Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44264)

Vierailija
44121/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Vierailija
44122/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

🤢sivusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44123/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori. 

Vierailija
44124/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa lauantaita ihana.<3

Vierailija
44125/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Vierailija
44126/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44127/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

🤦🤦🤦

Ai niin, tää on lauantai. Tuota olis paljon luvassa, jos täällä aikois viettää kaunista kesäpäivää.

Just muistin, että monta lauantaita peräkkäin täällä on ollu pelkkää riitelyä n. klo 8.30 alkaen. Sivukaupalla shittiä, ei kiitos! Kivaa päivää kaivatulle 🤗🐬

Vierailija
44128/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama lähikauppa

Niinpä on, S-markkis. Suhteellisen lähellä myös 2 koota :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44129/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile

Vierailija
44130/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile

Se on se waiffi waiffi nuorta piirakkaa kaipaa😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44131/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori. 

Ai luulin että tää oli kaipauspalsta, tsori väärästä tulkinnasta. Ihanaa päivää sinne puolison kainaloon, ootte varmasti söpöjä siellä.

Vierailija
44132/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile

Se on se waiffi waiffi nuorta piirakkaa kaipaa😜

Haha, voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44133/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään. 

Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista. 

Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.

Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori. 

Ai luulin että tää oli kaipauspalsta, tsori väärästä tulkinnasta. Ihanaa päivää sinne puolison kainaloon, ootte varmasti söpöjä siellä.

Sulla taitaa olla vähän lukemisen haasteita, siitä tulee noi sun väärät tulkinnat. Mut hei, mukavaa päivää sullekin! Toivottavasti pääset joskus kokeilemaan parisuhdetta ja toteamaan, ettei aina ihan kaikkea tehdä yhdessä. 

Vierailija
44134/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit mua itsestäänselvyytenä, A. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44135/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa horinaa kaipaus ketjussa pois 👋 

Vierailija
44136/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et ole maisemissa nyt, oltaisiin voitu mennä, vaikka pyöräilee. Hyvää vkl. Söpöläinen. 😍

Vierailija
44137/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona puolison kainalossa. 

Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?

Sua 💋 

Vierailija
44138/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidit mua itsestäänselvyytenä, A. 

En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.

Vierailija
44139/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut. 

Vierailija
44140/44264 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut. 

Mun kissat nukkuu tähän aikaan päivästä, koska normaalisti olisin töissä. Kissaeläinhän nukkuu päivästä vähintään puolet ja rakastaa rutiineita, joten on osa huolenpitoa, etten mene sörkkimään niiden aikatauluja. Illalla sitten aktivoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi