭

Vanha vitsi jo

Vierailija
44164/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidit mua itsestäänselvyytenä, A. 

En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.

Miten? (sivusta)

Tunteeni olikin yksipuolisia, siten kävi.

Vierailija
44165/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani joku palstahannu pyrkii päästä hedelmöittämään. Aisuriksi en ala. Tiedoksi: meillä on sauna. 

Vierailija
44166/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tunnista tuntiin on ikävä sua” soi päässä ja kuvaa kyllä nyt erittäin hyvin mun olotilaa. 🥹

Menisipä tää tunne ohi. Ketä se hyödyttää? Siitä on pelkkää pahaa mieltä.


Tän hetkinen ikävä kun ei oo ollenkaan kaunista ikävää vaan sisuskaluja raastavaa ikävää. Välillä se on ehkä myös kaunista ikävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44167/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta sinusta, ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 🤗 

Vierailija
44168/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja ihanaa huomenta rakkaalle Marialle. Nyt kun voisi hellästi halata sua ja jäätäisi siihen kosketukseen koko loppu elämäksi. Rakastan. Vain sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44169/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

Vierailija
44170/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoani joku palstahannu pyrkii päästä hedelmöittämään. Aisuriksi en ala. Tiedoksi: meillä on sauna. 

On tainnut jo sutaista ainakin kerran. Kivaa päivää aisurillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44171/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Kaivattujamme tietysti, tonttu!

Vierailija
44172/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

Vieläkö tätä paskaa hoetaan. Ei pidä paikkaansa, niinku yhtään. 🤦🏻‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44173/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja ihanaa huomenta rakkaalle Marialle. Nyt kun voisi hellästi halata sua ja jäätäisi siihen kosketukseen koko loppu elämäksi. Rakastan. Vain sinä.

Mitäs vittua nyt, Reino. What about me? T. Suvi

Vierailija
44174/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa? 

Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44175/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mulla sinut tässä nyt.

Vierailija
44176/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää rakastaa itseään ennekuin voi rakastaa muita. Oman elämän tärkein ihminen olet sinä itse. Toinen ei sitä onnea elämään takaa.

En oikein ymmärrä tätä, mitä se itsensä rakastaminen sitten on… normaalia huolenpitoa? Kyllä mä mielummin halaan toista ihmistä kuin itseäni

Vierailija
44177/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa? 

Ei saa ja pitää. Telkkarin katsominen on muiden vilkuilua. Senkin ajan tuijotat minua. Muuten kaikki on tosi epäreilua!

Totta, siitähän näkee muita ihmisiä!

Vierailija
44178/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kirjoittanut miehestäni selvin tunnistein ja nimellä. 

🤣


Timppa? 

Vierailija
44179/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mulla sinut tässä nyt.

Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.

Vierailija
44180/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidit mua itsestäänselvyytenä, A. 

En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.

Miten? (sivusta)

Tunteeni olikin yksipuolisia, siten kävi.

Kun naiset on saaneet tasa-arvon ,niin se tarkoittaa sitä ihan kaikessa.Siitä on kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä