Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45083)
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Este taitaa olla toisessa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotkohan sä, että meistä tulee vielä pariskunta? Mä uskon, tai mä en vois haluta enempää. Mutta en oikein osaa kirjoittaa suoraan sulle. Ja ilman sitä ei mikään etene.
Kerro, miten sut saan? Miten kerron tunteistani silleen, ettet sä jäädy tai pakene? Kuin hänelle.
Olet irl suorempi ja nopeampi kuin minä, niin se toimii. Mä arvoin liikaa.
Vahvimmat kantaa itsensä ja omat murheensa kevyesti ja parhaat vielä itsensä lisäksi muitakin. Mun täti oli tuollainen.
Ei kukaan pärjää täysin yksin. Kaksi tasapainoista voi antaa toisilleen paljon kaunista. Mieti vaikka hartia hieronta metaforana, sitä ei voi antaa kuin toinen
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pärjää täysin yksin. Kaksi tasapainoista voi antaa toisilleen paljon kaunista. Mieti vaikka hartia hieronta metaforana, sitä ei voi antaa kuin toinen
Pärjään loistavasti täysin yksin. Jos tarvitsen hartiahierontaa niin ostan sen palveluna, siinä sulle metafora.
Vierailija kirjoitti:
69
oi että,, kumisessa vacuum bedissä immobilisoituna kun kaivattu ahnaasti imee ja laittaa lipomaan,,, räääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
Tulit sivusta..😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusuhali ja öitä. Mitähän kuuluu?
Haikeena sinua kaipaan. Hyvää yötä.
Tämän haluaisin kuulla siltä aidolta oikealta ja ihan kahdenvälisesti.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa asioita
Oot kyydissä aina
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista I:tä etsit?
Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.
Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.
Tuota tarkoitinkin, että jos on itsenäinen, ei koe välttämättä tarvetta pariutua. Tuollaiset pystyy totta kai, mutta tuskin alkavat, jos ei löydy juuri sopivaa.
"Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa.."
Lisään tähän vielä että se etten tarvitse toiselta mitään ei tarkoita sitä etten kykenisi ottamaan vastaan. Se tarkoittaa vain sitä etten tarvitse toiselta mitään, sen tulisi olla molemminpuolista vapautta ja tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...
Provinssirockia tarkoitat?
Se on pelkkää Provinssi nykyään. Syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista I:tä etsit?
Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.
Ja miksi puhut imperfektissä?
Mä en ole ollut tässä ketjussa aikoihin. Tänään tulin tänne koska mieli on täynnä tunteita enkä tiedä mihin padota niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.
Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.
Miksi tulet muiden viesteihin kommentoimaan!
Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.
Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.