Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa itsenäinen ihminen ei halua suhteeseen ihmisen kanssa joka haluaa omistaa ja kontrolloida.
Henkilökohtaisesti en halua olla tarvitseva, en halua olla riippuvainen kenestäkään joten sellaiseen pyyntöön en voisi suostua. Omistushalu ja halu kontrolloida rajoittaa vapaata elämää. Vapaaseen elämiseen ja onnellisuuteen kuuluu luottamus ja ehdoton rakkaus.
Oliko pakko suoltaa tämäkin tänne kaipausten sekaan. -älä vastaa
Olen vapaa ihminen vapaassa maassa. Peace and love.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista I:tä etsit?
Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.
Tämä siis I:n oma kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
🤎n.💞💙m.
Kesäinen iltapusu sinulle, toistaiseksi näin virtuaalisena. Joskus ehkä vielä irl. 💙
Sumussa
On se hyvä puoli että
Voi ojentaa käden
Tarttua
Ilman selitystä
Vierailija kirjoitti:
Taidan toimia ja elää pelosta käsin. Se on pers**stä. Tiedän myös ettei syy ole minun. Terkkuja kaivatulle
Kiitos. Herran pelko on viisauden alku.
Vierailija kirjoitti:
Sumussa
On se hyvä puoli että
Voi ojentaa käden
Tarttua
Ilman selitystä
Sankassa sumussa on vaikea nähdä.
Vastesi painautuisin, silmäni sulkisin, olisin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista I:tä etsit?
Sen I:n katseessa oli jotain jonka tunnistin. Hän oli kaunis ja persoonallinen, pienine oikkuineen ja ihastuin aika totaalisesti.
Ja miksi puhut imperfektissä?
Voisi näin sivusta veikata, että kohtaamiset ovat mennyttä elämää.
Olen I, joka toivoo ettei näin ole.
Siihen se imperfekti kuitenkin viittaa, menneeseen. Sävy oli kuin vanhojen muistelussa, joten arvaisin, etteivät ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumussa
On se hyvä puoli että
Voi ojentaa käden
Tarttua
Ilman selitystä
Sankassa sumussa on vaikea nähdä.
Eksymään yhdessä
Okei, kunhan poikkesin. Rakastakaa toisianne ihmiset. Täytyy ruveta nukkumaan pian, huomenna on taas aktiivista. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.
Mene pois kiusaamasta. Ilkeily ei kuulu kaipaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.
Taatusti, jos on halua ja rohkeutta molemmilla. Uskon, että kolme neljästä ehdosta täyttyy. Neljäs ok mulle mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumussa
On se hyvä puoli että
Voi ojentaa käden
Tarttua
Ilman selitystä
Sankassa sumussa on vaikea nähdä.
Eksymään yhdessä
Ei ole aikaa. Kiitos kun kysyit kuitenkin, toivottavasti löydät etsimäsi pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P💞
M😍
Ei
Vierailija kirjoitti:
Löysin tänään hienot uudet aurinkolasit ihan sattumalta. Life makes love to me.
Minut se otti väkisin
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa 0,40€
En todellakaan tiedä, miksi rakastan sinua, koska et ansaitse sitä millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tänään hienot uudet aurinkolasit ihan sattumalta. Life makes love to me.
Minut se otti väkisin
Kerro ihmeessä mistä on kysymys.
Näinpä! 😊😉