Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45083)

Vierailija
43901/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.

 

Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.

Vierailija
43902/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mies 

 

Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.

 

Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?

Este taitaa olla toisessa päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43903/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotkohan sä, että meistä tulee vielä pariskunta? Mä uskon, tai mä en vois haluta enempää. Mutta en oikein osaa kirjoittaa suoraan sulle. Ja ilman sitä ei mikään etene. 
 Kerro, miten sut saan? Miten kerron tunteistani silleen, ettet sä jäädy tai pakene? Kuin hänelle.

Olet irl suorempi ja nopeampi kuin minä, niin se toimii. Mä arvoin liikaa.

Vierailija
43904/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvimmat kantaa itsensä ja omat murheensa kevyesti ja parhaat vielä itsensä lisäksi muitakin. Mun täti oli tuollainen.

Vierailija
43905/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pärjää täysin yksin. Kaksi tasapainoista voi antaa toisilleen paljon kaunista. Mieti vaikka hartia hieronta metaforana, sitä ei voi antaa kuin toinen

Vierailija
43906/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43907/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pärjää täysin yksin. Kaksi tasapainoista voi antaa toisilleen paljon kaunista. Mieti vaikka hartia hieronta metaforana, sitä ei voi antaa kuin toinen

Pärjään loistavasti täysin yksin. Jos tarvitsen hartiahierontaa niin ostan sen palveluna, siinä sulle metafora.

Vierailija
43908/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69

oi että,,  kumisessa vacuum bedissä immobilisoituna kun kaivattu  ahnaasti imee ja laittaa lipomaan,,,  räääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43909/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Tulit sivusta..😊

Vierailija
43910/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonille pusuhali ja öitä. Mitähän kuuluu?

Haikeena sinua kaipaan. Hyvää yötä.

Tämän haluaisin kuulla siltä aidolta oikealta ja ihan kahdenvälisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43911/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa asioita 


Oot kyydissä aina
 

Vierailija
43912/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista I:tä etsit?

Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43913/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
43914/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.

 

Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.

Tuota tarkoitinkin, että jos on itsenäinen, ei koe välttämättä tarvetta pariutua. Tuollaiset pystyy totta kai, mutta tuskin alkavat, jos ei löydy juuri sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43915/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa.."

 

Lisään tähän vielä että se etten tarvitse toiselta mitään ei tarkoita sitä etten kykenisi ottamaan vastaan. Se tarkoittaa vain sitä etten tarvitse toiselta mitään, sen tulisi olla molemminpuolista vapautta ja tilaa.

Vierailija
43916/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...

Provinssirockia tarkoitat? 

Se on pelkkää Provinssi nykyään. Syystäkin. 

Vierailija
43917/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista I:tä etsit?

Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.

Ja miksi puhut imperfektissä?

Vierailija
43918/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut tässä ketjussa aikoihin. Tänään tulin tänne koska mieli on täynnä tunteita enkä tiedä mihin padota niitä.

Vierailija
43919/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐆🔥🧡🐅

Vierailija
43920/45083 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Se on totta että ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei koe mitään tarvetta löydä toisia alaspäin. Ja tämä ei liity mitenkään siihen miten rikas tai mikä asema ihmisellä on. Ihmisillä on synnynnäisiä luonteenpiirteitä ja ne voivat jopa jalostua elämän epäoikeudenmukaisuudesta jos ovat jalostuakseen.

 

Se taas että ihminen on sinut itsensä kanssa ei tarkoita sitä ettei tämä kykenisi suhteeseen koska sietää hyvin itseäänkin - päinvastoin! Kykenee kyllä mutta tuntee mikä on hänelle se oikea.

Miksi tulet muiden viesteihin kommentoimaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan