Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
🤢sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori.
Leppoisaa lauantaita ihana.<3
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Saako esim telkkaria katsoa samalla? Vai pitääkö huomion aina olla 100% sussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
🤦🤦🤦
Ai niin, tää on lauantai. Tuota olis paljon luvassa, jos täällä aikois viettää kaunista kesäpäivää.
Just muistin, että monta lauantaita peräkkäin täällä on ollu pelkkää riitelyä n. klo 8.30 alkaen. Sivukaupalla shittiä, ei kiitos! Kivaa päivää kaivatulle 🤗🐬
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama lähikauppa
Niinpä on, S-markkis. Suhteellisen lähellä myös 2 koota :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile
Se on se waiffi waiffi nuorta piirakkaa kaipaa😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori.
Ai luulin että tää oli kaipauspalsta, tsori väärästä tulkinnasta. Ihanaa päivää sinne puolison kainaloon, ootte varmasti söpöjä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tuskinpa kaipaavat ketään. Käyhän täällä muitakin, en mäkään ketään just tällä hetkellä haikaile
Se on se waiffi waiffi nuorta piirakkaa kaipaa😜
Haha, voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Olisiko reilua, että hän saisi myös sydämesi ja ajatuksesi? Mikäli häntä arvostat, varmaan suuntaat ne häneen etkä vauvikselle. Muutenhan hänellä on kainalossa pelkkä kuori, jolla ei tee oikein mitään.
Et taida ikinä olla ollut parisuhteessa? Välillä tehdään muutakin kuin vain palvotaan sitä toista.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.
Ei mulla mitään auhdetta tällä hetkellä ole, sivusta kommentoin. Totesin vain, että se jos välillä tekee omiakin juttuja, ei tarkoita sitä, että kumppanin kainalossa on tyhjä kuori.
Ai luulin että tää oli kaipauspalsta, tsori väärästä tulkinnasta. Ihanaa päivää sinne puolison kainaloon, ootte varmasti söpöjä siellä.
Sulla taitaa olla vähän lukemisen haasteita, siitä tulee noi sun väärät tulkinnat. Mut hei, mukavaa päivää sullekin! Toivottavasti pääset joskus kokeilemaan parisuhdetta ja toteamaan, ettei aina ihan kaikkea tehdä yhdessä.
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
Jatkuvaa horinaa kaipaus ketjussa pois 👋
Harmi kun et ole maisemissa nyt, oltaisiin voitu mennä, vaikka pyöräilee. Hyvää vkl. Söpöläinen. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Sua 💋
Vierailija kirjoitti:
Pidit mua itsestäänselvyytenä, A.
En suinkaan, kävi vaan kuten pelkäsinkin.
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset, nyt on aika kiinnittää huomiota myös kissaan, kun on sellaisen lemmikikseen ottanut.
Mun kissat nukkuu tähän aikaan päivästä, koska normaalisti olisin töissä. Kissaeläinhän nukkuu päivästä vähintään puolet ja rakastaa rutiineita, joten on osa huolenpitoa, etten mene sörkkimään niiden aikatauluja. Illalla sitten aktivoidaan.
Ei toista ihmistä kannata palvoa ollenkaan. En ainakaan itse halua sellaista. Puhuin kunnioituksesta, rakkaudesta, arvostuksesta, huomion suuntaamisesta oikeaan paikkaan. Mutta samapa se mulle on, mitä teidän suhteessa tapahtuu, itsehän sitä täällä palstalla esittelet.