Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44696)

Vierailija
43941/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit viettää helteitä kanssani? 

Kuuntelemalla kesäseuraradiota

Tekisin vaikka tätä jos se tarkottas et oltais fyysisesti samassa tilassa 😀😊 

Vierailija
43942/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa itsenäinen ihminen ei halua suhteeseen ihmisen kanssa joka haluaa omistaa ja kontrolloida. 

 

Henkilökohtaisesti en halua olla tarvitseva, en halua olla riippuvainen kenestäkään joten sellaiseen pyyntöön en voisi suostua. Omistushalu ja halu kontrolloida rajoittaa vapaata elämää. Vapaaseen elämiseen ja onnellisuuteen kuuluu luottamus ja ehdoton rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43943/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.

=)

Vierailija
43944/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.

 

Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.

Miksi tulet muiden viesteihin kommentoimaan!

Näillä on pakkomielle neuvoa ja päteä. Sivusta.

Oonko mä jotenkin kujalla? Ensin kirjoittaa A. Siihen vastaa B. Eikö hän jo kommentoi muiden viestejä? B:stä eteen päin ei kukaan tiedä onko siinä vain A ja B, vai myös C, D ja E kommentoimassa ja kenen mikäkin kommentti on. Parhaassa tapauksessa A käy kiihkeää dialogia itsensä kanssa. Kuka tai mikä siis on sivusta ja mikä keskustelupalstan idea on? 

 

F, täysin sivusta nyt

Vierailija
43945/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tänään hienot uudet aurinkolasit ihan sattumalta. Life makes love to me. 

Vierailija
43946/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaunokainen. Kuten aiemmin sanoin oon vkl poissa. 😍🌞

Auttaisi, jos kertoisit, kuka olet?

Tauno Palo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43947/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P💞

M😍

Vierailija
43948/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Epäilevä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43949/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit viettää helteitä kanssani? 

Kuuntelemalla kesäseuraradiota

Tekisin vaikka tätä jos se tarkottas et oltais fyysisesti samassa tilassa 😀😊 

Yhy yhy, sinä tulit sivusta. 

Vierailija
43950/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Tajusin just miks en ole väkisin hinkumassa suhteeseen. Oon sinut itseni ja muiden kanssa enkä tarvi mitään pönkitystä muilta. Sen mahdollisen suhteen pitää oikeesti tuoda hyvää elämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43951/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaunokainen. Kuten aiemmin sanoin oon vkl poissa. 😍🌞

Auttaisi, jos kertoisit, kuka olet?

Kaivatun kaipaaja.

Vierailija
43952/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Epäilevä?

Keneltä kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43953/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis lähteä lidliin asti jotta kaivattua näkisi. Lähempänäkin voitaisiin nähdä 😉

Vierailija
43954/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa epäilen. Tarvittaessa kysyn kysymyksiä. Tarvittaessa kerron asiani. Tarvittaessa teen kaiken tarpeellisen.

 

On pakko jos haluaa elää vapaata huoletonta elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43955/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Epäilevä?

En Tietenkään, tai olin mutta nyt tiedän mitä haluan.

Vierailija
43956/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Epäilevä?

Keneltä kysyt?

Karismaattiselta johtajalta 

Vierailija
43957/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Lidlissä töissä. Voisin olla ja olla silti vapaa ihminen. Olisin hyvä asiakaspalvelija ja hyvä kaikille muutenkin. Saa kertoa jos minun paikkani olisi vaikka Lidlissä. Kiitos.

Vierailija
43958/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?

Joko "yritän skarpata" tai "iloista juhannusta". 

Vierailija
43959/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa itsenäinen ihminen ei halua suhteeseen ihmisen kanssa joka haluaa omistaa ja kontrolloida. 

 

Henkilökohtaisesti en halua olla tarvitseva, en halua olla riippuvainen kenestäkään joten sellaiseen pyyntöön en voisi suostua. Omistushalu ja halu kontrolloida rajoittaa vapaata elämää. Vapaaseen elämiseen ja onnellisuuteen kuuluu luottamus ja ehdoton rakkaus.

Oliko pakko suoltaa tämäkin tänne kaipausten sekaan.         -älä vastaa

Vierailija
43960/44696 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.

Tai jospa vaikka K-Marketissa.  😊😉

Hmm, heh. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän