Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45083)

Vierailija
43921/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.

Tai jospa vaikka K-Marketissa.  😊😉

Riippuu missä? Jossakin käyn satunnaisesti.

Vierailija
43922/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaivatullasi k****?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43923/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut tässä ketjussa aikoihin. Tänään tulin tänne koska mieli on täynnä tunteita enkä tiedä mihin padota niitä.

Samalla asialla bro

Vierailija
43924/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista I:tä etsit?

Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.

Ja miksi puhut imperfektissä?

Voisi näin sivusta veikata, että kohtaamiset ovat mennyttä elämää.

Vierailija
43925/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.

Siellä ei vielä olekaan nähty 

Vierailija
43926/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota tarkoitinkin, että jos on itsenäinen, ei koe välttämättä tarvetta pariutua. Tuollaiset pystyy totta kai, mutta tuskin alkavat, jos ei löydy juuri sopivaa."

 

Ei tässäkään ole mitään huonoa ja jokainen pariutuu varmasti kun kohtaa ihmisen joka kiinnostaa. Ei ole mikään este, jos asiassa on este niin kyse on asenteellisuudesta ja/tai selkeästi halusta ja valinnasta olla pariutumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43927/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut tässä ketjussa aikoihin. Tänään tulin tänne koska mieli on täynnä tunteita enkä tiedä mihin padota niitä.

Kenelle tämä terveinen?

Vierailija
43928/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotkohan sä, että meistä tulee vielä pariskunta? Mä uskon, tai mä en vois haluta enempää. Mutta en oikein osaa kirjoittaa suoraan sulle. Ja ilman sitä ei mikään etene. 
 Kerro, miten sut saan? Miten kerron tunteistani silleen, ettet sä jäädy tai pakene? Kuin hänelle.

Olet irl suorempi ja nopeampi kuin minä, niin se toimii. Mä arvoin liikaa.

Mä haluan varmistua, et kaivattuni on yhtä mukana tässä kuin minä. Aina irl-viesteistä en vakuutu. 💔 Toisaalta välillä kirjoittaa niin ihanasti, et saa mut leijumaan ja perhoset pyörii vatsanpohjassa varmaan viikon. 😍😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43929/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.

 

Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.

Miksi tulet muiden viesteihin kommentoimaan!

Näillä on pakkomielle neuvoa ja päteä. Sivusta.

Vierailija
43930/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen: Kiitos

👍😘😍🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43931/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivatullasi k****?

Jep. Nimi alkaa koolla. Mistä tiesit? Ai juu, koolla on väliä. 

Vierailija
43932/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista I:tä etsit?

Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.

Ja miksi puhut imperfektissä?

Voisi näin sivusta veikata, että kohtaamiset ovat mennyttä elämää.

Olen I, joka toivoo ettei näin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43933/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaunokainen. Kuten aiemmin sanoin oon vkl poissa. 😍🌞

Vierailija
43934/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎n.💞💙m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43935/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotkohan sä, että meistä tulee vielä pariskunta? Mä uskon, tai mä en vois haluta enempää. Mutta en oikein osaa kirjoittaa suoraan sulle. Ja ilman sitä ei mikään etene. 
 Kerro, miten sut saan? Miten kerron tunteistani silleen, ettet sä jäädy tai pakene? Kuin hänelle.

Laitahan viestiä, jos on yhteystiedot. Muussa tapauksessa aloita jutustelu irl :) Lupaan olla pakenematta.

Vierailija
43936/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.

Vierailija
43937/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaunokainen. Kuten aiemmin sanoin oon vkl poissa. 😍🌞

Auttaisi, jos kertoisit, kuka olet?

Vierailija
43938/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.

Heti maanantaina mun lähilidlin paistopisteellä klo 15 reikäleipä.Onko tämä nyt tällä saletti?

Vierailija
43939/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pärjää täysin yksin. Kaksi tasapainoista voi antaa toisilleen paljon kaunista. Mieti vaikka hartia hieronta metaforana, sitä ei voi antaa kuin toinen

Mä pyyhkisin komistuksen pyllynkin😍

Vierailija
43940/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan toimia ja elää pelosta käsin. Se on pers**stä. Tiedän myös ettei syy ole minun. Terkkuja kaivatulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi